15v joka kuuntelee iskelmää :D xD :D ×D :D ??????

Vierailija

Mitä ihmettä kuuntelee 40 kymppisenä? Virsiä ja viulun vingutusta?

Kommentit (8)

Vierailija

Minä olen kuunnellut teininä paljonkin iskelmää. Nyt olen 36-vuotias ja kuuntelen edelleen musiikkia laidasta laitaan. Tänä aamuna klassista, eilen teinilapseni suosikkikanavia Loopia ja Nrj:tä autoillessamme, illalla taas mieheni valitsemaa Yuptä ja Metallicaa .Tiedäthän, että esim. Monet hevimuusikot ottavat vaikutteita klassisesta?

Vierailija

Minä olen 49v. ja kuuntelen ihan samanlaista musiikkia kuin kuuntelin 15-vuotiaana. Paljon on tietysti bändit niistä ajoista muuttuneet, mutta hyviä bändejä tulee kokoajan lisää. Niiltä ajoilta on jääneet Depeche Mode ja AC/DC.

Vierailija

Minä aloitin musiikin kuunteluelämäni äidin CD-kokoelmilla, ja siellä oli Jari Sillanpäätä, Katri Helenaa, Ressu Redfordia, Dannya, Paula Koivuniemeä ja vaikka mitä. Iskelmät eivät ole mitenkään huonoa musiikkia, yhäkin kuuntelen niitä. Tosin täytyy myöntää että olen erittäin moniruokainen kuuntelija.

Vierailija

Klassinen musiikki nyt on asia erikseen. Klassisessa musiikissa on yleensä artisteilla ja säveltäjille paljon taitoa ja klassinen musiikki, noin ylipäätänsä, omaa jotain musikaalista arvoa.

Iskelmä, räp ja nykyinen pop ei täytä mitään näistä. Artistit eivät omaa mitään musikaalisia lahjoja, vaan ovat pelkkiä tuotemerkkejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä kuuntelee 40 kymppisenä? Virsiä ja viulun vingutusta?

Ei mitään, sillä kukaan ei elä niin vanhaksi.

Olen sitä mieltä, että iällä ja kuuntelutottumuksilla ei ole kovin paljon merkitystä – tai ei ole merkitystä kaikille.

Vierailija

Rock ja musapoliisi taas näreissään, miksi on niin vaikea tajuta, että ihmisillä on erilainen musamaku ja miksi toisten musat niin kovasti korpeaa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat