Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi K-Marketin Annista ei saa puhua?

Vierailija
29.10.2015 |

Anni, Anne, vai mikä olikaan. Nopsaan poistui keskustelu...varas oli tummaihoinen joten laitettiinko keskustelu poistoon jo varmuuden vuoksi ennen kun keskustelu lipeää käsistä? Hienosti hoidettu av-modet :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rosvo olisi ollut kantasuomalainen niin ketäpä olisi kiinnostanut.

Vierailija
2/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että kyseiseen kauppaan ei eksy ketään kilaria, ettei tule tällekin tarinalle surullista loppua.

Muutaman kympin takia jos minulta kysytään, niin en kyllä ottaisi yhtään varasta kiinni ja luottaisi siihen, että hän vain antautuu kiltisti. On meinaan ihan livenä nähty kuinka homma ei menekään niinkuin Strömsössä kun varasta otetaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moden mielestä on ilmeisesti ihan oikein, että eräät saavat varastaa kaiken mitä ei ole pultattu kiinni ja on erityisen paheksuttavaa, jos kassa yrittää sitä estää. Jos varas olisi ollut kantasuomalainen, sitä saisi haukkua maailman tappiin asti ja silloin myyjä olis ollut hyvällä asialla.

Vierailija
4/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on siinä, että kyseinen myyjä on yksityishenkilö?

Vierailija
5/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi kyllä paras olla hehkuttamatta tätä rohkeaa typyä enempää, ettei kukaan innostu kostoretkelle.

Vierailija
6/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ongelma on siinä, että kyseinen myyjä on yksityishenkilö?

Yksityishenkilö, joka tietää työnantajansa laittavan tilanteet nettiin, faceen ja valittuihin lehtiin.

Vierailija
7/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisista usein puhutaan ja tämä on jonkinlaisen uutiskynnyksen jälleen kerran ylittänyt. Kauppias mainitsee työntekijän nimenkin vaikka naamaa myöten se olisi voitu sensuroida kuten varkaaltakin.

Vierailija
8/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi kyllä paras olla hehkuttamatta tätä rohkeaa typyä enempää, ettei kukaan innostu kostoretkelle.

Ja toivottavasti ymmärtää riskit mitä tohon kuuluu, ettei oikeasti riskeeraa liikaa jonkun 2 euron nakkipaketin takia. Kaikki kun hehkuttaa liikaa, niin kokee velvollisuudeksi olla joka kerta joku sankari vaikka oikeasti ei tarvitse noin halvalla omaa terveyttään ihan turhaa riskeerata.

Jos itse olisin kaupan kassa, ei voisi vähempää kiinnostaa juosta tai painia joidenkin varkaiden perässä, noilla liksoilla varsinkaan, sori vaan.

Vierailija
9/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et kerro omaa nimeäsi? Siis ap.

Vierailija
10/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toivottavasti ymmärtää riskit mitä tohon kuuluu, ettei oikeasti riskeeraa liikaa jonkun 2 euron nakkipaketin takia. Kaikki kun hehkuttaa liikaa, niin kokee velvollisuudeksi olla joka kerta joku sankari vaikka oikeasti ei tarvitse noin halvalla omaa terveyttään ihan turhaa riskeerata.

Jos itse olisin kaupan kassa, ei voisi vähempää kiinnostaa juosta tai painia joidenkin varkaiden perässä, noilla liksoilla varsinkaan, sori vaan.

Niin, ihmisillä on erilaisia moraali- ja arvokäsityksiä ja toiset ovat ahkeria ja toiset laiskoja. Uskon varsin hyvin, että sinulla ainoana motivaattorina on raha.

Vierailija
11/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihmisillä on erilaisia moraali- ja arvokäsityksiä ja toiset ovat ahkeria ja toiset laiskoja. Uskon varsin hyvin, että sinulla ainoana motivaattorina on raha.

Ihmiset ovat myös idiootteja, varsinkin sellaiset jotka eivät ole ikinä saaneet kunnolla turpaansa tai puukosta niinkuin minä. Minullakin oli sellainen sokea lapsellinen usko ettei minulle satu koskaan mitään pahaa, tappeluiden väliinkiin ryntäsin melkein viitta hulmuten joka kerta.

Se sinisilmäinen lapsenusko on hävinnyt minusta aikoja sitten.

Vierailija
12/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin syynä ole jälleen kerran se perinteinen. Varas oli väärän värinen, joten mitään ei tapahtunut ja myyjä varmaankin vain rasisti. Miettikää nyt, jos Pena 62 varastais ja myyjä sais kiinni. Kuka sellaista keskustelua poistaisi.

Vierailija
13/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin lähempänä niin kävisin ko. kaupassa ja toivon mukaan voisin auttaa joskus ko. myyjää.

Nämä varmaan valikoi hetken jolloin kaupassa ei ole muita asiakkaita. Olisi mun mielestä ihan oikein jos näitä pikkuisen kopauttaisi nyrkillä nenuun.

Vierailija
14/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että kun sattuu kohdalle yksikin kaljarosvo joka on päättänyt ottaa omansa seurauksista välittämättä niin tuolle käy ties kuinka huonosti.

Ja se yksi ainut vahinko maksaa useamman vuoden hävikin verran taholle tai toiselle. Puhumattakaan jos terveys menee siinä.

Tavallaan ihailen että joku uskaltaa noin tehdä, mutta kun tosiaan jos ruokakaupassa otat rosvon kiinni ja siinä jotain ikävää tapahtuu, kiinnioton taloudelliset ja inhimilliset seuraukset voi olla aika kohtuuttomat.

Vierailija
15/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuisin lähempänä niin kävisin ko. kaupassa ja toivon mukaan voisin auttaa joskus ko. myyjää.

Nämä varmaan valikoi hetken jolloin kaupassa ei ole muita asiakkaita. Olisi mun mielestä ihan oikein jos näitä pikkuisen kopauttaisi nyrkillä nenuun.

Kunnolla nyrkkiä kaupan ulkopuolella ja tulevat myöhemmin kiittämään kasvatuksesta.

Vierailija
16/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että kun sattuu kohdalle yksikin kaljarosvo joka on päättänyt ottaa omansa seurauksista välittämättä niin tuolle käy ties kuinka huonosti.

Ja se yksi ainut vahinko maksaa useamman vuoden hävikin verran taholle tai toiselle. Puhumattakaan jos terveys menee siinä.

Tavallaan ihailen että joku uskaltaa noin tehdä, mutta kun tosiaan jos ruokakaupassa otat rosvon kiinni ja siinä jotain ikävää tapahtuu, kiinnioton taloudelliset ja inhimilliset seuraukset voi olla aika kohtuuttomat.

Meidän lähikauppaan tuli vartijat yhden tälläisen episodin jälkeen. Se ei vain luo turvattomuuden tunnetta sille joka on ollut siinä tilanteessa vaan kun jotain pahaa sattuu, niin se heijastuu ihan kaikkiin työntekijöihin kaupassa.

Rauhoittava vaikutus sillä vartijalla on ollut, niin myyjiin kuin asiakkaisiin.

Vierailija
17/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten ihmeessä tuo kamera heiluu, kääntyy ja zoomailee noin, ihan kuin ihmisen käsissä oleva kännykkä tms. Hakeeko kauppias julkisuutta vai asenteisiin vaikuttamista?

http://www.hymy.fi/uutiset/nain-torkeasti-k-kaupasta-yritettiin-jalleen…

Varmaan paljastumassa tekaistuksi jutuksi, jolla voidaan lietsoa muukalaisvihaa. Ja sehän AV-palstan trolleilta näyttää käyvän. Olette te yksinkertaisia.

Vierailija
18/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat myös idiootteja, varsinkin sellaiset jotka eivät ole ikinä saaneet kunnolla turpaansa tai puukosta niinkuin minä. Minullakin oli sellainen sokea lapsellinen usko ettei minulle satu koskaan mitään pahaa, tappeluiden väliinkiin ryntäsin melkein viitta hulmuten joka kerta.

Totta kai siinä on riski, että itselle voi käydä jotain. Itse olen jäänyt suojatiellä auton alle, mutta silti vieläkin ylitän suojatiet.

Vierailija
19/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten ihmeessä tuo kamera heiluu, kääntyy ja zoomailee noin, ihan kuin ihmisen käsissä oleva kännykkä tms. Hakeeko kauppias julkisuutta vai asenteisiin vaikuttamista?

http://www.hymy.fi/uutiset/nain-torkeasti-k-kaupasta-yritettiin-jalleen-...

Varmaan paljastumassa tekaistuksi jutuksi, jolla voidaan lietsoa muukalaisvihaa. Ja sehän AV-palstan trolleilta näyttää käyvän. Olette te yksinkertaisia.

Jos moukutuspäissäsi malttaisit edes lukea vaikkapa tämän ketjun, niin huomaisit, että on kuvattu kännykällä valvontakameran ruutua.

Vierailija
20/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai siinä on riski, että itselle voi käydä jotain. Itse olen jäänyt suojatiellä auton alle, mutta silti vieläkin ylitän suojatiet.

No paini sinä nistien ja juoppojen kanssa 2 euron nakkipaketin takia, ehkä saat jonkun mitalin joskus. Minua ei moinen voisi vähempää kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi