Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla nyt joku oikeus vittuilla mulle?

Vierailija
31.10.2015 |

Tapahtui viime yönä. Ei ollut kyllä ensimmäinen kerta. Päädyin juttelemaan erään naisen kanssa. Heidän kaveriporukkansa kävi istumaan meidän porukkamme viereen ja siinä sitten tuli jotai läppää heitettyä vieressä istuneelle naiselle. Meillä oli aika hauskaa ja flirttailuakin aika paljon. Vähän ennen kuin olin lähdössä kerroin tälle naiselle, että en halua sitoutua kehenkään, mutta haluaisin kyllä tavata hänet uudestaan. Nainen ei tykännyt. Hän sanoi että "Mä luulin että sä olet kunnon mies. Joo en todellakaan aio nähdä sua ja sun naamaas yhtään missään."

Kiva. Mitä mä olen näille naisille tehnyt? Miksi niillä on muka mielestään oikeus tollaseen? Ei tunnu kivalta, uskokaa tai älkää...

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt vähän jarrua. Oletteko naiset koskaan huomanneet että miesten keskinen kommunikaatio on aika paljon suorempaa ja vähemmän hienostunutta? Onko reilua odottaa mieheltä sitä että pystyy täysin asettumaan naisen asemaan? Pystyttekö itse asettumaan aina täysin miehen asemaan, vai tuleeko ehkä joskus sanottua jotain minkä mies ottaa väärin? 

Näitä olisi jokaisen hyvä pohtia mielessään.

Jos mies haluaa viestiä kuten toisten miesten kanssa, kannattaa hoitaa ne seksihommatkin poikaporukassa. Jos haluaa seksiä naisen kanssa, opettelee ymmärtämään naisen näkökulmaa. Yksinkertaista.

Ja naisetko ymmärtää aina miehen näkökulmaa? :D

Ei todellakaan. 

T: 20 v avioliittoa takana

Vierailija
62/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittuilua tuo oli naiselta? Ei edes pahasti sanottu, totesi, ettei kiinnosta.

Ai saako sulle sanoa että et ole kunnon nainen ja että ei halua nähdä sun naamaasi missään? Kyllä mulle ainakin tuli paskat fiilikset tuosta.

ap

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos ilmoittaa toiselle, että muuten ei kiinnosta mutta paneskelu on ok, niin voi odottaa jotain epämieluisaa- :)

Miksi nainen kuvittelee että kaikki miehet ovat hänestä vakavasti kiinnostuneita ja olettaa että miehen, joka ei haluaa vakavaa suhdetta kenenkään kanssa, pitäisi myöskin olla haluta parisuhteeseen hänen kanssaan? Onko nainen oikeutettu tuollaiseen erikoiskohteluun ja millä perusteella? Aikuisten ihmisten elämässä se menee niin, että kaikki nyt vaan ei ole susta kiinnostuneita ja jotkut ei ole kenestäkään kiinnostuneita ja se on ihan fine.

Ap, odotti jotain mitä ei saanut ja nyt sitten harmittaa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas nyt sitten epätietoiselle että mistä sitä seksiseuraa haetaan ja mistä haetaan tyttöystäviä? Jätetään nyt sitten esim. joku sihteeriopisto pois.

Joku juuri mainitsi Suomi24 treffipalstan. Sieltä voi etsiä molempia. Ainakin vuosia sitten siellä oli ilmoituksia laidasta laitaan ja seuraa etsiviä oli todella paljon. Toisilla on hyviä ja toisilla huonoja kokemuksia kyseisestä palstasta, itse löysin sieltä aviomieheni. 

Vierailija
64/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt vähän jarrua. Oletteko naiset koskaan huomanneet että miesten keskinen kommunikaatio on aika paljon suorempaa ja vähemmän hienostunutta? Onko reilua odottaa mieheltä sitä että pystyy täysin asettumaan naisen asemaan? Pystyttekö itse asettumaan aina täysin miehen asemaan, vai tuleeko ehkä joskus sanottua jotain minkä mies ottaa väärin? 

Jos mies haluaa viestiä kuten toisten miesten kanssa, kannattaa hoitaa ne seksihommatkin poikaporukassa. Jos haluaa seksiä naisen kanssa, opettelee ymmärtämään naisen näkökulmaa. Yksinkertaista.

Eli väitätkö todella ymmärtäväsi aina miehen näkökulmaa? Jos et, niin sitten sunkin pitää hoitaa seksihommat tyttöporukassa.

Vierailija
65/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittuilua tuo oli naiselta? Ei edes pahasti sanottu, totesi, ettei kiinnosta.

Ai saako sulle sanoa että et ole kunnon nainen ja että ei halua nähdä sun naamaasi missään? Kyllä mulle ainakin tuli paskat fiilikset tuosta.

ap

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos ilmoittaa toiselle, että muuten ei kiinnosta mutta paneskelu on ok, niin voi odottaa jotain epämieluisaa- :)

Miksi nainen kuvittelee että kaikki miehet ovat hänestä vakavasti kiinnostuneita ja olettaa että miehen, joka ei haluaa vakavaa suhdetta kenenkään kanssa, pitäisi myöskin olla haluta parisuhteeseen hänen kanssaan? Onko nainen oikeutettu tuollaiseen erikoiskohteluun ja millä perusteella? Aikuisten ihmisten elämässä se menee niin, että kaikki nyt vaan ei ole susta kiinnostuneita ja jotkut ei ole kenestäkään kiinnostuneita ja se on ihan fine.

Ap:n lähestymä nainen ei ollut ap:stä kiinnostunut missään mielessä. Kuullostaa lähinnä äärettömän vastenmieliseltä.

Vierailija
66/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap, odotti jotain mitä ei saanut ja nyt sitten harmittaa... 

Niin eli olisiko hänelläkin sitten ollut oikeus aukoa päätä naiselle, kun ei saanut mitä halunnut?

Vierailija
67/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä samaa asiaa ollaan sitten jankattu monena päivänä ja monessa eri ketjussa. Terveisin vuodepotilas, jolla ei ole tällä hetkellä muuta tekemistä

Vierailija
68/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, miten miehet kuvittelevat aina, että heillä on kyllä oikeus sanoa mielipiteensä päin naamaa ja jopa ilman että sitä kysytään. He ovat mielestään vain rehellisiä eikä siitä voi kukaan loukkaantua! Mutta annas olla kun nainen vastaa rehellisesti oman mielipiteensä... Mies loukkaantuu verisesti, eikä ymmärrä millä oikeudella nainen laukoo loukkaavia mielipiteitään.

Ymmärrätkö ap, että ihan samoin kuin naisen kommentti loukkasi sinua, myös sinun kommenttisi loukkasi naista?

Meillä jokaisella on omat traumamme ja kipupisteemme, etkä voi syyllistää toisia ihmisiä heidän kipuilunsa takia. Aikuisilla naisilla on yleensä elettyä elämää takana ja kokemuksia myös niistä huonoista suhteista, hylkäämisistä jne. ja siksi on erittäin loukkaavaa ja kivuliasta kuulla, että tapaamani mukava mies ei pidä minua kelvollisena parisuhteeseen, vaan näkee minut pilluna. Ihan sama millaiseen korulauseeseen se on verhottu, tuohan se sisältö oli käytännössä. Ei kaikkia mielipiteitään tarvi laukoa toisille ihmisille päin naamaa.

Mä en halua parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa ja sen sanoin myös eilen baarissa aivan selvästi. Ei sitä voi kukaan pitää loukkaavana!

ap

Miksi sitten sanoit, että haluaisit kuitenkin "tavata"? Kun nyt kerran haluat olla selväpuheinen, mikset sano, että etsit seksiseuraa, jos kerran sitä tarkoitat. Miksi käytät jotain v-un "tavata"-termiä? Se ei ole seksin synonyymi.

No halusin mennä treffeille. Ei mua yhdenyönjutut kiinnosta.

ap

Vierailija
69/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli väitätkö todella ymmärtäväsi aina miehen näkökulmaa? Jos et, niin sitten sunkin pitää hoitaa seksihommat tyttöporukassa.

Olen biseksuaali, joten hoitelen seksihommat toisinaan tyttöjen, toisinaan poikien kanssa. Aina kun olen itse aloitteentekijänä, kiinnitän suurta huomiota kohteen näkökulman tunnusteluun. Oletan saavani osakseni yhtä kunnioittavaa kohtelua niiltä, jotka pyrkivät minun pöksyihini, olivat he sitten miehiä tai naisia.

Vierailija
70/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä se mulle olisi ihan fine jos en haluaisi mitään muuta. Oikeastaan toivottavaa että kertoisi suoraan, niin ei itsekään tarvitsisi varoa.

N25 (ei kiitos parisuhteille)

En kyllä minäkään toivo että toiset naiset kertovat minun puolestani että miten naisten kanssa pitää toimia. Haen itsekin paljon seksiseuraa baarista ja kaikista parasta on jos mies ei kiertele ja kaartele, vaan uskaltaa sanoa mikä on homman nimi.

Vierailija
71/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen biseksuaali, joten hoitelen seksihommat toisinaan tyttöjen, toisinaan poikien kanssa. Aina kun olen itse aloitteentekijänä, kiinnitän suurta huomiota kohteen näkökulman tunnusteluun. Oletan saavani osakseni yhtä kunnioittavaa kohtelua niiltä, jotka pyrkivät minun pöksyihini, olivat he sitten miehiä tai naisia.

Kyllä mäkin yritin tehdä asian niin, ettei naiselle jäisi paska maku suuhun. Näköjään siitä saa vain haukut :(

ap

Vierailija
72/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on taas täynnä miesvihaa. Mutta sitä ei palstan luuskien mielestä palstalla ole?

No miten sen nyt ottaa. Ap on tehnyt aloituksia samasta aiheesta jo monia ja jokaisessa hän joutuu aina naisten vittuilun kohteeksi. Ap:lla taitaa olla itsellään patoutunutta vihaa naisia kohtaan. 

Vierailija
73/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, miten miehet kuvittelevat aina, että heillä on kyllä oikeus sanoa mielipiteensä päin naamaa ja jopa ilman että sitä kysytään. He ovat mielestään vain rehellisiä eikä siitä voi kukaan loukkaantua! Mutta annas olla kun nainen vastaa rehellisesti oman mielipiteensä... Mies loukkaantuu verisesti, eikä ymmärrä millä oikeudella nainen laukoo loukkaavia mielipiteitään.

Ymmärrätkö ap, että ihan samoin kuin naisen kommentti loukkasi sinua, myös sinun kommenttisi loukkasi naista?

Meillä jokaisella on omat traumamme ja kipupisteemme, etkä voi syyllistää toisia ihmisiä heidän kipuilunsa takia. Aikuisilla naisilla on yleensä elettyä elämää takana ja kokemuksia myös niistä huonoista suhteista, hylkäämisistä jne. ja siksi on erittäin loukkaavaa ja kivuliasta kuulla, että tapaamani mukava mies ei pidä minua kelvollisena parisuhteeseen, vaan näkee minut pilluna. Ihan sama millaiseen korulauseeseen se on verhottu, tuohan se sisältö oli käytännössä. Ei kaikkia mielipiteitään tarvi laukoa toisille ihmisille päin naamaa.

Mä en halua parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa ja sen sanoin myös eilen baarissa aivan selvästi. Ei sitä voi kukaan pitää loukkaavana!

ap

Miksi sitten sanoit, että haluaisit kuitenkin "tavata"? Kun nyt kerran haluat olla selväpuheinen, mikset sano, että etsit seksiseuraa, jos kerran sitä tarkoitat. Miksi käytät jotain v-un "tavata"-termiä? Se ei ole seksin synonyymi.

ap

Päätä jo, että mitä oikeasti haluat. Puhut itsesi taas pussiin,

Vierailija
74/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Päätä jo, että mitä oikeasti haluat. Puhut itsesi taas pussiin,

Ei kaikille seksi tarkoita joko parisuhdetta tai yhdenyönjuttua.

ap

Vierailija
75/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no törmäsit baarissa känniseen kusipäähän. ei ole kauhean harvinaista, sitä sattuu kaikille eikä se trkoita että kaikki maailman naiset ovat nyt kusipäitä. viimeksi itsekin sain toivotuksen "suksi nyt ämmä vittuun" kun ojensin eräälle neitokaiselle hänen taskustaan tipahtaneen tupakka-askin.

Hän ei kyllä ollut kännissä, kuten ei suuri osa mulle avautuneista naisista ole ollut. On tullut kuultua tylytystä niin kaverin tyttöystäviltä kuin sukulaisnaisilta.

ap

Millaisissa tilanteissa olet saanut kuulla tylytystä sukulaisnaisiltasi ja kavereiden tyttöystäviltä?

Vierailija
76/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on taas täynnä miesvihaa. Mutta sitä ei palstan luuskien mielestä palstalla ole?

Naisvihalla aloitettu ketju.

Vierailija
77/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä oma näkemykseni. En todellakaan oleta, että varsinkaan baarissa kukaan mies olisi kiinnostunut minusta mitenkään muuten kuin seksuaalisesti, enkä itsekään etsi sieltä miesystävää. Eikä siinä mitään, vaikka tiedän sen niin voisin vaihtaa numeroita ja nähdä myöhemmin uudestaan, jos on mukava kaveri. Mutta minusta se on tahditonta, että heti päin naamaa ilmoittaa, että mua ei sitten kiinnosta mikään suhde sun kanssa. Miksi se pitää noin sanoa? Ehkä sitten olen outo, mutta en arvosta tuollaista töksäytystä ensinäkemällä, vaikka joidenkin mielestä se on ihanan rehellistä.

Vierailija
78/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tässä oma näkemykseni. En todellakaan oleta, että varsinkaan baarissa kukaan mies olisi kiinnostunut minusta mitenkään muuten kuin seksuaalisesti, enkä itsekään etsi sieltä miesystävää. Eikä siinä mitään, vaikka tiedän sen niin voisin vaihtaa numeroita ja nähdä myöhemmin uudestaan, jos on mukava kaveri. Mutta minusta se on tahditonta, että heti päin naamaa ilmoittaa, että mua ei sitten kiinnosta mikään suhde sun kanssa. Miksi se pitää noin sanoa? Ehkä sitten olen outo, mutta en arvosta tuollaista töksäytystä ensinäkemällä, vaikka joidenkin mielestä se on ihanan rehellistä.

itsekkin olisin vähän hämmentynyt, jos baarissa mies jonka kanssa on ollut flirttiä töksäyttäisi, ettei sitten halua seurustella kumminkaan. vähän kuin itse alkaisin tuossa tilanteessa pohtimaan tulevien lasten nimiä :)

Vierailija
79/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihalla aloitettu ketju.

Samaa mieltä. Ja mitäköhän luuska sanan käyttö kertoo kommentin kirjoittajasta, naisvihaa sekin.

Vierailija
80/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no törmäsit baarissa känniseen kusipäähän. ei ole kauhean harvinaista, sitä sattuu kaikille eikä se trkoita että kaikki maailman naiset ovat nyt kusipäitä. viimeksi itsekin sain toivotuksen "suksi nyt ämmä vittuun" kun ojensin eräälle neitokaiselle hänen taskustaan tipahtaneen tupakka-askin.

Hän ei kyllä ollut kännissä, kuten ei suuri osa mulle avautuneista naisista ole ollut. On tullut kuultua tylytystä niin kaverin tyttöystäviltä kuin sukulaisnaisilta.

ap

Millaisissa tilanteissa olet saanut kuulla tylytystä sukulaisnaisiltasi ja kavereiden tyttöystäviltä?

He ovat kysyneet että onko mitään "tyttöä kiikarissa" tms. ja olen sanonut että en halua sitoutua kehenkään.

ap