Rakastan Chisua, vtun ihana ja sexikäs jumalainen nainen!!!!

Mies 44

Chisu on mulle unelmien täyttyminen . Jos se on naimisissa ei haittaa aijon sen kuitenkin saada. Kaunein sexyin lumoavin nainen tässä maassa. AAhh

http://is12.snstatic.fi/img/978/1288477552708.jpg

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Sensuelli ja kaunis nainen! Uusimmissa kuvissa häiritsee kyllä kuinka Chisun platinablondit hiukset näyttää niin ohuilta ja kuivilta - joku asteen luonnollisempi vaalea näyttäisi paremmalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tulisikohan tästä ensimmäinen julkkisnais-artistia kuvaava ketju jossa kaikki olisivat samaa positiivista mieltä? Chisu on IHANA.

Tuskinpa onnistuu, Chisu tuntuu olevan uusi Jenni Vartiainen, jota pitää haukkua joka käänteessä. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisikohan tästä ensimmäinen julkkisnais-artistia kuvaava ketju jossa kaikki olisivat samaa positiivista mieltä? Chisu on IHANA.

Tuskinpa onnistuu, Chisu tuntuu olevan uusi Jenni Vartiainen, jota pitää haukkua joka käänteessä. :(

Mitä vittua sönkkäät? Kukaan ei ole tällä palstalla Chisua haukkunut. Päinvastoin, eniten kehuttu naislaulaja mitä täällä on, Sannin ohella.

Vierailija

Tuon kuuli tänään koko Sale kun siellä lehtihyllyllä kuolasit isoon ääneen Chisua. Naurattaa että tulit oikein vauvapalstalle kertomaan. Tunnistin jo otsikosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua sönkkäät? Kukaan ei ole tällä palstalla Chisua haukkunut. Päinvastoin, eniten kehuttu naislaulaja mitä täällä on, Sannin ohella.

Mitä vittua SÄ sönkkäät, Sanniahan täällä haukutaan ihan helvetisti :D Ja paljon enemmän olen nähnyt vihaa kuin rakkautta Chisua kohtaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Chisu on mulle unelmien täyttyminen . Jos se on naimisissa ei haittaa aijon sen kuitenkin saada. Kaunein sexyin lumoavin nainen tässä maassa. AAhh

http://is12.snstatic.fi/img/978/1288477552708.jpg

Tuossa kuvassa valitettavasti Chisu näyttää n. 60-vuotiaalta ryppyiseltä näppylänaamaiselta kurpalta, jolla vanhan naaman peittona järkyttävän runsas, ruma ja tunkkainen pakkelimaalikerros. Ei toivottavasti ole tuon näköinen oikeasti. JA antaa tulla haukut mulle kun uskalsin sanoa mielipiteeni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että jos tähän ketjuun uskaltaisi sanoa eriävän mielipiteen, mammat lynnkaisi lyttyyn. Eli olen hiljaa. t.mies

Täällä toinen mies enkä syty yhtään tuon keski ikäisen näkösen naisen ulkonäöstä äänestä tai ylimielisestä luonteesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vaan millään malttanut jättää Jennin solvaamista pois tästäkään ketjusta vaikkei aihe liittynyt häneen mitenkään? Säälittävä otus olet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että jos tähän ketjuun uskaltaisi sanoa eriävän mielipiteen, mammat lynnkaisi lyttyyn. Eli olen hiljaa. t.mies

Täällä toinen mies enkä syty yhtään tuon keski ikäisen näkösen naisen ulkonäöstä äänestä tai ylimielisestä luonteesta.

Ulkonäkö ja ääni ei oleminunkaan mieleen mutta mistä hänen luonteesta tiedät?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vaan millään malttanut jättää Jennin solvaamista pois tästäkään ketjusta vaikkei aihe liittynyt häneen mitenkään? Säälittävä otus olet.

Oot kyllä sekaisin jos tuossa näät solvaamista :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat