Kenet "julkkiksen" näit viimeksi?
Minä näin bussissa Jethro Rostedtin pojan!
Olivat ainakin yhdessä isänsä ohjelman jaksossa mukana veljensä kanssa, viettivät jotain isä-poika-päivää :)
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi av-mammat, varmaan pyörrytte kateudesta kun kerron, että teen julkkisten kanssa töitä ja sellaisia on useampi myös kollegana.
Mitä työtä teet?Paiskitko duunia sika Harrin navetalla vai ajatko Jethron pojan bussia?
Tämä nauratti koska näinhän se av:lla oikeasti menee;-D
Nykäsen Matin näin tänään Jyväskylässä ja kuuntelin sen luentoa =)
Paleface haahuili eilen kaupungilla. Tänään oon ollut kotona, enkä oo nähnyt muita kuin naapurit.
Tää "julkkis" asuu mun naapurissa. Ajattelen aina meikkiäni (miten hirveeltä se näyttää) hänet nähdessään.
Vierailija kirjoitti:
Nykäsen Matin näin tänään Jyväskylässä ja kuuntelin sen luentoa =)
Aiheena "Kuinka hakata vaimo?"
Näin eilen Kalle Könkkölän. Hassua siinä oli se, että en enää edes asu Helsingissä ja en ole VUOSIIN ajatellut Könkkölää. Siis hän ei ole käynyt mielessänikään. Niin jostain syystä pari päivää ennen tätä tulin nähneeksi silmieni edessä miten hän tekee vaalityötä Kolmen sepän patsaalla. Ja ajattelin vain että ai niin, sekin henkilö. Ja kohta näen hänet. Todella outoa.
Könkköläkään ei ole tainnut olla mukana politiikassa enää vuosiin?
Varmaan Teresa Välimäki viime viikonloppuna. Tyttären harrastuspiireissä liikkuu muutamia valtakunnan julkkiksia ja pojan samoin. Pojan touhuihin ehdin vähemmän mukaan.
Sauli Niinistön, Sofi Oksasen, Jari Litmasen, palefacen, armanin (se tv ihminen...), Kaari Utrion, Jörn Donner (tjsp)... Nämä viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei kukaan näköjään ymmärrä käsitettä "julkkis"...Luettelevat jotain mitättömiä nobodeja joista kukaan muu ei ole koskaan kuullutkaan.
No onhan nuo Litmanen, Benkku Z. ja Jarla aika nobodyja...2.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistön, Sofi Oksasen, Jari Litmasen, palefacen, armanin (se tv ihminen...), Kaari Utrion, Jörn Donner (tjsp)... Nämä viime viikolla.
Minäs päivinä sinä olit messuilla? Litmasta olisi voinut potkaista pyllyyn, oli niin sopivasti siinä...
Mä olin teatterissa ja näin siellä Martti Suosalon ja Mika Nuojuan näyttelemässä. Helppo arvata, mitä olin katsomassa :)
Juha Veijosen pienessä sievässä meidän lähikaupan edessä.
Pate Mustajärvi jäi jutulle kaupassa
Antero Mertaranta kävi mun kassalla.Muuttunnut huomattavasti ystävällisemmäks sen jälkeen kun näki mut kesällä bikineissä rannalla;)
Dimitri Sjöbergin, takavuosien tangojulkkiksen.
Tommi Korpela