Kenet "julkkiksen" näit viimeksi?
Minä näin bussissa Jethro Rostedtin pojan!
Olivat ainakin yhdessä isänsä ohjelman jaksossa mukana veljensä kanssa, viettivät jotain isä-poika-päivää :)
Kommentit (41)
Kirjamessuilla vaikka ketä. Jarlan, Benkun, Sen joka tekee kiroilevaa siiliä, kävelin ihan Litmasen perseen vierestä kun se jakoi nimmareita ja muitakin...en osaa sanoa, kuka näistä oli viimeisin.
Vierailija kirjoitti:
Olivat ainakin yhdessä isänsä ohjelman jaksossa mukana veljensä kanssa, viettivät jotain isä-poika-päivää :)
Onko jetron poika julkkis? Se pulleroko?
Postin mainosten punahiuksinen poika Kampissa taannoin.
"Aki Nikkinen" Forumin holleilla.
Raili hulkkosen.Istui vieressäni sohvalla.
Jungerin Bulevardilla. Jone Nikulan ja Kari Peitsamon olen myös bongannut monta kertaa.
Tässä ketjussa ei kukaan näköjään ymmärrä käsitettä "julkkis"...Luettelevat jotain mitättömiä nobodeja joista kukaan muu ei ole koskaan kuullutkaan.
Sauli Niinistön näin tänään Sotkamossa.
Kari Peitsamon eilen Pohjois-Espalla.
Vierailija kirjoitti:
Monica Potterin.
Näitköhän oikeasti vai katselitko vaan jotain Boston Legalia tai Parenthoodia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jetron poika julkkis? Se pulleroko?
läski on isänsäkin, ei sen puoleen
Verjnuarmun laulaja oli mun kaa samaan aikaan kusella.
Uskokaa tai älkää, mut av:n kuuluisan Jussi Lammen :D Hänen seurassaan oli Jean S yhtyeestä se mies, jolla on aina hauskoja silmälaseja. Ja sitten myös näyttelijä Puntti Valtonen.
Tämä poppoo oli siis yhtäaikaa kanssani hotellissa ja satuttiin samaan hissiin. He olivat jossain mieskuorossa laulamassa. Ihan komeaa laulua oli :)
Voi av-mammat, varmaan pyörrytte kateudesta kun kerron, että teen julkkisten kanssa töitä ja sellaisia on useampi myös kollegana.
Elvisin. Vai sanotaakse Elviksen? Elvin! No tiätte sen laulajan kuitenkin. Nii-in, just sen.
Vierailija kirjoitti:
Voi av-mammat, varmaan pyörrytte kateudesta kun kerron, että teen julkkisten kanssa töitä ja sellaisia on useampi myös kollegana.
Mitä työtä teet?Paiskitko duunia sika Harrin navetalla vai ajatko Jethron pojan bussia?
No kylläpä olikin helvetin mielenkiintoista.