Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutama kysymys 170cm pitkille naisille! :)

Vierailija

Paljonko painat? Mitä vaatekokoa käytät? Oletko mielestäsi laiha, hoikka, pyöreähkö, pyöreä jne? Jos haluat niin linkitä vielä kuva kropasta, joka vastaa omaasi :)

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Vaatekoko xs, s, 34.. 

172cm / 56 kg. Hoikahko mutta karmeat jenkkakahvat ja mahamakkarat. Helppo piilottaa vaatteisiin... 

Pari kiloa pitää kyllä saada pois. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaatekoko xs, s, 34.. 

172cm / 56 kg. Hoikahko mutta karmeat jenkkakahvat ja mahamakkarat. Helppo piilottaa vaatteisiin... 

Pari kiloa pitää kyllä saada pois. 

Jännä, itse olen 172cm ja painan 51kg. Vaatekoko S tai M. Varmaan erilainen ruumiinrakenne tuohon vaikuttaa. Itsellä on tosi leveät hartiat ja rintakehä (mutta olemattomat tissit), ei puhettakaan että joku XS paita tai mekko mahtuisi päälle :D Farkkulegginseistä ja legginseistä menee kyllä koko xs, mulla on tosi kapeat jalat ja pieni vyötärö ja peppua ei ole oikeasti ollenkaan.
Ps. Mun mielestä sun ei kannattaisi laihduttaa vaan kiinteyttää :) Paino kuulostaa ihan sopivalta.

Vierailija

170cm ja tällä hetkellä 70kg. Vaatteet enimmäkseen M/38, alaosat 40. Jonkun 5-7 kg kun saisi laihdutettua, niin olisin tyytyväinen...

Vierailija

174/74 ja oon varmaan aika normaali. En mikään hoikka siis, mutta entisenä kilpaurheilijana ja nykyyänkin aktiiviisena liikkujana, olen aika lihaksikas. Kilpailuaikoina painoin vain 4kg vähemmän ja päkki näky. Toki kropan suhde oli aivan erilainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kukaan ei usko että painan 59 kg. Olen 172 cm. Näytän hoikemmalta.

59 kiloa sun pituiselle onkin kyllä ihan tosi paljon. Eiku ei olekaan. BMI alle 20...

Vierailija

Hassua, kaikki vastanneet tähän mennessä on olleet yli sen 170 ja tosi hoikkia. Minä olen 169, painan 63, yleensä vaatekoko on 36 tai 38. Kuppikoko 70E. Olen mielestäni normaalipainoinen enkä ainakaan yhtään pyöreä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kukaan ei usko että painan 59 kg. Olen 172 cm. Näytän hoikemmalta.

59 kiloa sun pituiselle onkin kyllä ihan tosi paljon. Eiku ei olekaan. BMI alle 20...

No niinhän se on. Miehillä on vain joku ihme käsitys, että hoikka nainen painaa tyyliin 45 kg :D

Vierailija

170cm, 100kg ja 85f-g liivit. Vaatekoko 44. Tiimalasi vartalo. Fyysinen työ ja harrastukset. Parikymmentä kiloa kun jaksais tiputtaa. Ihan vaan terveyden kannalta.

Vierailija

170 cm/58 kg. Vaatekoko S/M tai 36/38. Sanoisin olevani normaalivartaloinen - en hoikka. -2-3 kg olisin hoikka ja laiha siellä lähempänä 50 kg.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat