Seksihalut syksyn ja talven tullen?

j00ken

Ovatko naiset vähemmän kiinnostuneita seksistä kun kesä on ohi ja tulee pimeää ja kylmää? Vai minäkö se olen? Kaikki kipenä vaan on kadonnut mitä vielä kesällä oli, ei flirttiäkään missään ja on niin ankeaa ja ikävää.

Kommentit (10)

Vierailija

En minä ainakaan. Sattumaa syksyn kanssa, mutta lopetin vähän aikaa sitten vuosien e-pillereiden syömisen ja nyt tekee mieli seksiä koko ajan. Ihan kun olisi napsauttanut katkaisijasta halut päälle. Olen seksittömässä suhteessa, josta en halua erota mutta tilanne harmittaa. Voi kun sais edes kerran kunnolla! Pakko kohta palata pillereiden syöjäksi, kun en muuten kestä.

Vierailija

Mulla kyllä tekee seksiä mieli koko ajan. Pitkästä aikaa sinkkuna ja parisuhteessa seksi on ollut hyvin tärkeällä sijalla. Voi mies-parkaa, joka joskus alkaisi seksisuhteeseen kanssani. Tai en siis pelkkää seksiä hae, vaan miestä elämääni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä tekee seksiä mieli koko ajan. Pitkästä aikaa sinkkuna ja parisuhteessa seksi on ollut hyvin tärkeällä sijalla. Voi mies-parkaa, joka joskus alkaisi seksisuhteeseen kanssani. Tai en siis pelkkää seksiä hae, vaan miestä elämääni.

Hep!

Täällä ois yksi vapaaehtoinen.

Vierailija

Nyt syksyllä on panettanut aivan järkyttävän paljon ja tätä oloa ei helpota se, että olen sinkku.
En halua yhdenyön juttuja, vaan haluaisin tyttöystävän tai vähintään vakituisen seksisuhteen ja kumman vaan saaminen tuntuu hiton vaikealta. Luultavasti suhde kaatuisi heti alussa jo siihen, että olisin koko ajan naisen kimpussa :(

Vierailija

Nythän panokausi vasta alkaakin. Kesä on ohi ei oo niin kuuma, ilmojen viiletessä jaksaa paremmin naida. Naimista haluan lähes päivittäin, ja haluaisinkin. Meidän nainti ja esileikit nyt sattuu olemaan todella mahtavia, kun kelloja veivattiin ties mihin niin se tarkoittaa että naintikausi alkaa. Alkoikin tosi mahtavasti, paikat on hellät mutta saaneen oloiset.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat