Kasvissyöjät pistää vihaksi
Enkä tiedä miksi, en voi sille mitään.
Itse syön ruokaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla paha olla? Minä diggaan kasvissyöjiä, vegaaneja jne. Itse olen kaikkiruokainen, syön myös lihaa. Miksi sua ketuttaa? Pitäisikö katsoa peiliin?
Ei mulla ole kyllä yhtään paha olla, ihan leppoisaa on.
ap
Aika nopeasti meni sitten se kiukku ohi.
Tehdäänpä käytännön harjoitus tulosten todentamiseksi: -Olen kasvissyöjä.
Vieläkö on leppoisa olo?
Ei se netissä vaikuta, jos sanot päin naamaa niin alkaa kihistä. En tietenkään sitä kenellekään näytä vaan avaudun netissä
Vierailija kirjoitti:
Voivoi, itseäni ei ärsytä lihan syöjät muuten kuin se miten he tukevat tehotuotantoa ja eläinten kärsimystä. Itseä ällöttää ajatus syödä jotain kuollutta eläintä joka vielä on niin prosessoitua. Olet mitä syöt, eli sika ja lehmä!
Kyllä minä mieluiten tietenkin itse metsästäisin ruokani mutta se on vähän liian aikaavievää ja haastavaa Helsingissä joten prosessoitu saa mennä. Senkin iso kurpitsainen porkkana ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit olla kasvissyöjä, mutta pelkäät ituhippileimaa. Siitä on kyse tuossa sinun vihassasi.
En minä halua syödä pelkkiä kasviksia, en mitä juurikaan mistään kasvisruuista.
Ap
Onpas sulla kapea käsitys kasvissyönnistä. Ei sua voi ottaa edes tosissaan kun olet noin tietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit olla kasvissyöjä, mutta pelkäät ituhippileimaa. Siitä on kyse tuossa sinun vihassasi.
Ap
Onpas sulla kapea käsitys kasvissyönnistä. Ei sua voi ottaa edes tosissaan kun olet noin tietämätön.
Ei tuo viesti kuvaa käsitystäni kasvissyönnistä yhtään millään tavalla.
Ap
Keksi jo jotain muuta. On jo tosi väsynyttä. Siinä kaveriporukan illanistujaisiin miehen kaverin kasvissyöjäavec -aloituksessa nyt oli edes vähän yritystä, nythän sä et edes jaksa kouruttaa tarinaasi mitenkään. Jos toisten kasvissyönti oikeasti vaivaa noin paljon, että tunnet pakottavaa tarvetta tehdä näitä aloituksia tänne jatkuvalla syötöllä, niin suosittelen päälääkärillä käyntiä.
Hyvän ketjun sait provollasi, Happy Halloween!
Ap