Miksi kaikki hehkuttaa Adelen "Hello"-biisiä?

Vierailija

Niin julkkikset kuin taviksetkin ylistävät miten voimakas ja kyynelkanavat aukaiseva Adelen uusin sinkku on.

Olen katsonut musiikkivideon ja kuunnellut kappaleen muutamia kertoa. Ihan hieno, tyylipuhdas balladi, mutta ei minusta niin ultimaattisen tajunnanräjäyttävä kuten jatkuvasti kehutaan. Melodiakin jää aika tylsäksi.

Minuun kolahtaa enemmän esimerkiksi Sam Smithin Bond-balladi Writings on the Wall, jossa on vaihtelevia melodioita sekä minua koskettavampi äänen herkkyys ja voimakkuus. Makuasioitahan nämä toki on :)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Adelella on hyvä ääni ja biisit ovat ihan laadukkaasti tehtyjä, mutta siinäpä se. Musiikki on niin miellyttävää ja helppoa, että uppoaa moniin, siksi se edellinenkin levy on keikkunut listoilla vuosikaudet. 

Vierailija

En ole koskaan ollut rakastunut ja tuota kuunnellesani huomasin ettei biisi juuri kosketa. Varmaan niillä muilla tulee jotain nostalgia-aaltoja "just niinku mulla ja Villellä, nyyh" ja ne saa sitä kautta tosta jotain enemmän irti. Mulle se on lähinnä ihan kiva biisi.

Vierailija

Muhun ei uppoa tuollaiset balladit. Niissä on useimmiten ongelmana se, että jään odottamaan, milloin biisi alkaa. Eikä se sitten koskaan ala.

Vierailija

Mullekaan ei uponnut! Tykkään ihan hirveästi Fire to the Rainista ja odotin jotain samaa, mutta ihan tylsä oli minusta, ei tullut tuntemuksia. En kyllä tykkää siitä Sam Smithinkään biisistä.

Mutta vastauksena kysymykseesi: ne tykkää siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tuliko isonakin yllätyksenä, että makuja on monia?

Sinulle ilmeisesti tuli.

Ei tosiaan tullut. Mutta se en ollutkaan minä joka kysyy vauva-palstalla miksi muut hehkuttavat jotain biisiä.

Vierailija

Miten niin "kaikki"? Minä olen Adele-fani, ja minusta tuo oli harvinaisen HUONO Adelen biisiksi. Mies on samaa mieltä, hänkin pitää Adelesta. 

Mitäänsanomaton kappale.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ilmeisesti tuli.

Ei tosiaan tullut. Mutta se en ollutkaan minä joka kysyy vauva-palstalla miksi muut hehkuttavat jotain biisiä.

Kerran ei tullut, miksi provosoiduit ap:n mielipiteestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ilmeisesti tuli.

En provosoitunut hänen mielipiteestään, vaan kysymyksestä jonka vastaus on ilmiselvä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ilmeisesti tuli.

En provosoitunut hänen mielipiteestään, vaan kysymyksestä jonka vastaus on ilmiselvä. 

Ja ap tiedosti tämän: "Makuasioitahan nämä toki on :)"

Tästä huolimatta provosoiduit. Miksi ihmeessä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ilmeisesti tuli.

Ja ap tiedosti tämän: "Makuasioitahan nämä toki on :)"

Tästä huolimatta provosoiduit. Miksi ihmeessä? 

Rauhoitu. :) Nauratti vain hölmö kysymys. Näyttää moni muukin täällä vastanneen ap:n hölmöön kysymykseen samalla levelillä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat