Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisilla nyt joku oikeus vittuilla mulle?

Vierailija

Tapahtui viime yönä. Ei ollut kyllä ensimmäinen kerta. Päädyin juttelemaan erään naisen kanssa. Heidän kaveriporukkansa kävi istumaan meidän porukkamme viereen ja siinä sitten tuli jotai läppää heitettyä vieressä istuneelle naiselle. Meillä oli aika hauskaa ja flirttailuakin aika paljon. Vähän ennen kuin olin lähdössä kerroin tälle naiselle, että en halua sitoutua kehenkään, mutta haluaisin kyllä tavata hänet uudestaan. Nainen ei tykännyt. Hän sanoi että "Mä luulin että sä olet kunnon mies. Joo en todellakaan aio nähdä sua ja sun naamaas yhtään missään."

Kiva. Mitä mä olen näille naisille tehnyt? Miksi niillä on muka mielestään oikeus tollaseen? Ei tunnu kivalta, uskokaa tai älkää...

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija

Naiset tykkää kunnon miehistä jotka eivät noteeraa heitä mitenkään. Suosittelen sinulle samaa: jätä naiset omaan arvoonsa ja nauti elämästäsi.

Vierailija

no törmäsit baarissa känniseen kusipäähän. ei ole kauhean harvinaista, sitä sattuu kaikille eikä se trkoita että kaikki maailman naiset ovat nyt kusipäitä. viimeksi itsekin sain toivotuksen "suksi nyt ämmä vittuun" kun ojensin eräälle neitokaiselle hänen taskustaan tipahtaneen tupakka-askin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

no törmäsit baarissa känniseen kusipäähän. ei ole kauhean harvinaista, sitä sattuu kaikille eikä se trkoita että kaikki maailman naiset ovat nyt kusipäitä. viimeksi itsekin sain toivotuksen "suksi nyt ämmä vittuun" kun ojensin eräälle neitokaiselle hänen taskustaan tipahtaneen tupakka-askin.

Hän ei kyllä ollut kännissä, kuten ei suuri osa mulle avautuneista naisista ole ollut. On tullut kuultua tylytystä niin kaverin tyttöystäviltä kuin sukulaisnaisilta.

ap

Vierailija

Et haluu sitoutuu vaan haluut leikkikaverin. Tää ei sopinut hänelle ja hän sanoi sen sulle selkeästi, että junteinkin ois tajunnut. Mikä ongelma?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et haluu sitoutuu vaan haluut leikkikaverin. Tää ei sopinut hänelle ja hän sanoi sen sulle selkeästi, että junteinkin ois tajunnut. Mikä ongelma?

Eli jos sun kanssa on eri mieltä jostain, sen voi sanoa sulle niin vittumaisesti kuin mieli tekee?

Vierailija

No miksi AP:n pitää itsekään möläyttää mitään tyyliin "emmä oo susta niin kiinnostunut että sua vakituisesti seurustella voisin, mutta tuukko panee joku kerta?". Miksi tuota sitoutumisjuttua pitää edes päin naamaa sanoa, vaikka niin ajatteleekin?

Vierailija

Toivottavasti kavereidesi tyttöystävät ja sukulaisnaisesi eivät ole samasta syystä suuttuneet! Noh, jos joka toinen vastaantuleva ihminen "tylyttää" sinua niin kannattaa ihan varmuuden vuoksi vilkaista peiliinkin.

Limpsa

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei kyllä ollut kännissä, kuten ei suuri osa mulle avautuneista naisista ole ollut. On tullut kuultua tylytystä niin kaverin tyttöystäviltä kuin sukulaisnaisilta.

ap

Siis sanotko sä aina ensitapaamisella naiselle, että voit kyllä nähdä häntä uudestaan, mutta et aio sitoutua kehenkään? Ja sitten ihmettelet, miksi naiset ei ole aivan lääpällään suhun?

Tuohan näet kuulostaa naisten korvissa suoraan tältä: " Olet ihan ok, mutta et tarpeeksi hyvä minulle. Joten voin kyllä nähdä (nussia) sua, mutta teen sitä samaan aikaan myös muiden kaltaistesi kanssa, kunnes ehkä löydän jonkun tarpeeksi tasokkaan". Myös sellainen klangi sieltä on tulkittavissa, että kuvittelet kaikkien naisten ensitapaamisesta lähtien haluavan sinut ja ah vain sinut suoraan alttarille.

Toki tuo on valtavaa ylitulkintaa, mutta näin ne aivot vaan toimii.

Vierailija

Naisilla on aina oikeus vittuilla miehille, en tiedä miksi. Varsinkin sellaisille miehille jotka ovat heistä kiinnostuneita, ehkä se johtuu siitä, että nainen tiedostaa olevansa miehen niskan päällä ja haluaa näyttää sen alistamalla sitä kiinnostunutta miestä. Mukavistakin naisista tulee ihan täysiä vittupäitä jos niille kertoo olevansa kiinnostunut. Tästä syystä pidän ihastumiseni ihan omana tietonani, mieluummin olen jonkilaisissa väleissä sen ihastuksen kanssa kuin saan siltä paskaa päälleni.

Taas kerran minun kokemukseni, ei yleinen totuus.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No miksi AP:n pitää itsekään möläyttää mitään tyyliin "emmä oo susta niin kiinnostunut että sua vakituisesti seurustella voisin, mutta tuukko panee joku kerta?". Miksi tuota sitoutumisjuttua pitää edes päin naamaa sanoa, vaikka niin ajatteleekin?

Mä oon kyllä kuvitellu että aikainen rehellisyys on parempi kuin sitten jossain vaiheessa täräyttää että "en mä mitään tyttöystävää halua".

Vierailija

Eiköhän aihe tullut jo käsiteltyä viimeksi avaamassasi ketjussa. Aihepiiri näyttää kiehtovan mielikuvitustasi kovasti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on aina oikeus vittuilla miehille, en tiedä miksi. Varsinkin sellaisille miehille jotka ovat heistä kiinnostuneita, ehkä se johtuu siitä, että nainen tiedostaa olevansa miehen niskan päällä ja haluaa näyttää sen alistamalla sitä kiinnostunutta miestä. Mukavistakin naisista tulee ihan täysiä vittupäitä jos niille kertoo olevansa kiinnostunut. Tästä syystä pidän ihastumiseni ihan omana tietonani, mieluummin olen jonkilaisissa väleissä sen ihastuksen kanssa kuin saan siltä paskaa päälleni.

Taas kerran minun kokemukseni, ei yleinen totuus.

Terveisin Naispelko22

itse olen ollut useinkin yhtä kiltti kiinnostuneille miehille kuin muillekkin. valitettavasti jos sanoo kiltisti ettei ole kiinnostunut, se miesten päässä menee jotenkin ihan ohi. tietynlainen etäisyys ja tylyys on usein ihan välttämätöntä ihastuneen miehen kanssa, joka muuten jää usein roikkumaan. ja kun tämä lievä etäisyydenpito on mennyt perille asti, mies vielä usein loukkaantuu ja alkaa valittamaan kuinka hirveä narttu sekin ämmä oli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on reilua sanoa suoraan niin ketään ei johdeta harhaan.
-n28

Vierailija

No ei sitä silti tarvitse heti naamalle iskeä varsinkaan baarissa noin. Ei pyydä mitäännyhteydenottoja jos ei kiinnosta, ja jos haluaa tavata niin sitten tapaa. Sit selvissä olosuhteissa voi sanoa kuvionsa hillitymmin kuin tollain baarissa illalla "ettoo ihan mun tasoo mut sulla on ok perse".

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä kuvitellu että aikainen rehellisyys on parempi kuin sitten jossain vaiheessa täräyttää että "en mä mitään tyttöystävää halua".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat