Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11v leikkii barbeilla "seksileikkejä"

Vierailija

Sattui olemaan ovi jäänyt raolleen kun kaverinsa kanssa leikkivät, öh, hieman kyseenalaista leikkiä jossa Ken harrasti vuorotellen seksiä kaikkien Barbien kanssa. Ähisivät, puhisivat ja kikattivat.

Sitten kaikki synnyttivät Kenille lapset.

Eivät tajunneet että kuulin.

Onko normaalia?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mä muistan ensimmäiset seksiin viittaavat leikit Barbeilla taisivat tapahtua jo ennen kouluunmenoa. Yritä muistella itseäsi tuommoisena esiteininä: varmasti seksiasiat kiinnostivat jollain tasolla.

Vierailija

On normaalia. Muistan leikkineeni vastaavia leikkejä 9-vuotiaana.

(Vai oliko tämä provo? Leikkivätkö jotkut 11-vuotiaat vielä barbeilla? Ei siten, että se väärin olisi. Vain yllättävää.)

Vierailija

Samanlaisia barbileikkejä oli mullakin lapsena kaverin kanssa. Ihan tavallisia yksiavioisia perheenäitejä ollaan nykyisin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

(Vai oliko tämä provo? Leikkivätkö jotkut 11-vuotiaat vielä barbeilla? Ei siten, että se väärin olisi. Vain yllättävää.)

Miksei leikkisi? Vai millä 11-vuotiaat sitten yleensä leikkii? Ainakin meillä vitosluokkalainen leikkii kavereidensa kanssa niin nukeilla kuin pehmoillakin jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä leikin barbeilla noin 13 vuotiaaksi. Onhan se nykyään tosi outoo ja sillee. Tossa iässä nykyään moni opettelee jakaa persettä. Että sikäli mulla on ollut kyllä kiva ja pitkä lapsuus :)

Vierailija

Juu ihan normaalia on! Täällä kans yks joka muistaakseen on jotakin vauvantekohommeleita barbien kaa duunaillut. (Kuulostiks tää nyt vähän liian runkkausjutulta? :D)

Vierailija

Anna lasten leikkiä. Harmitontahan tuo on, ja hyvä on että 11v ikäiset jotka koulussa jo käyvät läpi ihmisenbiologiaa, ovat oppineet että mitä pitää tehdä että niitä vauvoja syntyisi.

Parempi se on nukeilla leikkiä noita kuin oikeasti poikien kanssa testailla tuon ikäisenä. :)

Vierailija

Normaalia!

En muista kuuluiko seksi barbileikkeihin, jos kaverini oli mukana, mutta kyllä muuten kuului. Erityisesti pidin leikkimisestä mökillä järven rannassa, tosi romanttista, oli merenneito barbie ja mies rannalta.. <3

Vierailija

Minäkin muistan kun parhaan kaverini kanssa leikittiin että synnytettiin toisiamme :-D ei lasten leikit mitään pahaa heti tarkoita. Normaali minäkin mielestäni olen.

Vierailija

Me vietiin homma astetta pidemmälle ja leikittiin ihan itsellämme. Vaatteet päällä toki eikä mitään tehty oikeesti, kunhan vaan sanottiin tekevämme. Toinen oli leikisti Pamela Andersson ja toinen oli sitten joku mies.

olen ihan normaali, seksin suhteen jopa melko konservatiivinen nykyään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat