Bloggaajien verotiedot
Kerätään tänne yhteen ketjuun bloggaajien verotietoja kun ne kuitenkin puhuttaa av:lla. Vielä en ole bongannut uutisjuttua aiheesta, mutta eiköhän sellainen päivän mittaan tule... :)
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt paljonko Chicago Iida tienasi :D:D
Oliko puheet 200k pääomatuloista täyttä paskaa?
Iida ansiotulot 1892 (!!!)
pääomatulot 0
Se niistä Iidan omista höpötyksistä.
Jokohan nyt uskotte mitä me Iidan entiset lukiolaiset olemme vuosikaupalla täällä kertoneet? Louis Vutton-huivit, Mulberryn laukut, Korsin laukut, Philip Limin laukut, Bvlgarin sormukset ym. luksuskrääsä ole mitenkään aitoja. Iida lintsasi käytännössä kokonaan yhden vuoden ja jätti lukion lopulta kesken/sai potkut, ja asuu Lahden keskustassa talossa, jonka kaikki vuokra-asunnot sossu maksaa. Itse lopetin blogin lukemisen jo yli vuosi sitten kun alkoi naurattaa Iidan blogissa postauksesta toiseen esiintyvä paskanpuhuminen. Laadukkaita blogeja kun löytyy Suomestakin pilvin pimein.
mutsis on bloggaajan tuloja ei taaskaan lue missään :(
Vähän tylsää aina näiden samojen bloggaajien tulojen kaivelu, Focus on Fashion ja NFV eivät ole ikinä tienanneet kummoisesti eikä ketään tunnu kiinnostavan. Miksi eivät kaiva esiin Karkkipäivän ja voileivän tuloja ja muita vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai perintö tuolla näy vaikka verotettavaa onkin? Sain mittavan perinnön mutta ei mua tuolla lue (luojan kiitos), määrällisesti kyllä pitäisi jos näin olisi.
Perintövero on (onneksi) eri asia, kun pääomatulot. Itse olen aikoinani saanut mukavasti perintöä ja nyt myynyt kiinteistön, josta tullut kivasti myyntivoittoja ->pääomatuloa ja päädyin listalle. Näin voisi olla esimerkikis Pipsan kohdalla. Myynyt perimäänsä omaisuutta esim. maata, kiinteistön ym. (yleensä arvostetaan perukirjaan vähän "alihintaan") ja kun myyt, niin tulee muhkeat verot tällöin maksuun. Myös P.S I love fashion -blogin Lindan suomesta saadut po-tulot varmaankin äidin perinnön peruja, ansiotuloverot maksaa näemmä Ruotsiin :)
Vai onko Lindalla niin paljon tuloja, että jos toimii yrittäjänä niin ei nosta palkkaa, vaan pistää kaikki pääomatuloina jotta pääsee pienemmällä verotuksella?
Kiinnostais tietää kuinka paljon Life of Silja tienaa surkella blogillaan, kun sillä on varaa maksaa punavuoren asunnon vuokra, shoppailut ja biletykset.
No eikö kukaan utelias palstamamma ole jo kärrännyt itseään verotoimistoon tsekkaamaan mutsis on ym. tulot :D
Vierailija kirjoitti:
Vähän tylsää aina näiden samojen bloggaajien tulojen kaivelu, Focus on Fashion ja NFV eivät ole ikinä tienanneet kummoisesti eikä ketään tunnu kiinnostavan. Miksi eivät kaiva esiin Karkkipäivän ja voileivän tuloja ja muita vastaavia.
Ehkä joku kaivaisikin jos tietäisi ko. bloggaajien nimet. Karkkipäivällä tai voileivällä ei mahda kauheasti osumia tulla... Ja jos itse tiedät, niin marssipa huomenna verotoimistoon. Siellä niitä saa katsella.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015110220601821_vi.shtml
Iltalehden sivuilla selkeä lista tuloista. Tosin ei sielläkään Julia Toivolaa.
Vierailija kirjoitti:
No eikö kukaan utelias palstamamma ole jo kärrännyt itseään verotoimistoon tsekkaamaan mutsis on ym. tulot :D
Jos joku on menossa vois samalla tsekata Annikan ja Siljankin :D
Saako verotietoja mitenkään netistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt paljonko Chicago Iida tienasi :D:D
Oliko puheet 200k pääomatuloista täyttä paskaa?
Iida ansiotulot 1892 (!!!)
pääomatulot 0
Se niistä Iidan omista höpötyksistä.
Anteeks mut naurattaa. Naurattaa ihan vitusti :D
Miten nuo Iidan tulot voi pitää paikkansa? Onko hän asunut vanhempiensa luona suurimman osan viime vuotta? Johan jo työttömyystuista, jotka ovat veronalaista tuloa, kertyisi huomattavasti enemmän kuin alle 2000 euroa vuodessa.
Karenssi ja tuet sossusta, niin verotietoihin ei kerry mitään.
Mitähän tukia sossusta saa, jos on koko vuoden työkkärin kirjoissa karenssissa? Itse en muutama vuosi sitten saanut edes toimeentulotukea kun työkkäristä pätkähti karenssi. Sain toimeentulotukea vasta sitten, kun valitukseni epäreilusta karenssista hyväksyttiin ja työnhaku palautettiin voimaan.
Toimeentulotukea, jos mitään muita tukia ei saa. Sitä ei voida evätä karenssin takia, perusosaa voidaan toki laskea. Mutta kaikki työkkärin karenssilaiset saavat kyllä toimeentulotukea jos muuta tuloa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otin pipsan tuloista tietoa ja kerroinkin niistä kakkossivulla. P tulot on 43000€ eikä mistään pääomatuloista ollut mainintaa eli se on tuulesta temmattu. P käy töissä ja saa blogillakin rahaa. Ihan ok palkkatulo.
Mun täytyy varmaan kans alkaa osa-aikaiseksi siivoojaksi, kun tästä kokopäivätyöstä it-alalla ei tienaa vuodessa kuin 29000 euroa brutto. Täytyy olla helvetin hyvä palkka osa-aikaisella siivoojalla, vaikka tekisikin osa-aikaista toimistotyötä lisäksi.
Myönnän. Olen ihan saatanan kateellinen.
Huomioi myös ne blogitulot. Ihan hyvin blogin osuus noista tuloista voi olla esimerkiksi 20 000€.
No enpä usko, että tuolla blogilla tienaisi 20 000 €, taitaa matamin työnkuva olla jotain ihan muuta kuin siivoamista.
Eiköhän se äijä kierrätä yrityksensä tuloja Pipsalle palkkana ja siitä nuo tulot tulevat. En usko että jollain randomilla blogspotin blogilla voi tienata muutamia satasia enempää (linkkiklikkauksista + muutamat sponssatut rintsikat).
mä oon kyl ymmärtänyt ettei se oo miehen firmas töis. ja eiks pipsan blogi kuulu siihen johonkin indiedaysin blogiportaaliin?
On maininnut vaikka kuinka monta kertaa että on "töissä toimistotyöntekijänä miehen firmassa" siivoustyön ohessa, mutta juuri koskaan ei tunnu niitä töitä tekevän, eli todennäköisesti nostaa palkkaa miehensä firmasta ja on siellä töissä vain näennäisesti.
Pipsan blogi kuuluu vain indiedays inspirationiin, johon kuuluu about kaikki muotiblogit. Siitä ei saa rahaa indiedayssilta. Eli ei ole portaaliblogi tuo pipsan.
Ihan mielenkiinnosta, mihin perustuu tämä, "juuri koskaan ei tunnu niitä töitä tekevän"? Kertooko tämä bloggaaja blogissaan niin tarkkaan, että millä tunnilla on mitäkin tehnyt, jotta tällaiseen päätelmään voisi tulla?
Eihän se koskaan puhu siitä toisesta työstään (eli miehen firmassa tapahtuvasta), vaan on esim. käynyt pari tuntia siivoamassa ja sit on hengaillut kaupungilla.
Ei kenenkään tarvitse isommin töistänsä kirjoitellakaan. Pipsa ei ole isommin puhunut kummastakaan työstään mutta molemmista on maininnut, tosin ei sitä että tekisi miehen firmassa töitä. On puhunut vain toimistotyöstä. Käsittääkseni tuosta Inspirationistakin saa mainostuloja mutta sitä voi vain arvuutella paljonko.
Pipsa on aiemmin kertonut moneen otteeseen tekevänsä toimistotöitä satunnaisesti miehensä firmassa, joskus oli kuviakin postipinoista mitä sieltä postitteli. Ei tosin enää ole aikoihin eritellyt töitään tarkemmin kun ne on nostettu niin suuren ihmettelyn kohteeksi.
Minuakin kiinnostaa Voikkarin, Mutsison ja Life of Siljan verotiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otin pipsan tuloista tietoa ja kerroinkin niistä kakkossivulla. P tulot on 43000€ eikä mistään pääomatuloista ollut mainintaa eli se on tuulesta temmattu. P käy töissä ja saa blogillakin rahaa. Ihan ok palkkatulo.
Mun täytyy varmaan kans alkaa osa-aikaiseksi siivoojaksi, kun tästä kokopäivätyöstä it-alalla ei tienaa vuodessa kuin 29000 euroa brutto. Täytyy olla helvetin hyvä palkka osa-aikaisella siivoojalla, vaikka tekisikin osa-aikaista toimistotyötä lisäksi.
Myönnän. Olen ihan saatanan kateellinen.
Huomioi myös ne blogitulot. Ihan hyvin blogin osuus noista tuloista voi olla esimerkiksi 20 000€.
No enpä usko, että tuolla blogilla tienaisi 20 000 €, taitaa matamin työnkuva olla jotain ihan muuta kuin siivoamista.
Eiköhän se äijä kierrätä yrityksensä tuloja Pipsalle palkkana ja siitä nuo tulot tulevat. En usko että jollain randomilla blogspotin blogilla voi tienata muutamia satasia enempää (linkkiklikkauksista + muutamat sponssatut rintsikat).
mä oon kyl ymmärtänyt ettei se oo miehen firmas töis. ja eiks pipsan blogi kuulu siihen johonkin indiedaysin blogiportaaliin?
On maininnut vaikka kuinka monta kertaa että on "töissä toimistotyöntekijänä miehen firmassa" siivoustyön ohessa, mutta juuri koskaan ei tunnu niitä töitä tekevän, eli todennäköisesti nostaa palkkaa miehensä firmasta ja on siellä töissä vain näennäisesti.
Pipsan blogi kuuluu vain indiedays inspirationiin, johon kuuluu about kaikki muotiblogit. Siitä ei saa rahaa indiedayssilta. Eli ei ole portaaliblogi tuo pipsan.
Ihan mielenkiinnosta, mihin perustuu tämä, "juuri koskaan ei tunnu niitä töitä tekevän"? Kertooko tämä bloggaaja blogissaan niin tarkkaan, että millä tunnilla on mitäkin tehnyt, jotta tällaiseen päätelmään voisi tulla?
Eihän se koskaan puhu siitä toisesta työstään (eli miehen firmassa tapahtuvasta), vaan on esim. käynyt pari tuntia siivoamassa ja sit on hengaillut kaupungilla.
Ei kenenkään tarvitse isommin töistänsä kirjoitellakaan. Pipsa ei ole isommin puhunut kummastakaan työstään mutta molemmista on maininnut, tosin ei sitä että tekisi miehen firmassa töitä. On puhunut vain toimistotyöstä. Käsittääkseni tuosta Inspirationistakin saa mainostuloja mutta sitä voi vain arvuutella paljonko.
Pipsa on aiemmin kertonut moneen otteeseen tekevänsä toimistotöitä satunnaisesti miehensä firmassa, joskus oli kuviakin postipinoista mitä sieltä postitteli. Ei tosin enää ole aikoihin eritellyt töitään tarkemmin kun ne on nostettu niin suuren ihmettelyn kohteeksi.
ettet oo vaa sekottanu niit pipsan omii kirjekuorii? mä seurannu blogii aika tiiviisti alusta alkaen sieltä poistetusta blogista lähtien enkä kyl muista pipsan puhuneen toimistotöistä saati ottaneen kuvia töistä
Laittakaa linkkiä tohon mis P on sanonut olevansa miehensä firmas töissä. Muuten en usko. Ihan jo sen takia kun matami ei ole juurikaan siellä blogissa noista töistä puhunut.
Tosta Iidasta, kyllä työttömyyskorvausta voi saada, vaikkei ole kouluttautunut miksikään. Silloin siinä tulee vain viiden kuukauden odotusaika, ennenkuin mitään saa, mutta siltäkin ajalta saa kyllä toimeentulotukea. Sitten alkaa päiväraha. Mut jos ei ota vastaan tarjottua työtä, niin saa kolmen kuukauden karenssin, ja jos näitä kieltäytymisiä on jatkuvasti, lopulta työttömyystuki evätään ja sitten on oltava töissä tai jossain työharjoittelusssa tms tietty aika ennenkuin voi saada uudelleen työttömyystukea. Että oisko Iida sit vaan sossun tuella, sehän on kai veroton etuus?
Uskotteko tosissaan, että jonkun haterin väitteet Chicago-Iidan verotiedoista pitävät paikkansa? Iida ei edes bloggaa omalla sukunimellään, joten miten verotiedot voisi joku käydä katsomassa?
Silja ainakin pääsee Showroomiin aina ilmaiseksi sisään ja juo todella usein vettä klubilla ja ei kovin usein kuulemani mukaan eksy mäkkäriin illan jälkeen (siltä näyttää kroppakin) että noh en nyt sanoisi, että Siljan 'juhliminen' mahottomasti maksaa :D
Suomessa on yksi miljardööri, Antti Herlin. Koneen hissiä sinäkin käytät.