Vaimo tulee illalla työmatkalta, yllätänkö hänet

Vierailija

siivoamalla kotimme? Vastatkaapa mammat, olisitteko iloisesti yllättyneitä tällaisessa tilanteessa vai passittaisitteko miehenne pikaisesti mielentilatutkimukseen?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Siivoa kotinne hae jotain hyvää ruokaa, kata pöytä kauniisti ja kutsu sinne vieras nainen illastamaan ja juomaan kanssasi punaviiniä. Vaimosi yllättyy varmasti! :)

Vierailija

Not et. Ei kukaan nainen oikeasti arvosta miestä, joka alentuu tekemään naisten hommia. Panet sitä kuin kiimainen gorilla niin yllättyy positiivisesti..

M25 alfamies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Not et. Ei kukaan nainen oikeasti arvosta miestä, joka alentuu tekemään naisten hommia. Panet sitä kuin kiimainen gorilla niin yllättyy positiivisesti..

M25 alfamies

Onhan se siellä matkalla painanut ukkoa jos toistakin, joten nyt varmaan kaipaa jotain muuta. Varsinkin kun oma mies on kohtalaisen tollo.

Vierailija

Miksi täällä pitää alkaa heti pelleillä, jos joku mies miettii tuollaista tosi kivaa yllätystä. Minä eläisin onnellisena varmaan seuraavat puoli vuotta pelkästään tuommoista ihanaa elettä muistellen! Eli siivoa vain ja tosiaan jos haluat vielä nostaa pisteitäsi, niin tee/tilaa ruokaa ja anna kukkia tms. Mutta siis se pelkkä siivoaminenkin riittää ihan hyvin :)

(Ja minulla on siis ihana mies, mutta hän ei vain ole semmoinen yllättäjätyyppinen vaan miettii asiat aina etukäteen. Eli minä en näitä yllätyksiä saa, joten olisin ikionnellinen jos mieheni joskus yllättäisi noin :D)

Vierailija

Teet kuitenkin kaiken väärin. Et osaa siivota, lautasliinat on vääränvärisiä, väärässä asennossa, ja vaimosi on kuitenkin suunnittelut ihan muuta kuin romanttista iltaa.

Kokkaamisesikin on vähän sinnepäin.

Lähde siis suosioilla kavereinesi kaljalle, epäonnistut kuitenkin molemmissa tapauksissa.

Vierailija

Mene sänkyyn ja tee pitkähiuksisesta peruukista nainen vaimosi puolelle sänkyyn siten, että kasvot ovat poispäin ovelta ja peitto edessä. Tyynyistä teet naiselle kropan peiton alle. Heräät varmasti, kun vaimosi tulee ja laittaa valot päälle huoneeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisitkö itse, jos tulisit työmatkalta ja vaimosi olisi siivonnut?

Riippuu siitä kuinka hyvin AP on kouluttanut vaimonsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun yllätys se kenellekään on, että siivoaa oman kotinsa?

Palstaa vuosia seuranneena av-mamman mies on kyvytön lapatossu aka tosimies, joka ei akkojen hommia tee.

Eiköhän tämäkin aloitus todista samaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättyisitkö itse, jos tulisit työmatkalta ja vaimosi olisi siivonnut?

Riippuu siitä kuinka hyvin AP on kouluttanut vaimonsa.

Ai jaa. Mä luulin, että ihan semmonen tavissiivous olisi kyseessä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat