Vierailija

Olen valmis palautteeseen. Kerro myös ikäsi.

25v mies

http://i.imgur.com/96nslts.jpg

http://i.imgur.com/m0xcKb0.jpg

• ylös 9
  • alas 11

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Feminiini homomies. Ei ruma, mutta kiinnostavuudeltaan nolla. Kysy miesten mielipiteitä?

• ylös 36
  • alas 33
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä tykkään juuri tuonnäköisistä. Ainoa, mikä puuttuu, on sellainen pilke silmäkulmassa tai pitäisi olla vähän lempeämpi katse, jotta kiinnostuisin. 

• ylös 76
  • alas 6
Vierailija

Samea katse ja mustat silmänaluset, mitähän aineita on vedetty? Tällaisen kuvan odottaisin näkeväni murhainfon keskusteluissa.

• ylös 76
  • alas 18
Vierailija

Just sellainen mammanpoika, joka on tottunut saamaan kaiken, ja jos ei saa, niin sitten ottaa väkisin. Ei jatkoon! 3.

• ylös 39
  • alas 19
Vierailija

Olet kivannäköinen muttet kivanoloinen.. Tää tuli mieleen kuvaasi katsoessa.. N23

• ylös 109
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä komea mies, hiustyyli ei tosin vakuuta.
N35

Ai niin, arvosana 9-

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Oletko Makille sukua? Lalli Leipäjuusto -hiustyyli ja ei näytä parta kasvavan. Mongoli-poimut silmissä.

• ylös 8
  • alas 27
393

Selvä bottom, rimpula babyface Tykkäätkö saunomisesta? Missä päin asustelet?

t: käyräsaaren lämittäjä.

• ylös 13
  • alas 20
Vierailija

Onpas kehittävää kommentointia taas. Annan kasin, ihan kivan näköinen olet, muttet oikein mun tyyppiä. Oletko livenä yhtä totisen oloinen kuin kuvissa?

• ylös 39
  • alas 5
Vierailija

Komea, mutta paistaa hiukan liikaa läpi se, että olet itse samaa mieltä... 😁. Arvosana 9. N46

• ylös 55
  • alas 6
Vierailija

Onko sussa jotain muutakin verta kuin suomalaista? Nenä ja kulmakarvat tukisi ajatustani :) Ihan kivan näköinen olet, mutta kovin murheellisen oloiselta vaikutat, oletko onnellinen? 7,5 t. N44

• ylös 24
  • alas 5
Vierailija

Kiiltokuvapoika, sellainen kauniin komea. Liian naisellinen ulkonäkö minun makuun, mutta varmasti löytyy muita joitten mielestä oot hyvinkin kuuma. Mää annan arvosanaksi 7.5.

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Eikö ihmiset ole aina kaikissa mallikuvissa vakavia? Ehkä aloittajan on tarkoitus tehdä samaa, mieluummin kuin vääntää sen tekohymy naamalle.

Kyllä mä miehenä noin ysin antaisin

• ylös 11
  • alas 14
Vierailija

Liian pistävä ja synkkä silmiintuijotus, en tykkää. Tulee fiilis, että mitä tuo kyylää minua, ei kai se aio yrittää jotakin. Lisäksi näyttää jäykältä poseerausilmeeltä, jossa yritetään esittää komeaa kovista. Hymy tekisi hyvää! 

Kuutonen. (Ja ikä 32.)

• ylös 24
  • alas 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.