Sinä, joka ränkkäät WC:n ovenkahvaa

Vierailija

Miksi ränkkäät WC:n ovenkahvaa, vaikka selvästi siinä kahvan ylä- tai alapuolella on sellainen merkki, joka ilmaisee tilan olevan varattu? Etkä edes usko kertayrittämällä, vaan sitä kahvaa pitää nykiä oikein useamman kerran. Kyllä se vaan on edelleenkin varattu ja lukossa, kun ensimmäisellä painalluksellakaan ei auennut.

Ei ehkä suurimpia murheita maailmassa, mutta vituttaa silti.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sinne on jäädä asumaan, kun vessaan on jonoa? Runkkaatko sä siellä vai teet suolihuuhtelua tai letität p-karvojasi?

Mitä h*lvetin väliä sillä on, että mitä joku siellä kopissa touhuaa. Pointti on se, että se ei rynkyttämällä se ovi aukea.

Vierailija

Minä olen yleisessä vessassa ainakin puoli tuntia aina kerrallaan, ja täällä voin kertoa, että vain siksi, että se on ainoa paikka jossa voin alkoholistina nykyään juoda salaa (mieheltä piilossa). Jos ja kun joku rämpyttää kahvaa, huudan että sori, oksennan, paha olo, en voi tulla, silloin kaikki yleensä jättää rauhaan.

Vierailija

No totaah..Tiedän että se renkkaus on ärsyttävää, jos on oikealla asialla siellä vessassa. Nyt lapsen kanssa olen huomannut että ne saakelin lastenhoitohuonevessasysteemit on aina täynnä sinne kuulumatonta porukkaa. Usein sieltä tulee joku teinilauma, esiteini-ikäinen lapsi tai joku ulkomaalainen mies. Mä oon alkanu tekemään niin että kun lähestyn sitä vessan ovea niin vaikka siinä olisi se punaiben merkki että varattu niin mä renkautan kovaa sitä kahvaa kerran, jolloinka vessassa olija tietää että nyt on jono. Jos kukaan ei tule sieltä pitkäön aikaan niin renkautan uudestaan pari kertaa. Ja mä kyllä annan mahdollisuuden vaipanvaihtoon sun muuhun ihan rauhassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No miksi et kerro ukollesi ja kakaroillesi, että et pidä "ränkkäämisestä"???

Ei ihan hirveästi vaikuta työpaikalla, jos kerron ukolle ja kakaroille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sinne on jäädä asumaan, kun vessaan on jonoa? Runkkaatko sä siellä vai teet suolihuuhtelua tai letität p-karvojasi?

Mitä h*lvetin väliä sillä on, että mitä joku siellä kopissa touhuaa. Pointti on se, että se ei rynkyttämällä se ovi aukea.

Näkyy se ainakin hermostuttavan. Ja siten jouduttaa sitä puuhastelua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et kerro ukollesi ja kakaroillesi, että et pidä "ränkkäämisestä"???

Ei ihan hirveästi vaikuta työpaikalla, jos kerron ukolle ja kakaroille.

Ahaa, olisit heti kertonut, että töissä ongelmana, ei kotona.

Vierailija

Joskus ne ovien värikoodit eivät toimi. ja jos joku ovi on sitten kohtuuttoman kauan kiinni, saattaa tulla mieleen kokeilla että onkohan siellä edes ketään. Aina se "ränkättäjä" ei välttämättä ole yksi ja sama henkilö, vaan ensimmäinen on jo saattanut päästä johonkin toiseen koppiin ja koppikuhnaajan ovea "ränkättämään" ehtii jo joku toinenkin.

Joskus myös yleisissä vessoissa, missä on monta koppia, ei kukaan käy edes katsomassa niitä perimmäisiä ja ihmiset saattavat jonottaa vain niihin joista aina tulee joku ulos ja sitten siellä ne perimmäiset kopit vaan ovat koko ajan tyhjinä kun kukaan ei käy edes katsomassa onko ne vapaina. 

Yleisvessoissa voisi jokainen toimia mahdollisimman nopeasti ja esim kädet tulla pesemään siihen yleistilaan eikä jäädä sinne koppiin hitaasti ja rauhallisesti ihmettelemään ja peseytymään ja meikkaamaan. 

Vierailija

Mä olen monesti seisonut oven takana, kun olen sen luullut olevan lukossa. Sitten on selvinnytkin, että olen painanut liian hellästä kahvaa ja vaikka lukossa on ollut lukossa merkki, siellä ei ole ollut ketään. 

Siispä olen voinut ensin kokeilla ovea ja sitten uudestaan kunnolla. 

Itse inhoan myös sitä, jos joku ränkyttää tahallaan kahvaa. Tietää siis, että vessassa on joku, mutta olevinaan hoputtaa. Itsellä käy päinvastoin. Jähmetyn vessassa peittämään itseäni, kun luulen oven aukeavan eli mun vessassa käynti kestää pidempään, jos joku kilahtelee oven ulkopuolella. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat