Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla nyt joku oikeus vittuilla mulle?

Vierailija
31.10.2015 |

Tapahtui viime yönä. Ei ollut kyllä ensimmäinen kerta. Päädyin juttelemaan erään naisen kanssa. Heidän kaveriporukkansa kävi istumaan meidän porukkamme viereen ja siinä sitten tuli jotai läppää heitettyä vieressä istuneelle naiselle. Meillä oli aika hauskaa ja flirttailuakin aika paljon. Vähän ennen kuin olin lähdössä kerroin tälle naiselle, että en halua sitoutua kehenkään, mutta haluaisin kyllä tavata hänet uudestaan. Nainen ei tykännyt. Hän sanoi että "Mä luulin että sä olet kunnon mies. Joo en todellakaan aio nähdä sua ja sun naamaas yhtään missään."

Kiva. Mitä mä olen näille naisille tehnyt? Miksi niillä on muka mielestään oikeus tollaseen? Ei tunnu kivalta, uskokaa tai älkää...

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä kuvitellu että aikainen rehellisyys on parempi kuin sitten jossain vaiheessa täräyttää että "en mä mitään tyttöystävää halua".

Tottakai rehellisyys on hyvä, mutta ei se sitä tarkoita, että lauotaan omia mielipiteitä ihmisille päin naamaa. Tuo viestisi on loistava esimerkki; jos ihminen ei kiinnosta parisuhdemielessä, miksi ihmeessä sinä jatkaisit tapailua niin, että ylipäätään tulisi ongelmaksi kertoa se, ettet oikeasti välitä hänestä??? Jos ei tahdo seurustella, ei enää tapaa toista ja ongelma on sillä ratkaistu! Pahin ongelma on ilmeisesti siinä, että miehet eivät osaa hakea haluamaansa seuraa oikeista paikoista ja oikeilla tavoilla. Seksiseuraa haetaan ihan eri paikoista ja erilaisilla metodeilla kuin tyttöystäviä.

Ja vielä rautalangasta vääntäen: Minä menen treffeille miehen kanssa. Paikanpäällä käy ilmi, että miehellä on niin häiritsevän iso nenä, etten tahdo seurustella hänen kanssaan. Vaihtoehtoni ovat:

a) kerron hänelle, etten seurustele rumanenäisten kanssa

b) jatkan hänen tapailuaan, ja kerron vasta myöhemmin etten seurustele rumanenäisten kanssa

c) käyttäydyn kuten ihmiset, kiitän treffiseurasta ja sanon, että mies oli mukava mutta meillä ei valitettavasti ollut kipinää emmekä tapaa enää

Sen asiansa kun voi ilmaista niin monelle tapaa ja ne vivahde-erot ovat juuri niitä, jotka loukkaavuuden kohtaamiseen luovat.

Vierailija
22/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on taas täynnä miesvihaa. Mutta sitä ei palstan luuskien mielestä palstalla ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui viime yönä. Ei ollut kyllä ensimmäinen kerta. Päädyin juttelemaan erään naisen kanssa. Heidän kaveriporukkansa kävi istumaan meidän porukkamme viereen ja siinä sitten tuli jotai läppää heitettyä vieressä istuneelle naiselle. Meillä oli aika hauskaa ja flirttailuakin aika paljon. Vähän ennen kuin olin lähdössä kerroin tälle naiselle, että en halua sitoutua kehenkään, mutta haluaisin kyllä tavata hänet uudestaan. Nainen ei tykännyt. Hän sanoi että "Mä luulin että sä olet kunnon mies. Joo en todellakaan aio nähdä sua ja sun naamaas yhtään missään."

Kiva. Mitä mä olen näille naisille tehnyt? Miksi niillä on muka mielestään oikeus tollaseen? Ei tunnu kivalta, uskokaa tai älkää...

Kuinka monta aloitusta meinaat tehdä samasta asiasta? Kylläpä sä nyt joudut kovasti tilanteisiin, joissa naiset haukkuu sua. 

Vierailija
24/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aloitus tästä samasta aiheesta, eikö noi muut ketjut riitä. Mitä jos jatkossa ottaisi yhteyttä treffipalstalla sellaisiin naisiin, jotka etsivät samaa kuin sinä. Rohkeasti vain esim. Suomi24 palstalle.

Vierailija
25/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt sitten epätietoiselle että mistä sitä seksiseuraa haetaan ja mistä haetaan tyttöystäviä? Jätetään nyt sitten esim. joku sihteeriopisto pois.

Vierailija
26/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta, että oikeasti kysyt: olet käyttäytynyt tökerösti. Kuvitteletko, että yhden illan hajanaisen flörttäilyn perusteella voit oikeasti päättää, että tuon kanssa en halua sitoutua mihinkään ikänä.

Katsele vähemmän Hottiksia ja suhtaudu ihmisiin arvostaen.

Vierailija
27/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no törmäsit baarissa känniseen kusipäähän. ei ole kauhean harvinaista, sitä sattuu kaikille eikä se trkoita että kaikki maailman naiset ovat nyt kusipäitä. viimeksi itsekin sain toivotuksen "suksi nyt ämmä vittuun" kun ojensin eräälle neitokaiselle hänen taskustaan tipahtaneen tupakka-askin.

Hän ei kyllä ollut kännissä, kuten ei suuri osa mulle avautuneista naisista ole ollut. On tullut kuultua tylytystä niin kaverin tyttöystäviltä kuin sukulaisnaisilta.

ap

Siis sanotko sä aina ensitapaamisella naiselle, että voit kyllä nähdä häntä uudestaan, mutta et aio sitoutua kehenkään? Ja sitten ihmettelet, miksi naiset ei ole aivan lääpällään suhun?

Tuohan näet kuulostaa naisten korvissa suoraan tältä: " Olet ihan ok, mutta et tarpeeksi hyvä minulle. Joten voin kyllä nähdä (nussia) sua, mutta teen sitä samaan aikaan myös muiden kaltaistesi kanssa, kunnes ehkä löydän jonkun tarpeeksi tasokkaan". Myös sellainen klangi sieltä on tulkittavissa, että kuvittelet kaikkien naisten ensitapaamisesta lähtien haluavan sinut ja ah vain sinut suoraan alttarille.

Toki tuo on valtavaa ylitulkintaa, mutta näin ne aivot vaan toimii.

Mä oon vaan halunnu olla rehellinen naisille. Jos nainen ei usko mitä sanon, vaan kuvittelee että se on vaan tekosyy, niin sille ei voi sitten mitään. Mutta ei kai se mun vika ole? En mä tietenkään oleta että naiset haluaa mut suoraan alttarille, mutta se nyt kai kuuluu käytöstapoihin, että kerrotaan ennen seksiä että mitä on mielessä?

ap

Vierailija
28/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä silti tarvitse heti naamalle iskeä varsinkaan baarissa noin. Ei pyydä mitäännyhteydenottoja jos ei kiinnosta, ja jos haluaa tavata niin sitten tapaa. Sit selvissä olosuhteissa voi sanoa kuvionsa hillitymmin kuin tollain baarissa illalla "ettoo ihan mun tasoo mut sulla on ok perse".

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi AP:n pitää itsekään möläyttää mitään tyyliin "emmä oo susta niin kiinnostunut että sua vakituisesti seurustella voisin, mutta tuukko panee joku kerta?". Miksi tuota sitoutumisjuttua pitää edes päin naamaa sanoa, vaikka niin ajatteleekin?

Mä oon kyllä kuvitellu että aikainen rehellisyys on parempi kuin sitten jossain vaiheessa täräyttää että "en mä mitään tyttöystävää halua".

Eihän se noin mennyt! En ihan aidosti halua sitoutua kehenkään.

ap

Vierailija
29/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos koet vittuiluksi kieltäytymisen, niin sinulla on vakava ongelma, hae apua.

En mä koe vittuiluksi asiallista kieltäytymistä. Sen sijaan "et ole kunnon mies" on sitä, kuten myös "en halua nähdä naamaasi missään".

ap

Vierailija
30/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta, että oikeasti kysyt: olet käyttäytynyt tökerösti. Kuvitteletko, että yhden illan hajanaisen flörttäilyn perusteella voit oikeasti päättää, että tuon kanssa en halua sitoutua mihinkään ikänä.

Katsele vähemmän Hottiksia ja suhtaudu ihmisiin arvostaen.

En halua sitoutua kenenkään kanssa. Yritin kyllä käyttäytyä arvostaen kun kerroin naiselle etukäteen, ettei hänelle tulisi jossain vaiheessa hyväksikäytetty olo.

ap

Vierailija
31/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, miten miehet kuvittelevat aina, että heillä on kyllä oikeus sanoa mielipiteensä päin naamaa ja jopa ilman että sitä kysytään. He ovat mielestään vain rehellisiä eikä siitä voi kukaan loukkaantua! Mutta annas olla kun nainen vastaa rehellisesti oman mielipiteensä... Mies loukkaantuu verisesti, eikä ymmärrä millä oikeudella nainen laukoo loukkaavia mielipiteitään.

Ymmärrätkö ap, että ihan samoin kuin naisen kommentti loukkasi sinua, myös sinun kommenttisi loukkasi naista?

Meillä jokaisella on omat traumamme ja kipupisteemme, etkä voi syyllistää toisia ihmisiä heidän kipuilunsa takia. Aikuisilla naisilla on yleensä elettyä elämää takana ja kokemuksia myös niistä huonoista suhteista, hylkäämisistä jne. ja siksi on erittäin loukkaavaa ja kivuliasta kuulla, että tapaamani mukava mies ei pidä minua kelvollisena parisuhteeseen, vaan näkee minut pilluna. Ihan sama millaiseen korulauseeseen se on verhottu, tuohan se sisältö oli käytännössä. Ei kaikkia mielipiteitään tarvi laukoa toisille ihmisille päin naamaa.

Mä en halua parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa ja sen sanoin myös eilen baarissa aivan selvästi. Ei sitä voi kukaan pitää loukkaavana!

ap

Vierailija
32/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai rehellisyys on hyvä, mutta ei se sitä tarkoita, että lauotaan omia mielipiteitä ihmisille päin naamaa. Tuo viestisi on loistava esimerkki; jos ihminen ei kiinnosta parisuhdemielessä, miksi ihmeessä sinä jatkaisit tapailua niin, että ylipäätään tulisi ongelmaksi kertoa se, ettet oikeasti välitä hänestä??? Jos ei tahdo seurustella, ei enää tapaa toista ja ongelma on sillä ratkaistu! Pahin ongelma on ilmeisesti siinä, että miehet eivät osaa hakea haluamaansa seuraa oikeista paikoista ja oikeilla tavoilla. Seksiseuraa haetaan ihan eri paikoista ja erilaisilla metodeilla kuin tyttöystäviä.

Ja vielä rautalangasta vääntäen: Minä menen treffeille miehen kanssa. Paikanpäällä käy ilmi, että miehellä on niin häiritsevän iso nenä, etten tahdo seurustella hänen kanssaan. Vaihtoehtoni ovat:

a) kerron hänelle, etten seurustele rumanenäisten kanssa

b) jatkan hänen tapailuaan, ja kerron vasta myöhemmin etten seurustele rumanenäisten kanssa

c) käyttäydyn kuten ihmiset, kiitän treffiseurasta ja sanon, että mies oli mukava mutta meillä ei valitettavasti ollut kipinää emmekä tapaa enää

Sen asiansa kun voi ilmaista niin monelle tapaa ja ne vivahde-erot ovat juuri niitä, jotka loukkaavuuden kohtaamiseen luovat.

Onko sille nyt jotkut säännöt, että minkälaista seuraa baarista kuuluu hakea? Mun tutut on ainakin löytänyt samalla tavalla seksiseuraa kuin seurustelukumppaneitakin baarista. Mä halusin nähdä tuon naisen uudestaan, koska tultiin hyvin juttuun. En kuitenkaan halunnut antaa hänelle väärää kuvaa siitä, millä aikeilla olen liikkeellä.

Vierailija
33/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittuilua tuo oli naiselta? Ei edes pahasti sanottu, totesi, ettei kiinnosta.

Vierailija
34/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittuilua tuo oli naiselta? Ei edes pahasti sanottu, totesi, ettei kiinnosta.

Ai saako sulle sanoa että et ole kunnon nainen ja että ei halua nähdä sun naamaasi missään? Kyllä mulle ainakin tuli paskat fiilikset tuosta.

ap

Vierailija
35/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulis mullekin paha olo, jos joku mies noin sanoisi. Ei tuollaista tarvitse hyväksyä.

Vierailija
36/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeasti ainoa nainen täällä jonka mielestä tuo aloituksen nainen sanoi tökerösti? Niin teki ehkä ap:kin, ja tosiaan jos hän herättää tuollaisia reaktioita naisissa useinkin niin kannattaisi varmaan vilkaista sinne peiliin...

Vierailija
37/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toihan oli todella loukkaavasti sanottu. Jos ei ole kunnon mies, niin mikä sitten on? Eikös se viittaa siihen että on paska mies?

Vierailija
38/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, miten miehet kuvittelevat aina, että heillä on kyllä oikeus sanoa mielipiteensä päin naamaa ja jopa ilman että sitä kysytään. He ovat mielestään vain rehellisiä eikä siitä voi kukaan loukkaantua! Mutta annas olla kun nainen vastaa rehellisesti oman mielipiteensä... Mies loukkaantuu verisesti, eikä ymmärrä millä oikeudella nainen laukoo loukkaavia mielipiteitään.

Ymmärrätkö ap, että ihan samoin kuin naisen kommentti loukkasi sinua, myös sinun kommenttisi loukkasi naista?

Meillä jokaisella on omat traumamme ja kipupisteemme, etkä voi syyllistää toisia ihmisiä heidän kipuilunsa takia. Aikuisilla naisilla on yleensä elettyä elämää takana ja kokemuksia myös niistä huonoista suhteista, hylkäämisistä jne. ja siksi on erittäin loukkaavaa ja kivuliasta kuulla, että tapaamani mukava mies ei pidä minua kelvollisena parisuhteeseen, vaan näkee minut pilluna. Ihan sama millaiseen korulauseeseen se on verhottu, tuohan se sisältö oli käytännössä. Ei kaikkia mielipiteitään tarvi laukoa toisille ihmisille päin naamaa.

Mä en halua parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa ja sen sanoin myös eilen baarissa aivan selvästi. Ei sitä voi kukaan pitää loukkaavana!

ap

Ei, mutta se että samalla vonkasit pillua on todella loukkaavaa.

Vierailija
39/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sille nyt jotkut säännöt, että minkälaista seuraa baarista kuuluu hakea? Mun tutut on ainakin löytänyt samalla tavalla seksiseuraa kuin seurustelukumppaneitakin baarista. Mä halusin nähdä tuon naisen uudestaan, koska tultiin hyvin juttuun. En kuitenkaan halunnut antaa hänelle väärää kuvaa siitä, millä aikeilla olen liikkeellä.

Tottakai on olemassa paljon kirjoittamattomia sääntöjä parisuhteeseen ja seksiin liittyen! Toki saat hakea mitä vaan mistä vaan, mutta jos sinulle naiset vittuilevat enemmänkin, niin kannattaisi ehkä vastaanvänkäämisen sijaan kuunnella neuvoja ja opetella uusia käytösmalleja. Aika kummallista, jos aikuiselle miehelle pitää tällainenkin erikseen kertoa..?

Ja olen minäkin löytänyt sekä seksiseuraa että puolison baarista, mutta minä osaankin lukea tilanteita, sanatonta viestintää ja äänenpainoja. Osaan myös käyttää erilaista sanastoa, kuten tositarkoituksella/hauskanpitoon ja vakavissaan/seikkailua. En myöskään kuvittele, että voin tutustua baarissa uuteen ihmiseen, viettää aikaa yhdessä ja olla kiinnostunut hänen luonteestaan, haaveistaan, tulevaisuudensuunnitelmistaan jne. vaikuttamatta samalla kiinnostuneelta hänestä itsestään. Jos käyttäydyn itse kuin olisin etsimässä kumppania, en syytä muita siitä, jos he tekevät tulkintoja käyttäytymiseni perusteella. Jos etsin seksiseuraa, keskityn pinnallisiin asioihin, fyysiseen kosketukseen (kosketuksiin, tanssimiseen ja suutelemiseen) ja tuon siten esille mitä olen hakemassa. Jos aiheutan pahaa mieltä toisille ihmisille, en heittäydy marttyyriksi, vaan pahoittelen ja pyydän anteeksi.

Vierailija
40/114 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei, mutta se että samalla vonkasit pillua on todella loukkaavaa.

Olisko mun sitten pitäny mennä naisen kanssa treffeille ja kertoa vasta siellä, etten halua sitoutua kehenkään? Se nyt vasta tuntuisi epäreilulta tempulta?

ap