Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi K-Marketin Annista ei saa puhua?

Vierailija

Anni, Anne, vai mikä olikaan. Nopsaan poistui keskustelu...varas oli tummaihoinen joten laitettiinko keskustelu poistoon jo varmuuden vuoksi ennen kun keskustelu lipeää käsistä? Hienosti hoidettu av-modet :D

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Toivotaan, että kyseiseen kauppaan ei eksy ketään kilaria, ettei tule tällekin tarinalle surullista loppua.

Muutaman kympin takia jos minulta kysytään, niin en kyllä ottaisi yhtään varasta kiinni ja luottaisi siihen, että hän vain antautuu kiltisti. On meinaan ihan livenä nähty kuinka homma ei menekään niinkuin Strömsössä kun varasta otetaan kiinni.

Vierailija

Moden mielestä on ilmeisesti ihan oikein, että eräät saavat varastaa kaiken mitä ei ole pultattu kiinni ja on erityisen paheksuttavaa, jos kassa yrittää sitä estää. Jos varas olisi ollut kantasuomalainen, sitä saisi haukkua maailman tappiin asti ja silloin myyjä olis ollut hyvällä asialla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma on siinä, että kyseinen myyjä on yksityishenkilö?

Yksityishenkilö, joka tietää työnantajansa laittavan tilanteet nettiin, faceen ja valittuihin lehtiin.

Vierailija

Uutisista usein puhutaan ja tämä on jonkinlaisen uutiskynnyksen jälleen kerran ylittänyt. Kauppias mainitsee työntekijän nimenkin vaikka naamaa myöten se olisi voitu sensuroida kuten varkaaltakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi kyllä paras olla hehkuttamatta tätä rohkeaa typyä enempää, ettei kukaan innostu kostoretkelle.

Ja toivottavasti ymmärtää riskit mitä tohon kuuluu, ettei oikeasti riskeeraa liikaa jonkun 2 euron nakkipaketin takia. Kaikki kun hehkuttaa liikaa, niin kokee velvollisuudeksi olla joka kerta joku sankari vaikka oikeasti ei tarvitse noin halvalla omaa terveyttään ihan turhaa riskeerata.

Jos itse olisin kaupan kassa, ei voisi vähempää kiinnostaa juosta tai painia joidenkin varkaiden perässä, noilla liksoilla varsinkaan, sori vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi kyllä paras olla hehkuttamatta tätä rohkeaa typyä enempää, ettei kukaan innostu kostoretkelle.

Ja toivottavasti ymmärtää riskit mitä tohon kuuluu, ettei oikeasti riskeeraa liikaa jonkun 2 euron nakkipaketin takia. Kaikki kun hehkuttaa liikaa, niin kokee velvollisuudeksi olla joka kerta joku sankari vaikka oikeasti ei tarvitse noin halvalla omaa terveyttään ihan turhaa riskeerata.

Jos itse olisin kaupan kassa, ei voisi vähempää kiinnostaa juosta tai painia joidenkin varkaiden perässä, noilla liksoilla varsinkaan, sori vaan.

Niin, ihmisillä on erilaisia moraali- ja arvokäsityksiä ja toiset ovat ahkeria ja toiset laiskoja. Uskon varsin hyvin, että sinulla ainoana motivaattorina on raha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihmisillä on erilaisia moraali- ja arvokäsityksiä ja toiset ovat ahkeria ja toiset laiskoja. Uskon varsin hyvin, että sinulla ainoana motivaattorina on raha.

Ihmiset ovat myös idiootteja, varsinkin sellaiset jotka eivät ole ikinä saaneet kunnolla turpaansa tai puukosta niinkuin minä. Minullakin oli sellainen sokea lapsellinen usko ettei minulle satu koskaan mitään pahaa, tappeluiden väliinkiin ryntäsin melkein viitta hulmuten joka kerta.

Se sinisilmäinen lapsenusko on hävinnyt minusta aikoja sitten.

Vierailija

Eiköhän tässäkin syynä ole jälleen kerran se perinteinen. Varas oli väärän värinen, joten mitään ei tapahtunut ja myyjä varmaankin vain rasisti. Miettikää nyt, jos Pena 62 varastais ja myyjä sais kiinni. Kuka sellaista keskustelua poistaisi.

Vierailija

Jos asuisin lähempänä niin kävisin ko. kaupassa ja toivon mukaan voisin auttaa joskus ko. myyjää.

Nämä varmaan valikoi hetken jolloin kaupassa ei ole muita asiakkaita. Olisi mun mielestä ihan oikein jos näitä pikkuisen kopauttaisi nyrkillä nenuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että kun sattuu kohdalle yksikin kaljarosvo joka on päättänyt ottaa omansa seurauksista välittämättä niin tuolle käy ties kuinka huonosti.

Ja se yksi ainut vahinko maksaa useamman vuoden hävikin verran taholle tai toiselle. Puhumattakaan jos terveys menee siinä.

Tavallaan ihailen että joku uskaltaa noin tehdä, mutta kun tosiaan jos ruokakaupassa otat rosvon kiinni ja siinä jotain ikävää tapahtuu, kiinnioton taloudelliset ja inhimilliset seuraukset voi olla aika kohtuuttomat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos asuisin lähempänä niin kävisin ko. kaupassa ja toivon mukaan voisin auttaa joskus ko. myyjää.

Nämä varmaan valikoi hetken jolloin kaupassa ei ole muita asiakkaita. Olisi mun mielestä ihan oikein jos näitä pikkuisen kopauttaisi nyrkillä nenuun.

Kunnolla nyrkkiä kaupan ulkopuolella ja tulevat myöhemmin kiittämään kasvatuksesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat