Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka ränkkäät WC:n ovenkahvaa

Vierailija
02.11.2015 |

Miksi ränkkäät WC:n ovenkahvaa, vaikka selvästi siinä kahvan ylä- tai alapuolella on sellainen merkki, joka ilmaisee tilan olevan varattu? Etkä edes usko kertayrittämällä, vaan sitä kahvaa pitää nykiä oikein useamman kerran. Kyllä se vaan on edelleenkin varattu ja lukossa, kun ensimmäisellä painalluksellakaan ei auennut.

Ei ehkä suurimpia murheita maailmassa, mutta vituttaa silti.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus niissä lukoista ei näe että onko siellä joku vai ei. Kokeilen kahvaa kerran mutta en ränkytä jos on varattu. En tee sitä kiusallani tai hoputtaakseni (tosin kummastelen edelleen miksi joku kähkyilee vessassa niin kauan).

Vierailija
22/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ränkkään ovia. Lisäksi kilisytän ja kolisutan avaimia siinä Wc-oven lukon keskiosassa, jonka saisi avaimella käännettyä auki jos haluaisi. Siellä se ap kopissa paskalla istuu ja pelkää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sinne on jäädä asumaan, kun vessaan on jonoa? Runkkaatko sä siellä vai teet suolihuuhtelua tai letität p-karvojasi?

Ei siellä nyt niin hauskaa ole, että ylimääräistä aikaa viettäisin. Ja mitä sitten, jos runkkaankin?

sitten sua sopiikin vähän säikytellä ja hoputtaa. Yleiset vessat ei ole tollasta puuhastelua varten, jos et oo sattunut tietämään.

Vierailija
24/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän jätän wc:n oven aina rakoselleen kun poistun sieltä, että seuraava tulija tietää ettei wc:ssä tai wc-kopissa ole ketään. Näin kun kaikki tekisivät... :)

Vierailija
25/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavaa! Monesti juuri kun on päässyt yleiseen vessaan istahtaan, joku (yleensä keski-iän ylittänyt rouva) tulee ränkkäämään vessan ovea ja tottakai monta kertaa parin minuutin aikana!!  Tosiaankaan en vessassa kauaa aikaani vietä, mutta joillakin se on tuo minä ensin asenne joka asiassa! :D Joku kerta jään vielä ränkyttään sitä ovea samalla tavalla jos joku vielä ei anna vessarauhaa.

Vierailija
26/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työpaikalla ei se merkkiväri toimi, se on valkoisella koko ajan. Ainoa keino on kokeilla ovea. Sitten kun lukko on rämä eli vaatii  yllättävän paljon voimaa, niin tulee   painettua toisenkin kerran vähän kovemmalla voimalla.

Eli valita pomollesi että korjaa sos. tilat.

Vierailija
27/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten sua sopiikin vähän säikytellä ja hoputtaa. Yleiset vessat ei ole tollasta puuhastelua varten, jos et oo sattunut tietämään.

Ei ole kielletty missään. Eikä se renkuttaminen toimintaa nopeuta ollenkaan.

Vierailija
28/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jään meikkaamaan ja kohentamaan vaikka kampausta jos joku ränkyttää ovea, eihän sieltä uskalla ulos tulla kun joku aggressiivinen tanopää odottelee oven takana. Kun sitten viitsin tulla ulos ja tanopää pääsee sisään alan itsekin rnkyttää ovea ja hakkaamaan sitä nyrkein, joskus potkaisenkin pari kertaa.  

Vierailija
29/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ränkkään aina. Sit kilisytän ja kolisutan avaimia siinä lukon keskiosassa, jonka saa avaimella kääntämällä halutessaa auki. Siellä ap housut kintuissa paskalla istuu ja pelkää :DD

Kai tajuat, että käytöksesi on noloa? Tai tuskin tajuat, et taida olla penaalin terävempiä kyniä käytöksestäsi päätellen.

No en minä oikeasti edes silleen tee :D

Vierailija
30/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako joku käydä julkisella paikalla vessassa paskalla. Nopean kusen pitäisi riittää ja sitten pois että seuraava pääsee roiskimaan kuset vessanpöntön reinoille ja renkaalle. Vittu mua vituttaa nämä julkipaskantajat, linja-autoappelsiinittäjäi ja ruisleipärapistelijat. Syökää ja paskantakaa kotonanne. Ei voi olla noin vaikeaa olla pari tuntia syömättä ja paskantamatta!

Vierailija
31/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako joku käydä julkisella paikalla vessassa paskalla. Nopean kusen pitäisi riittää ja sitten pois että seuraava pääsee roiskimaan kuset vessanpöntön reinoille ja renkaalle. Vittu mua vituttaa nämä julkipaskantajat, linja-autoappelsiinittäjäi ja ruisleipärapistelijat. Syökää ja paskantakaa kotonanne. Ei voi olla noin vaikeaa olla pari tuntia syömättä ja paskantamatta!

linja-autoappelsiinittäjät

Vierailija
32/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella rasittavaa! Monesti juuri kun on päässyt yleiseen vessaan istahtaan, joku (yleensä keski-iän ylittänyt rouva) tulee ränkkäämään vessan ovea ja tottakai monta kertaa parin minuutin aikana!!  Tosiaankaan en vessassa kauaa aikaani vietä, mutta joillakin se on tuo minä ensin asenne joka asiassa! :D Joku kerta jään vielä ränkyttään sitä ovea samalla tavalla jos joku vielä ei anna vessarauhaa.

"Monta kertaa parin minuutin aikana." Niin kuinka kauan sä siellä vessassa oikein pidät majaasi? Jonkun lapsen pissattamisessa tuo aika nyt menee ihan kevyesti, mutta jos yksi aikuinen ihminen käy niin pari minuuttia on ihan järkyttävän pitkä aika.

Vierailija
33/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kielletty missään. Eikä se renkuttaminen toimintaa nopeuta ollenkaan.

no hei, eipä ole kiellettyä se renkuttaminen ja oven takana huutaminenkaan... Joten ;-DD

Vierailija
34/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyrin aina hoitamaan vessa-asiat mahdollisimman nopeasti koska ne nyt ei kuulu mun päivän lempihetkiin, etenkään julkisissa vessoissa. Ja tosiaan sama kuin jollain edellisellä: jos joku ränkkää kahvaa niin asiointi hidastuu tahatomattanikin kun jännään aukeaako ovi (joskus on huono lukko pettänyt). Eri asia kokeilla kerran onko ovi kiinni ja riekkua kahvassa kuin heikkopäinen simpanssi.

Vierailija
35/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tiedät, minkälainen henkilö siellä oven takana on? Kurkistatko laidan ali tai yli todetaksesi, että jaaha, taas keski-iän ylittänyt rouva?

Vierailija
36/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tiedät, minkälainen henkilö siellä oven takana on? Kurkistatko laidan ali tai yli todetaksesi, että jaaha, taas keski-iän ylittänyt rouva?

Jos se odottelee edelleen oven takana, kun vessasta poistuu?

Vierailija
37/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla ei kyllä vessoissa saisi käydä. Ainakaan missään kaupungilla.

Vierailija
38/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin paskannan julkisessa vessassa, jos siltä tuntuu. Siivoan toki jäljet. Se seuraavan jonottajan mielipaha muutaman minuutin ylimääräisestä odottamisesta on pientä verrattuna siihen suunnattomaan mielihyvään, jonka minä saan, kun suolta puukon tavalla vääntänyt pökäle poistuu sieltä painamasta ja voin jatkaa shoppailuja hyvillä mielin. Jos ei kestä hätänsä kanssa vessaan jonottamista, niin lähtekää sinne vessajonoon aikaisemmin, niin ei hätä pääse yltymään niin pahaksi. Jos murskaava kusi- tai paskahätä ilmestyy teille kuin salama kirkkaalta taivaalta, käyttäkää vaippaa.

Shoppailureissulla voi mennä monia tunteja automatkoinensa. Käyn toki paskalla kotona, jos mahdollista, mutta kolmen tunnin kuluttua yllättävää paskahätää ei voi vielä kotona ennakoida. Naurettavinta on se, jos pitäisi muka töissä olla paskantamatta. Kotoa lähdettyä paluu kotiin tapahtuu helposti 10 tunnin kuluttua, kun huomioi matkat ja piipahdukset lähikauppaan. Terve ihminen ei ole 10 tuntia paskantamatta.

Vierailija
39/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyrehtyy pissantulo siihen renkaukseen. Sitten pitää puristaa loput ulos tippa kerrallaan. Et sen se renkuttelija sai toimillaan aikaan. Kyllä minä ainakin kuulen ilman mitään mielenosoitustakin, jos joku saapuu odottelemaan. 

Ja se isompi hätä. Tuskin KUKAAN tahallaan kakkailee julkisissa vessoissa. Mutta moni suolistosairaus aiheuttaa sen, että on toimittava kun hätä tulee. 

Vierailija
40/47 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskokaa ja kuskaa housuihinne. Ei voi olla parista minuutista kiinni, eikä se ovi aukea yhtään nopeammin vaikka kuinka runkkaisitte sitä kahvaa. Kerran piti melkein vetää dunkkuun yhtä äijää kun meinasi väkisin tunkea sinne vessaan vaikka olin kusella eikä sinne mahdu kahta yhtä aikaa saatana. Ilmeisesti monella on todella heikko rakko tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän