Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten kanssa ei voi jutella mistään

Vierailija

Olen huomannut, että naisia ei kiinnosta yhtään mikään. Yritti sitten jutella mistä tahansa aiheesta, niin vastaukset ovat tätä luokkaa "ei kiinnosta, vittu mua ei kiinnosta, mitä mä tol tiedol teen, ketä kiinnostaa, tylsää". Samalla loppu baareissa käynti kun naisten kanssa ei voi puhua mistään.

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Mistähän sinä yrität keskustella? Jos aiheet koskee kalastusta tai moottorin viritystä, niin en ihmettele ettei kiinnosta. Koeta löytää joku yleisaihe joka kiinnostaa laajempaa piiriä.

Vierailija

ssss kirjoitti:

Mun kanssa voi keskustella muodista :)

oon yrittäny siitäkin puhua naisille mutta vastaukset ovat olleet just sitä "ei vittu kiinnosta, sä oot nii paska ja tylsä" yms. luokkaa

-ap

Vierailija

Oot sit vissiin yrittänyt puhua teinitytöille astrofysiikasta tms :D Ja nyt ruikutat kun ei voi puhua "mistään". Ihan niin kuin jokaikisen miehen kanssa voisi puhua mistä vaan aiheesta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sinä yrität keskustella? Jos aiheet koskee kalastusta tai moottorin viritystä, niin en ihmettele ettei kiinnosta. Koeta löytää joku yleisaihe joka kiinnostaa laajempaa piiriä.

ihan kaikesta mahdollisesta.

- ajankohtaisista ilmiöistä

- tv-sarjoista

- vaatteista

- urheilusta

- matkailusta

- ruosta

t.ap

Vierailija

Mä juttelen kyllä kaikkien kanssa kaikesta, mitää ongelmia ollu koskaan. Yleensä naisia kiinnostaa jutut joista ne ei tiedä, kun ne tykkää kysellä.

Vierailija

Naiset ei halua keskustella mistään, jos ne eivät ole sinusta kiinnostuneita. Sen verran epeleitä ovat.

Sitten taas jos ovat sinusta kiinnostuneita, niin keskustelevat ihan mistä vain, vaikka eivät tajuaisi mitään.

Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mie taas sanosin, et naisten kanssa ei voi väitellä mistään, kun niiden pitää olla aina oikeessa. :)

Naisia jotenkin suojellaan. Hänen tahtonsa on suvereeni, hän on oikeassa, hänen pitää päästä valtaan, ja hänellä on oikeus vapaaseen itseilmaisuun ja itsensä toteuttamiseen.

Herkästi kaikki soraäänet kuviosta tulkitaan kielteisesti. Hieman kuten mamu-asiassa kaikki soraäänet tulkitaan kielteisesti. Suomen keskustelu nyt vaan on tällaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssani voisi jutella vaikka ohjelmoinnista. Harvoin vaan baarissa kukaan tulee siitä juttelemaan. 

Ja lisäänpä vielä, että jos minä alan juttelemaan ohjelmoinnista, miehet etsivät mukavampaa seuraa :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat