Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita jotka eivät saa mitään itsetyydytyksestä?

Vierailija
31.10.2015 |

En vain oikein ole koskaan nauttinut varsinaisesta itsetyydytyksestä. Nautin seksistä kyllä tosi paljon ja nautin myös seksifantasioista. Jotenkin se itsetyydytys ei ole itselle ollut koskaan tarpeeksi hyvän tuntuista. Lisäksi esim monet dildot tuntuvat niin väärän tuntuisilta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan toi "hyvältä tuntuminen" kuitenkaan ollut mikään fyysinen orgasmi?

Eikä sun, ap, tarvitse sitä klitorista suoraan koskea, pidä vaikka aluksi jotain välissä, jos se on liian herkkä aluksi. Liikuttele vaikka häpyhuulten välissä puolelta toiselle.

Sillä tavalla minä sain ensimmäiset orgasmini ja siitä ensimmäiseen yhdyntään meni kymmenen vuotta.

Vierailija
22/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytys tuntuu kyllä hyvältä, mut jotenkin mun fiilis aina lässähtää orgasmin jälkeen enkä ole mikään sarjaorkkujen ystävä. Matka on nautinnollisempi kuin päämäärä. Ei tule kauheasti harrasteltua yksinään, suihkussa mieluiten jos joskus innostun. Ehkä joku klikki korvien välissä orgasmiin liittyen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan orgasmeja helpostikin yhdynnässä, ihan penetraatiossa. Itsetyydyttäessä en mitenkään. Ja se ei todellakaan tee musta mitenkään viallista. 

Ei teekään :) Itsekin nautin enemmän seksistä miehen kanssa kuin itsetyydytyksestä.

Vierailija
24/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sun, ap, tarvitse sitä klitorista suoraan koskea, pidä vaikka aluksi jotain välissä, jos se on liian herkkä aluksi. Liikuttele vaikka häpyhuulten välissä puolelta toiselle.

Sillä tavalla minä sain ensimmäiset orgasmini ja siitä ensimmäiseen yhdyntään meni kymmenen vuotta.

Miksi et nyt vain voi uskoa, että kaikki eivät nauti siitä klitoriksen pään eli sen näkyvän nyppylän koskettamista? Onko ihan pakko alkaa painostamaan ihmisiä sellaiseen seksiin josta eivät nauti? Ja eihän se yhdynnän nautinto ole se orgasmi, vaan se, kuinka se penis hyväilee vaginaa ja yhdyntäliikkeet tuottavat hurjaa nautintoa. Orgasmi on sitten piste i:n päälle, kuka saa, kuka ei. Mutta voitko ihan tosissaan lopettaa tuon painostamisen ja ihan vain uskoa sen, kun joku sanoo, että yhdyntä on nautinnollisempi miehen kanssa kuin itsensä hipelöinti?? Mikä ihmeen lakisäätäinen pakko siitä masturboinnista on tullut?

Vierailija
25/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mun pitäis itsetyydyttää? ap

Vierailija
26/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tätä meidän kulttuuria. Kaikkien on pakko tehdä kaikkea, ottaa suihin, runkata, ottaa melaa perseeseen. Jos et noita tee, olet rajoittnut ja estynyt jonka pitää mennä seksuaaliterapiaan.

Vierailija
27/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksin tarve on todella suuri, tälläkin viikolla ole hoitanut fyysisen tarpeen jo neljästi yksin, ja teen sen tänäkin iltana. Mieheni seksitarve on huomattavan paljon vähäisempi.

Itsetytdytys ei koskaan minulla korvaa sitä varsinaista seksiä kumppanin kanssa. Saan siinä erilaisia orkkuja ja saan niitä paljon, jopa kymmeniä. Mutta välillä on vain pakko hoitaa oma tarve.

Suihku on nopean tyydytyksen väline, muuten pitää käyttää mielikuvitusta ja fantasioita.

Mulle ne erilaiset orkut ovat ehdottoman tärkeitä - mutta ei klitorisorkku ole vähemmän hyvä kuin emätinorkku. Molemmilla on oma paikkansa, myös seksissä kumppanin kanssa.

Odotan niin kunnon seksisessiota, siihen asti hoidan pahimman tarpeeni itse.

Vierailija
28/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et nyt vain voi uskoa, että kaikki eivät nauti siitä klitoriksen pään eli sen näkyvän nyppylän koskettamista? Onko ihan pakko alkaa painostamaan ihmisiä sellaiseen seksiin josta eivät nauti? Ja eihän se yhdynnän nautinto ole se orgasmi, vaan se, kuinka se penis hyväilee vaginaa ja yhdyntäliikkeet tuottavat hurjaa nautintoa. Orgasmi on sitten piste i:n päälle, kuka saa, kuka ei. Mutta voitko ihan tosissaan lopettaa tuon painostamisen ja ihan vain uskoa sen, kun joku sanoo, että yhdyntä on nautinnollisempi miehen kanssa kuin itsensä hipelöinti?? Mikä ihmeen lakisäätäinen pakko siitä masturboinnista on tullut?

Ehkä sun pitäs joko

a) käydä nyt heti sormela että rauhotut

2) antaa miehellesi lupa runkata sulle sormin kunnon orkut

3) mennä psykiatrille ja hommata joku tenox tyyppiset rauhoittavat lääkkeet.

PS: musta masturbaatio on kaikista nautinnollisinta miehen kanssa, kun mies kiusaa ja hoitaa omin kielin ja kätösinsä mut yli 5 orkun ennenkuin rakastelee huolella peniksellään loppuun. Sääli että ap. ja kumppanit ei voi kokea sellaista. Ette voi jos kerta omat sormileikit ei tunnu missään ja koskettelu ei tunnu missään. SÄÄLI.

Vierailija
29/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tätä meidän kulttuuria. Kaikkien on pakko tehdä kaikkea, ottaa suihin, runkata, ottaa melaa perseeseen. Jos et noita tee, olet rajoittnut ja estynyt jonka pitää mennä seksuaaliterapiaan.

NO HUHU KUULE JOS ON PAKKO ottaa suuhun  PAKKO otta melaa perseeseen PAkKO nussia PAKKO RUNKATA SE ON VÄÄRIN se on rikos ja raiskaamista sillä ei ole seksin ja kulttuurin kanssa mitään tekemistä osoite on poliisilaitos ja rikosilmoitus..

Vierailija
30/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun seksin tarve on todella suuri, tälläkin viikolla ole hoitanut fyysisen tarpeen jo neljästi yksin, ja teen sen tänäkin iltana. Mieheni seksitarve on huomattavan paljon vähäisempi.

Itsetytdytys ei koskaan minulla korvaa sitä varsinaista seksiä kumppanin kanssa. Saan siinä erilaisia orkkuja ja saan niitä paljon, jopa kymmeniä. Mutta välillä on vain pakko hoitaa oma tarve.

Suihku on nopean tyydytyksen väline, muuten pitää käyttää mielikuvitusta ja fantasioita.

Mulle ne erilaiset orkut ovat ehdottoman tärkeitä - mutta ei klitorisorkku ole vähemmän hyvä kuin emätinorkku. Molemmilla on oma paikkansa, myös seksissä kumppanin kanssa.

Sulla se just kuulostaa siltä, että se toimii eli saat tyydytyksen sitä kautta. Mutta kaikki eivät saa tyydytystä, silloin se on turhaa. Vaikka olisi kuinka puutteessa, pitää odotella että oma mies antaa. :)

Vierailija
31/42 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla se just kuulostaa siltä, että se toimii eli saat tyydytyksen sitä kautta. Mutta kaikki eivät saa tyydytystä, silloin se on turhaa. Vaikka olisi kuinka puutteessa, pitää odotella että oma mies antaa. :)

Mulla sama juttu. Siksi on tärkeää, että aviomies haluaa suht saman verran seksiä.

32/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppeli

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäs joko

PS: musta masturbaatio on kaikista nautinnollisinta miehen kanssa, kun mies kiusaa ja hoitaa omin kielin ja kätösinsä mut yli 5 orkun ennenkuin rakastelee huolella peniksellään loppuun. Sääli että ap. ja kumppanit ei voi kokea sellaista. Ette voi jos kerta omat sormileikit ei tunnu missään ja koskettelu ei tunnu missään. SÄÄLI.

Tomppeli. Minä rakastan seksiä, voisin harrastaa sitä joka päivä monta kertaa, haluan eri asennoissa, eri paikoissa, eri näköisenä jne. Ja seksi on minulle pelkästään positiivinen asia ja elämäni suurimpia nautintoja. Itsetyydytys taas tuntuu samalta kuin itsensä kutittaminen; sen kyllä tuntee, mutta se ei tuota samaa reaktiota kuin toisen tekemänä. Klitoriksen hyväily eri tavoilla eivät tuo hyvää oloa, dildolla saan kyllä tyydytettyä itseni mutta silloin orgasmi on ikään kuin mekaaninen, tyhjä ja tylsä. Klitoriksen kautta taas en ole masturboinut enää moneen vuoteen, luovutin sen suhteen ja päätin että minun ei tarvitse tehdä sitä vain sen takia että iso osa naisista saa juuri sitä kautta nautintonsa, minä saan penetraatiosta.

Vierailija
33/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni klitoriksen näkyvän osan koskeminen tuntuu äärimmäisen epämiellyttävältä - siihen pystyy koskemaan korkeintaan hipaisemalla pikkuhousujen päältä. Sormettaminenkin tuntuu inhottavalta. Nautin sen sijaan todella paljon yhdynnästä. Harrastaisin mielellään (itselleni mieluista) seksiä vaikka joka päivä.

Vierailija
34/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäs joko

Kuka on siitä puhunu ettei miehen sormetus miltään tunnu? :D ps sä mitään ikinä ole saanu lassukka märästä pillusta haaveilet

Vierailija
35/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että tässä on taas kerran kyseessä yksi läheisriippuvuuden muoto. Miten te pärjäsitte sinkkuaikoina?

36/42 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37/42 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS: musta masturbaatio on kaikista nautinnollisinta miehen kanssa, kun mies kiusaa ja hoitaa omin kielin ja kätösinsä mut yli 5 orkun ennenkuin rakastelee huolella peniksellään loppuun.

Vai että semmoista. Mies masturboi sinua? :D

Vierailija
38/42 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole tuollainen, koska en halua jakaa elämääni kenenkään miehen kanssa, mutta kaipaan orgasmeja muutaman kerran viikossa, tai muuten alkaa panetus häiritä mm. työtä. Mulla toimii erinomaisesti se että riittävän iso dildo sisään ja sitten suihkulla klitoriksen stimulaatiota kkunnes laukean. Siihen menee noin minuutti, ja sitten on taas panetusongelma hoidettu pois päiväjärjestyksestä hetkeksi.

Minä itse asiassa en ole koskaan oikein tykännyt miehen kanssa seksistä. Saan siinäkin useimmiten orgasmin, mutta se kaikki tarve huomioida toista ja "turha hipelöinti" on minusta ihan liikaa vaivaa, kun suihkussa asian voi hoitaa minuutissa. 

Vierailija
39/42 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että monista asioista, jotka ovat ennen olleet tabu niin on nyt tullut sellainen yleinen pakko. Esim juuri itsetyydytyksestä, oikein korostetaan että sitä pitää harjoittaa.

Sama koskee suu- ja anaaliseksiä. Ennen tabu, nyt kaikkien pakko harrastaa. Muuten on rajoittunut.

Minä en ole ikinä ymmärtänyt suuseksistä vouhkaamista, ei tunnu erityisen hyvälle minusta, eikä ole spontaania halua siihen. Annan miehen luputtaa silloin tällöin koska se on HÄNELLE tärkeää. 

Vierailija
40/42 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onne erilaiisii mtta naiset jotka nautii/harrastaa eniten seksiä pettämiseen asti tuskin pärjäävät ilma nsuuseksii??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme