Mulla on "painajaismainen" olo tästä pimeydestä

Vierailija

En tunne mitään masennusta edes. Mutta joku semmoinen uhkaava ahdistus kun on niin kovin pimeää niin paljon...

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Silmät lepää pimeässä. Ihanaa kun aurinko ei häikäise silmiin ja polta poroksi.

T. Vampyyri

Tunnen aivan samoin, jo tuota kirkkautta riittikin. Nyt voin todella paremmin. Oletko kuten minä, et vanhene ulkoisesti, ja herätät ihmetystä tuttavissa, kun olet vuosi vuoden jälkeen yhtä nuoren näköinen. Silmät todellakin lepäävät. Olen rakastanut pimeää lapsesta saakka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Silmät lepää pimeässä. Ihanaa kun aurinko ei häikäise silmiin ja polta poroksi.

T. Vampyyri

Oletko maistanut av-mamman verta? Alkoi pelottamaan...

Vierailija

Minustakin pimeys on omalla tavallaan viehättävää. En juuri kärsi siitä, vaikka pidänkin enemmän valoisasta vuoden puoliskosta. Mutta joo, pimeys myös ihan jees, enkä ymmärrä, miksi niin monet valittavat siitä jatkuvasti. Tuttua tämä jo on, eikä tule yllätyksenä. Toivin, että talvi olisi vielä lumeton, sillä en pidä lumesta. Se tekee yöt liian valoisiksi.

Vierailija

Auttaako teitä kirkasvalolamppu? Ei nyt ihan aurinkoa vastaava asia, mutta etelänmatkaa tai thaikkulaa edullisempi hankinta. Kyllä tämä tästä. Taas puolen vuoden kuluttua.

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

No ainahan täällä on ollut pimeää tähän aikaan vuodesta, miten se nyt niin ahdistaa?

Laita koti siistin nätiksi, kynttiläkippoja sinne tänne palamaan, ulkoroihuja ehkä? Leivo kotiin hyvä tuoksu..=) Yritä tehdä olosi mukavaksi näissä olosuhteissa.

Talvi nyt tulee jääväämättä ja pimeys sen mukana. Ei meillä oikeestaan muuta vaihtoehtoa ole kuin pärjätä..=)

Vierailija

Ostakaa lamppuja! Jos asutte maalla, otsalamppu valaisee metsässä liikkuessakin,

Tai sytyttäkää kynttilöitä, ja takkaan tuli jos siihen vaan on mahdollisuutta. Siinä kyllä masennus kaikkoaa, kun katsoo elävää tulta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama juttu. Mulla on lisäksi aika hämärä valaistus kotona ja se lisää ankeutta.

Auttaa kyllä paljonkin, kun laittaa paljon valoja päälle oleskelutiloihin. Sytyttää kaikki mahdolliset (energiansäästö)lamput iltaisin
- itellä ainakin tehoaa.
Vielä kuukausi menee näin kotikonstein, eikä vielä edes ahdista.
Mutta tammi- helmikuussa punnitaan sitten veri tosissaan.
Ja toisaalta pystyn kyllä hämärästäkin nauttimaan. Jos saan vaan tarpeeksi muuten valoa, silloinhan se onkin helpompaa:).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat