Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

arja korisevalla rintasyöpä

Vierailija

😞😞

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tästäkö nyt sitten täytyy keskustella?

Jos ei aihe kelpaa, kerro, mikä on sinun aiheesi tälle päivälle. Verotustilastojen tultua julkisiksi maamme rikkaimmat ihmisetkö?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat sopivia (ja lisäksi tällä palstalla sallittuja) aiheita sinusta? Luettele toki.

1

Ikävää. Ja tieto tästä tuli sattumalta heti sen jälkeen kun vihdoinkin löysin hänen musiikkinsa. Baarissa soitettiin kivalta kuulostavaa biisiä josta erotin sanat "Voi nähdä sateella auringon" ja kuvittelin laulajan ensin Katri Helenaksi, mutta google kertoi sitte totuuden.

-M28-

Vierailija

Olen samanikäinen kuin Arja, mutta viimekuisessa mammografiassa minulla kaikki hyvin. Kohdunkaulansyövän seulontatuloksia odottelen nyt viidettä viikkoa.

Tsemppiä Arjalle joka tapauksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei aihe kelpaa, kerro, mikä on sinun aiheesi tälle päivälle. Verotustilastojen tultua julkisiksi maamme rikkaimmat ihmisetkö?

Ei, kun keskustellaan vaan toisen ihmisen henkilökohtaisesta sairaudesta. Se on ihan okei.

Vierailija

Sairaus on toki henkilökohtainen, hän vaan päätti julkaista sen. Kyllä naisten yleisimmästä syövästä sopii keskustella, aika monella on siitä jotain kokemusta, vaikka läheistensä kautta?

Vierailija

Hän kertoi sairaudesta, että tiedetään miksi on pois julkisuudesta. Toivoo, että yksityisyyttä kunnioitetaan. Jospa tekisimme niin ja jättäisimme aiheen käsittelyn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun keskustellaan vaan toisen ihmisen henkilökohtaisesta sairaudesta. Se on ihan okei.

Arja päätti ihan itse ilmoittaa suomalaisille henkilökohtaisesta sairaudestaan, muuten emme siitä edes tietäisi. Emme sinun mielestäsi saa keskustella edes Arjan ilmoituksesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoi sairaudesta, että tiedetään miksi on pois julkisuudesta. Toivoo, että yksityisyyttä kunnioitetaan. Jospa tekisimme niin ja jättäisimme aiheen käsittelyn.

Sinä voit lähteä pois tästä ketjusta ja mennä ihmettelemään vaikkapa jääkiekkoilijoiden ja blogistien tienestejä. me muut voimme täällä rauhassa keskustella Arjan syövästä ja vaikkapa Jukka Virtasen syövästä tai Riki Sorsan uusiutuneesta syövästä, tai kertoa toisillemme omista syövistämme ja niistä tervehtymisistämme, jos niin haluamme. Kuka sinä olet määräämään, ettei julkisuuden henkilöistä saa mitään puhua, ei hiiskua henkäystäkään? Minua eivät kiinnosta kenenkään lapsensaamiset, mutta kun ihminen käy vastakkain vaikean sairauden kanssa, minua kiinnostaa. Sen verran itsekin olen läheisieni kautta elänyt epävarmuutta ja katsonut kuolemaa silmiin, että todellakin aihepiiri kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit lähteä pois tästä ketjusta ja mennä ihmettelemään vaikkapa jääkiekkoilijoiden ja blogistien tienestejä. me muut voimme täällä rauhassa keskustella Arjan syövästä ja vaikkapa Jukka Virtasen syövästä tai Riki Sorsan uusiutuneesta syövästä, tai kertoa toisillemme omista syövistämme ja niistä tervehtymisistämme, jos niin haluamme. Kuka sinä olet määräämään, ettei julkisuuden henkilöistä saa mitään puhua, ei hiiskua henkäystäkään? Minua eivät kiinnosta kenenkään lapsensaamiset, mutta kun ihminen käy vastakkain vaikean sairauden kanssa, minua kiinnostaa. Sen verran itsekin olen läheisieni kautta elänyt epävarmuutta ja katsonut kuolemaa silmiin, että todellakin aihepiiri kiinnostaa.

En ole sanonut ettei saa mitään puhua. Miksei ihmisen toivetta voi kunnioittaa? Julkisuuden henkilönkin.

Vierailija

Julkisuuden henkilön yksityisyyttä kunnioitetaan sillä, etteivät toimittajat soittele ja pyydä haastatteluja. Kyllä keskustella saa. Ja eihän me muuta tiedetä kuin diagnoosi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat