Kenet "julkkiksen" näit viimeksi?

Vierailija

Minä näin bussissa Jethro Rostedtin pojan!

Olivat ainakin yhdessä isänsä ohjelman jaksossa mukana veljensä kanssa, viettivät jotain isä-poika-päivää :)

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olivat ainakin yhdessä isänsä ohjelman jaksossa mukana veljensä kanssa, viettivät jotain isä-poika-päivää :)

No kylläpä olikin helvetin mielenkiintoista.

Vierailija

Kirjamessuilla vaikka ketä. Jarlan, Benkun, Sen joka tekee kiroilevaa siiliä, kävelin ihan Litmasen perseen vierestä kun se jakoi nimmareita ja muitakin...en osaa sanoa, kuka näistä oli viimeisin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko jetron poika julkkis? Se pulleroko?

Vierailija

Tässä ketjussa ei kukaan näköjään ymmärrä käsitettä "julkkis"...Luettelevat jotain mitättömiä nobodeja joista kukaan muu ei ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jetron poika julkkis? Se pulleroko?

läski on isänsäkin, ei sen puoleen

Vierailija

Uskokaa tai älkää, mut av:n kuuluisan Jussi Lammen :D Hänen seurassaan oli Jean S yhtyeestä se mies, jolla on aina hauskoja silmälaseja. Ja sitten myös näyttelijä Puntti Valtonen.

Tämä poppoo oli siis yhtäaikaa kanssani hotellissa ja satuttiin samaan hissiin. He olivat jossain mieskuorossa laulamassa. Ihan komeaa laulua oli :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat