Muita jotka tuntevat itsensä jatkuvasti tyhmiksi?

Vierailija

En tajua mitään politiikasta, päivän polttavista aiheista, yhteiskunnasta. En tunne enkä hahmota historiaa. Vaikka yrittäisin sataan otteeseen opiskella esimerkiksi Suomen sodista, en sisäistäisi tapahtumia enkä vuosilukuja.

Tämä kaikki vaikuttaa todella paljon itsetuntooni. Asialle tuskin on mitään tehtävissä. Minun on vain hyväksyttävä, että olen keskivertoa huomattavasti vähä-älyisempi yksilö ja koetettava välttää joutumasta keskusteluun monista aiheista.

Olenko yksin vai onko muita, jotka tuntevat samoin?

Kommentit (8)

Vierailija

Minä minä! Ei sinänsä haittaa, etten osaa puhua esim. politiikasta tai muusta, koska ei osaa kukaan muukaan lähipiiristäni. Ja muutenkin vähän jopa ärsyttää, kun aina vedetään se politiikka, taide ja kulttuuri esille yritettäessä olla niin älykästä että. Enemmän itseäni vaivaa se, että multa puuttuu ns. maalisjärki ja käytännöllisyys kokonaan. Vaikutan suorastaan vähäjärkiseltä tai ehkä olenkin.

Vierailija

Mulla päinvastoin. Tunnen jatkuvasti, että muut ihmiset ovat minua tyhmempiä. Kaipaan takaisin yliopiston älylliseen ilmapiiriin.

Vierailija

Minä! Tosi inhottavaa kun ei voi osallistua oikein keskusteluihin kun ei taas tajua aiheesta mitään.... 

Oon miettinyt, että oonko vaan tyhmä vai voikohan mulla olla vaikka joku lukihäiriö, joka vaikeuttaa luetun ymmärtämistä yms. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat