Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla nyt joku oikeus vittuilla mulle?

Vierailija
31.10.2015 |

Tapahtui viime yönä. Ei ollut kyllä ensimmäinen kerta. Päädyin juttelemaan erään naisen kanssa. Heidän kaveriporukkansa kävi istumaan meidän porukkamme viereen ja siinä sitten tuli jotai läppää heitettyä vieressä istuneelle naiselle. Meillä oli aika hauskaa ja flirttailuakin aika paljon. Vähän ennen kuin olin lähdössä kerroin tälle naiselle, että en halua sitoutua kehenkään, mutta haluaisin kyllä tavata hänet uudestaan. Nainen ei tykännyt. Hän sanoi että "Mä luulin että sä olet kunnon mies. Joo en todellakaan aio nähdä sua ja sun naamaas yhtään missään."

Kiva. Mitä mä olen näille naisille tehnyt? Miksi niillä on muka mielestään oikeus tollaseen? Ei tunnu kivalta, uskokaa tai älkää...

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tässä oma näkemykseni. En todellakaan oleta, että varsinkaan baarissa kukaan mies olisi kiinnostunut minusta mitenkään muuten kuin seksuaalisesti, enkä itsekään etsi sieltä miesystävää. Eikä siinä mitään, vaikka tiedän sen niin voisin vaihtaa numeroita ja nähdä myöhemmin uudestaan, jos on mukava kaveri. Mutta minusta se on tahditonta, että heti päin naamaa ilmoittaa, että mua ei sitten kiinnosta mikään suhde sun kanssa. Miksi se pitää noin sanoa? Ehkä sitten olen outo, mutta en arvosta tuollaista töksäytystä ensinäkemällä, vaikka joidenkin mielestä se on ihanan rehellistä.

itsekkin olisin vähän hämmentynyt, jos baarissa mies jonka kanssa on ollut flirttiä töksäyttäisi, ettei sitten halua seurustella kumminkaan. vähän kuin itse alkaisin tuossa tilanteessa pohtimaan tulevien lasten nimiä :)

Kai kuitenkin haluaisit tietää tämän ennen kuin menet treffeille miehen kanssa? Vai treffeilläkö noista pitää puhua?

Vierailija
82/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

no törmäsit baarissa känniseen kusipäähän. ei ole kauhean harvinaista, sitä sattuu kaikille eikä se trkoita että kaikki maailman naiset ovat nyt kusipäitä. viimeksi itsekin sain toivotuksen "suksi nyt ämmä vittuun" kun ojensin eräälle neitokaiselle hänen taskustaan tipahtaneen tupakka-askin.

Hän ei kyllä ollut kännissä, kuten ei suuri osa mulle avautuneista naisista ole ollut. On tullut kuultua tylytystä niin kaverin tyttöystäviltä kuin sukulaisnaisilta.

ap

Millaisissa tilanteissa olet saanut kuulla tylytystä sukulaisnaisiltasi ja kavereiden tyttöystäviltä?

He ovat kysyneet että onko mitään "tyttöä kiikarissa" tms. ja olen sanonut että en halua sitoutua kehenkään.

ap

Sivistynyt tapa ilmaista asia olisi "Ei, viihdyn poikamiehenä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tässä oma näkemykseni. En todellakaan oleta, että varsinkaan baarissa kukaan mies olisi kiinnostunut minusta mitenkään muuten kuin seksuaalisesti, enkä itsekään etsi sieltä miesystävää. Eikä siinä mitään, vaikka tiedän sen niin voisin vaihtaa numeroita ja nähdä myöhemmin uudestaan, jos on mukava kaveri. Mutta minusta se on tahditonta, että heti päin naamaa ilmoittaa, että mua ei sitten kiinnosta mikään suhde sun kanssa. Miksi se pitää noin sanoa? Ehkä sitten olen outo, mutta en arvosta tuollaista töksäytystä ensinäkemällä, vaikka joidenkin mielestä se on ihanan rehellistä.

itsekkin olisin vähän hämmentynyt, jos baarissa mies jonka kanssa on ollut flirttiä töksäyttäisi, ettei sitten halua seurustella kumminkaan. vähän kuin itse alkaisin tuossa tilanteessa pohtimaan tulevien lasten nimiä :)

Kai kuitenkin haluaisit tietää tämän ennen kuin menet treffeille miehen kanssa? Vai treffeilläkö noista pitää puhua?

en todellakaan sovi mitään treffejä baarissa parin tunnin tuttavuuksien kanssa. jos ovat kiinnostuneita treffailla, pyytävät numeroa ja soittavat sitten selvin päin kahville tms. jos taas yhden illan juttua haluavat, niin silloin yleensä yritetään edetä sinä iltana. ja treffejä en ylipäätään ymmärrä jos haluaa vain päästä pukille - fuckbuddyn etsiminen treffailulla voi olla aika hakuammuntaa, en oikein usko että *hirveän* monet naiset sellaisesta niin piittaavat. toki saa sanoa suoraan ja töksäytelläkkin miten haluaa, mutta edelleen minusta olisi hämmentävää jos joku baarituttavuus alkaisi jonkun tunnin parin jälkeen varautumaan siihen että kohta me jo seurustellaan jos ei jotain sano.

Vierailija
84/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

no törmäsit baarissa känniseen kusipäähän. ei ole kauhean harvinaista, sitä sattuu kaikille eikä se trkoita että kaikki maailman naiset ovat nyt kusipäitä. viimeksi itsekin sain toivotuksen "suksi nyt ämmä vittuun" kun ojensin eräälle neitokaiselle hänen taskustaan tipahtaneen tupakka-askin.

Hän ei kyllä ollut kännissä, kuten ei suuri osa mulle avautuneista naisista ole ollut. On tullut kuultua tylytystä niin kaverin tyttöystäviltä kuin sukulaisnaisilta.

ap

Millaisissa tilanteissa olet saanut kuulla tylytystä sukulaisnaisiltasi ja kavereiden tyttöystäviltä?

He ovat kysyneet että onko mitään "tyttöä kiikarissa" tms. ja olen sanonut että en halua sitoutua kehenkään.

ap

Ap:n versio, "Ei pelkät panot riittävät".

Vierailija
85/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mitä ei-sivistynyttä tuossa nyt oli?

Vierailija
86/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ap:n versio, "Ei pelkät panot riittävät".

Aha.

ap

Vierailija
87/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, miten miehet kuvittelevat aina, että heillä on kyllä oikeus sanoa mielipiteensä päin naamaa ja jopa ilman että sitä kysytään. He ovat mielestään vain rehellisiä eikä siitä voi kukaan loukkaantua! Mutta annas olla kun nainen vastaa rehellisesti oman mielipiteensä... Mies loukkaantuu verisesti, eikä ymmärrä millä oikeudella nainen laukoo loukkaavia mielipiteitään.

Ymmärrätkö ap, että ihan samoin kuin naisen kommentti loukkasi sinua, myös sinun kommenttisi loukkasi naista?

Meillä jokaisella on omat traumamme ja kipupisteemme, etkä voi syyllistää toisia ihmisiä heidän kipuilunsa takia. Aikuisilla naisilla on yleensä elettyä elämää takana ja kokemuksia myös niistä huonoista suhteista, hylkäämisistä jne. ja siksi on erittäin loukkaavaa ja kivuliasta kuulla, että tapaamani mukava mies ei pidä minua kelvollisena parisuhteeseen, vaan näkee minut pilluna. Ihan sama millaiseen korulauseeseen se on verhottu, tuohan se sisältö oli käytännössä. Ei kaikkia mielipiteitään tarvi laukoa toisille ihmisille päin naamaa.

Mä en halua parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa ja sen sanoin myös eilen baarissa aivan selvästi. Ei sitä voi kukaan pitää loukkaavana!

ap

Pyysikö se nainen sua parisuhteeseen kanssaan vai mistä sait sen käsityksen, että hän olisi halunnut sinusta mitään jutustelua ja kevyttä flirttiä enempää? Itseäni ainakin ärsyttää joidenkin miesten tapa tulkita flirttailu vähintäänkin seksikutsuksi jollei jopa halukkuudeksi parisuhteeseen. Ei se, että nainen sulle baarissa vähän flirttailee aina tarkoita sitä, että hän olisi kiinnostunut fyysisestä kanssakäymisestä alunperinkään.

Vierailija
88/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on taas täynnä miesvihaa. Mutta sitä ei palstan luuskien mielestä palstalla ole?

Naisvihalla aloitettu ketju.

Tää on kyllä niin tyypillistä tälle palstalle. Kaikki vedetään lassukkasfääreihin. Ja ei, en ole itse lassukka vaan ihan nainen vaan.

Vierailija
89/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, miten miehet kuvittelevat aina, että heillä on kyllä oikeus sanoa mielipiteensä päin naamaa ja jopa ilman että sitä kysytään. He ovat mielestään vain rehellisiä eikä siitä voi kukaan loukkaantua! Mutta annas olla kun nainen vastaa rehellisesti oman mielipiteensä... Mies loukkaantuu verisesti, eikä ymmärrä millä oikeudella nainen laukoo loukkaavia mielipiteitään.

Ymmärrätkö ap, että ihan samoin kuin naisen kommentti loukkasi sinua, myös sinun kommenttisi loukkasi naista?

Meillä jokaisella on omat traumamme ja kipupisteemme, etkä voi syyllistää toisia ihmisiä heidän kipuilunsa takia. Aikuisilla naisilla on yleensä elettyä elämää takana ja kokemuksia myös niistä huonoista suhteista, hylkäämisistä jne. ja siksi on erittäin loukkaavaa ja kivuliasta kuulla, että tapaamani mukava mies ei pidä minua kelvollisena parisuhteeseen, vaan näkee minut pilluna. Ihan sama millaiseen korulauseeseen se on verhottu, tuohan se sisältö oli käytännössä. Ei kaikkia mielipiteitään tarvi laukoa toisille ihmisille päin naamaa.

Mä en halua parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa ja sen sanoin myös eilen baarissa aivan selvästi. Ei sitä voi kukaan pitää loukkaavana!

ap

Pyysikö se nainen sua parisuhteeseen kanssaan vai mistä sait sen käsityksen, että hän olisi halunnut sinusta mitään jutustelua ja kevyttä flirttiä enempää? Itseäni ainakin ärsyttää joidenkin miesten tapa tulkita flirttailu vähintäänkin seksikutsuksi jollei jopa halukkuudeksi parisuhteeseen. Ei se, että nainen sulle baarissa vähän flirttailee aina tarkoita sitä, että hän olisi kiinnostunut fyysisestä kanssakäymisestä alunperinkään.

No kevyitä suukkoja siinä ehdittiin vaihtaa pari. En nyt ihan mistä tahansa oletakaan että nainen on kiinnostunut. Ajattelin kyllä, että nainen haluaa tietää "mikä olen miehiäni", ennen kuin lähtee treffeille, en siis olettanut että nainen suunnittelee häitä.

ap

Vierailija
90/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Mitä ei-sivistynyttä tuossa nyt oli?

Nää asiat pitäisi sanoa niin kuin Suomi-filmeissä, muuten on aihetta haukkua miehiä.

Vierailija
91/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihanaa että kerrankin mies joka kertoo missä mennään, olkoon sitten vähän tökerökin. Pelureiden jälkeen kyllä osaa arvostaa rehellisyyttä!

Vierailija
92/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut monesti tilanteessa, jossa mukavalta tuntunut mies ei ole halunnut mitään vakavaa. Koskaan ei ole kuitenkaan jäänyt huono fiilis. Miehet ovat sanoneet, että viihtyvät seurassani, mutta eivät etsi tällä hetkellä seurustelukumppania. Ei mitään tyyliin voitaisiin silti tavata (josta itsellenikin tulisi sellainen mielikuva, että seksin perässä ollaan). 

Olen nähnyt näitä miehiä sattumalta uudelleenkin, ja meistä on tullut ihan hyviä tuttavia, kun kuvio on ollut selvä. Halutessanihan olisin voinut ilmaista halukkuuteni myös ei-vakavaan tapailuun, mutta näin en ole tehnyt. 

Vierailija
93/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sympatiat on kyllä ap:n puolella. Hän kuitenkin halusi välttää tilanteen, jossa nainen olisi etsimässä elämänkumppania ja joutuisi pettymään. Saisi useampi mies sanoa suoraan mitä haluaa. Mitä siitä tulee jos heidän yrityksensäkin olla rehellisiä tyrmätään tällä tavalla? Sekö kannustaa miehiä toimimaan oikein?

Vierailija
94/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tuota saakin sitten hokea kunnes täytät 30-35 v ja vanhimmat utelijat ovat kuolleet, loput kyllästyneet ja itseä nuorempia ei edes kiinnosta.

Vierailija
95/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sympatiat on kyllä ap:n puolella. Hän kuitenkin halusi välttää tilanteen, jossa nainen olisi etsimässä elämänkumppania ja joutuisi pettymään. Saisi useampi mies sanoa suoraan mitä haluaa. Mitä siitä tulee jos heidän yrityksensäkin olla rehellisiä tyrmätään tällä tavalla? Sekö kannustaa miehiä toimimaan oikein?

Nainen osaa AINA ottaa miehen näkökulman huomioon ja siksi nainen saa vaatia samaa mieheltäkin. Ei kiinnosta miehen tarkoitusperät.

T: palstabesserwisser (tämä on sitten sarkasmia kun kuitenkin joku otti todesta)

Vierailija
96/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, emme tiedä minkälaiset ilmeet ja eleet sinulla on ollut kyseisistä tilanteissa tai mitä kaikkea olette jutelleet ennen tapahtunutta. Tiedämme myös vain sinun näkemyksesi asiasta, vastapuolella voi olla aivan eri kokemukset tapahtuneesta. 

Vierailija
97/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella: Kyllä.

Vierailija
98/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, emme tiedä minkälaiset ilmeet ja eleet sinulla on ollut kyseisistä tilanteissa tai mitä kaikkea olette jutelleet ennen tapahtunutta. Tiedämme myös vain sinun näkemyksesi asiasta, vastapuolella voi olla aivan eri kokemukset tapahtuneesta. 

Aivan. Ei myöskään tiedetä onko ap:n tapaama nainen ihan terveen kirjoissa, mutta silti on katsottu aiheelliseksi haukkua ap:n toiminta.

Vierailija
99/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tuota saakin sitten hokea kunnes täytät 30-35 v ja vanhimmat utelijat ovat kuolleet, loput kyllästyneet ja itseä nuorempia ei edes kiinnosta.

Totta, parempi sanoa suoraan ettei jankkaus jatku. Kokemusta on.

Vierailija
100/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma onkin nyt siinä, että ap kokee, että naiset vittuilevat hänelle aina ja kaikkialla. Lue ap:n tekemät muut aloitukset, niin ymmärrät ehkä tilanteen.