Dokumentti: koditon New Yorkissa.

ammattivalittaja

Aika surullinen juttu.

Kommentit (13)

Vierailija

Komea mies. Hyvää pohdintaa omasta tilanteestaan. Olin yllättynyt, ettei hänellä ollut mitään päihdeongelmaa. Miten selviää talvet?

Vierailija

Mielenkiintoinen dokkari. Raamikas, kohtuu hyvin pukeutuva mies pystyy hengailemaan kaikenlaisissa piireissä, entisenä mallina tuo muotikuvaaminenkin ikään kuin sopii juttuun. 

Hyvin tuntui keksivän päiviinsä tekemistä, itse kokisin tosi raskaana sen ettei ois omaa sohvaa, jossa köllötellä kun siltä tuntuu. Tavaraa en tarvitse, mutta kyllä oma kolo, jonne vetäytyä rauhaan, on tavattoman tärkeä.  

Jollain tasolla pystyn samastumaan miehen ajatusmaailmaan. Olen kouluni käynyt, työskennellyt kohtuu hyvässä asemassa, en ole koskaan ollut naimisissa ja kun tästä työttömyys viimeistään parin-kolmen vuoden sisään alkaa, tuskin jaksan yrittää räpeltää työelämässä. Matkustan säästöni, ja sitten? 

Vierailija

Onko tietoa, onko tämä juttu "ihan aito"?

Olisi ollut mielenkiintoista tietää perusteluja valinnoille, kuten valitsemilleen rahankäyttökohteilla. Luettelemillaan menoilla asuisi varmasti jossain New Jerseyssä. Ukkeli kävi kuuttakymppiä ja yritti pokata nuoria mallityttöjä. Ilmeisesti todellista rakkausparisuhdetta ei ollut koskaan ollut.

Vierailija

Mä jotenkin ymmärsin, et se oli sen oma valinta ettei halunnut laittaa rahaa asumiseen. Ihan varmasti sais jonkun luukun ittellensä, jos haluais, sen verran ihmisiäkin tuntee.

Mulle tuli myös se olo, et sen ystävä antaa pitää sitä avainta (päästäkseen sinne katolle), kunhan ei aiheuta häiriötä. 

Vierailija

Kyllähän se valitteli, että on "sick and tired" katolla asumiseen. Jostain syystä kuitenkin pitää parempana nukkua pressun alla, vaikka vaihtoehtoja varmasti olisi. Kaipa tuossa ammatissa on paras asustella niin ytimessä kuin voi, kun keikat on siellä. 

Vierailija

Ton lehtijutun mukaan asustelee nykyisin osittain vanhan äitinsä luona New Jerseyssä ja yöpyy ystävien sohvilla aina silloin tällöin. 

Vierailija

Kannattaa lukea koko juttu, siina aukeaa maallimaailman realiteetit kun ei ole mikaan huippumalli. New York on kallis paikka asua, siksi aina ihmettelen naita nuoria suomalaisia jotka 'ilmoittavat' lahtevansa NYCia valloittamaan. Ei se helppoa ole ja harvalta onnistuu.

Vierailija

Luin jutun, jossa kerrottiin et brooklynistäki on yhä vaikeempaa löytää kohtuuhintaista kämppää. Joku Red Hookkik ja Bushwick keskiluokkaistuu vauhdil.
Rent control on sit erikseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat