Mikä ihme siinä on että nuoret miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista?
Itse olen siis vanhempi nainen-osastoa, 42 vuotta. Vaikuttaa siltä että miehet, joiden ikä on 27-32 kiinnostuvat minusta mutta en voi sanoa että tuon ikäiset kiinnostaisivat itseäni.
En millään näe itseäni kolmekymppisen miehen kanssa. Vaikka kuinka onkin aikuinen niin tuntisin itseni hänen seurassaan äidilliseksi, kokeneemmaksi osapuoleksi ja mieltäisin hänet pojaksi ikäeromme takia. Toisten parisuhteista en ajatte ikäeroa suuntaan tai toiseen ongelmana mutta omalla kohdalla tunnen näin.
Kertokaa ihmeessä miksi nuoremmat miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista. Itseäni kiinnostaisi enemminkin vanhemmat miehet mutta heille taidan olla ilmaa.
Vaikutanko joltain munannälkäiseltä puumalta, jonka kyytiin nuorempi mies haluaisi uuden kokemuksen janossa, vai mitä ihmettä tämä on?
Kommentit (127)
Nuori mies vastaa. Nopeita helppoa seksiä tyrkyllä.
Oman ikäisten ja nuorempien naisten kanssa saat tehdä kaikki sirkustemput ja silti saanti on epävarmaa.
10-15v vanhempi nainen oman kokemuksen mukaan, käyt kahvilla ja sen jälkeen kovaa ajoa.
Nuoremmat naiset on itsekkäitä käytöstavattomia moukkia ja kaiken kaikkiaan aivan hirveitä ihmisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomannut saman. Sellaiset 25-35 ikäiset kiinnostuvat minusta, ehkä he ovat vain kyllästyneet näihin pusuhuuli-irmeleihin ja kaakattaviin kanoihin rakennekynsineen. Vanhempi nainen on jo laadukas lähes joka asiassa !
Jotenkin aina surullista lukea tällaisia kommentteja missä itseä korotetaan muita haukkumalla. Sitä ajattelisi, että me vanhempaan ikään ehtineet olisimme jo sen verran itsevarmoja, että nuorten naisten kanottelu olisi lähinnä noloa. Etenkin kun monet meistä itse ovat juosseet erilaisten trendien perässä ja toisaalta, lopulta melko harva nuori nainen on tuollainen miksi lainaamani henkilö heitä alatyylisesti kuvaa.
Tämä. Iän pitäisi tuoda ymmärrystä, ei tarvetta olla ilkeä.
P*llu se vanhakin p*llu on. Kyllähän jotkut syövät makaronilaatikkoakin nälkäänsä, kun naudan sisäfileeseen ei ole varaa.
Teiltä saa helposti ja teillä on hyvä harjoitella.
Aikuinen mies (henkisesti) tarvitsee aikuisen kumppanin. Nykynuoriso on monilta osin piloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomannut saman. Sellaiset 25-35 ikäiset kiinnostuvat minusta, ehkä he ovat vain kyllästyneet näihin pusuhuuli-irmeleihin ja kaakattaviin kanoihin rakennekynsineen. Vanhempi nainen on jo laadukas lähes joka asiassa !
Jotenkin aina surullista lukea tällaisia kommentteja missä itseä korotetaan muita haukkumalla. Sitä ajattelisi, että me vanhempaan ikään ehtineet olisimme jo sen verran itsevarmoja, että nuorten naisten kanottelu olisi lähinnä noloa. Etenkin kun monet meistä itse ovat juosseet erilaisten trendien perässä ja toisaalta, lopulta melko harva nuori nainen on tuollainen miksi lainaamani henkilö heitä alatyylisesti kuvaa.
Elätkö haavemaailmassa, näetkö unta. Minä en vielä tähän ikään mennessä ole tavannut yhtään ainoaa täyden ymmärryksen omaavaa nuorta tai vanhempaa SUOMALAISTA, ymmärtäminen on kulttuurista kiinni eikä sukupuolesta.
Mitä ihmettä oikein selitätte? Ei mua tule iskemään sen enempää nuoret kuin vanhatkaan, paikallinen juoppo kerran kysyi, että olenko vapaa, mutta siitäkin on jo vuosia aikaa.
N42
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies (henkisesti) tarvitsee aikuisen kumppanin. Nykynuoriso on monilta osin piloilla.
Henkinen ja ruumiillinen aikuisuus, ne ovat yleensä eri asia, ei välttämättä aina, mutta useimmiten kuitenkin. Arvostan henkistä aikuisuutta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätkö haavemaailmassa, näetkö unta. Mi
Kukaan ei ole täydellinen, mutta kyllä se henkinen kasvu suurimmalla osalla kuuluu ikääntymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kysytkin vielä. Aikuinen nainen tietää mitä haluaa. Hyvännäköisiä ja itsevarmuus on seksikästä. Kokemuksen myötä karttuu joka osa-alueella.
t. Hanna 44v.
Tapasin baarissa erittäin mukavan miehen. Ikää hänellä 51, minulla 37. Pitkän juttelun jälkeen varmisti että enhän ole vielä 40v koska siinä menee naisen parasta ennen-päiväys. Eli tosiaan vanhemmalle miehelle käy itseään paljon nuorempi nainen, ainakin tämän kokemuksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen ei halua avioliittoa, ei lapsia eikä miestä nurkkiinsa. Mies on vanhemmalle naiselle vain kiva satunnainen seuralainen, jonka kanssa pidetään hauskaa. Nuoremmille miehille, jotka eivät halua sitoutua, vanhempi nainen tarjoaa juuri sitä hauskanpitoa, mitä mies etsii. Vanhemman naisen kanssa ei synny draamaa, koska tunteet eivät ole mukana suhteessa kummallakaan.
Ei se ikäero estä tunteiden syntymistä jos seksiä harrastetaan. Harva normaaleilla aivokemioilla varustettu pystyy panosuhteeseen pidemmän päälle ilman tunteita.
Ei se ikäero estä mut järki estää.
Vanhempana nainen on rennompi. Nuoruus voi olla tukalaa aikaa.
Tissit, perse ja pillu sekä niiden saanti naisissa miehiä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsop tsop pojuseni. Edelleen on vara valita, eikä helposti irtoa kenelle tahansa.
Tsop tsop itsellesi. Mitäpä luulet kuin paljon vaikka mulla on valinnanvaraa. Oon 28v komea, treenattu nuorukainen. Sänkyyn kelpuutan 18-40v naiset.
Osaatko arvata miltä ikäryhmältä irtoaa helpoiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsop tsop pojuseni. Edelleen on vara valita, eikä helposti irtoa kenelle tahansa.
Tsop tsop itsellesi. Mitäpä luulet kuin paljon vaikka mulla on valinnanvaraa. Oon 28v komea, treenattu nuorukainen. Sänkyyn kelpuutan 18-40v naiset.
Kuulostaa melkein siltä, että sinulle kelpaa melkeinpä kuka vaan, joka riisuu housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa melkein siltä, että sinulle kelpaa melkeinpä kuka vaan, joka riisuu housut.
Kyllä nuoret ja kauniit kelpaa aina. 30-40v joutuu aikapaljon jo karsimaan. Mutta on sielläkin 2/10 n.........a
Vierailija kirjoitti:
Arat pojat haluaa harjoitella vanhemman kanssa kun tietävät että äitihahmot eivät pikia pilkkaa vaan neuvovat kauttarantain nätisti ja kehuvat .
Ei ätkä vahingossakaan halua tulla raskaaksi !