Miksi kaikki hehkuttaa Adelen "Hello"-biisiä?
Niin julkkikset kuin taviksetkin ylistävät miten voimakas ja kyynelkanavat aukaiseva Adelen uusin sinkku on.
Olen katsonut musiikkivideon ja kuunnellut kappaleen muutamia kertoa. Ihan hieno, tyylipuhdas balladi, mutta ei minusta niin ultimaattisen tajunnanräjäyttävä kuten jatkuvasti kehutaan. Melodiakin jää aika tylsäksi.
Minuun kolahtaa enemmän esimerkiksi Sam Smithin Bond-balladi Writings on the Wall, jossa on vaihtelevia melodioita sekä minua koskettavampi äänen herkkyys ja voimakkuus. Makuasioitahan nämä toki on :)
Kommentit (27)
En ole koskaan ollut rakastunut ja tuota kuunnellesani huomasin ettei biisi juuri kosketa. Varmaan niillä muilla tulee jotain nostalgia-aaltoja "just niinku mulla ja Villellä, nyyh" ja ne saa sitä kautta tosta jotain enemmän irti. Mulle se on lähinnä ihan kiva biisi.
Muhun ei uppoa tuollaiset balladit. Niissä on useimmiten ongelmana se, että jään odottamaan, milloin biisi alkaa. Eikä se sitten koskaan ala.
Ok. Tuliko isonakin yllätyksenä, että makuja on monia?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ilmeisesti tuli.
Writing's on the wall on minister tag surkea biisi. Sami ääni on sieluton ja tylsä.
Mullekaan ei uponnut! Tykkään ihan hirveästi Fire to the Rainista ja odotin jotain samaa, mutta ihan tylsä oli minusta, ei tullut tuntemuksia. En kyllä tykkää siitä Sam Smithinkään biisistä.
Mutta vastauksena kysymykseesi: ne tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ilmeisesti tuli.
Ei tosiaan tullut. Mutta se en ollutkaan minä joka kysyy vauva-palstalla miksi muut hehkuttavat jotain biisiä.
Vastaus: ne kaikki muut pitävät siitä.
Miten niin "kaikki"? Minä olen Adele-fani, ja minusta tuo oli harvinaisen HUONO Adelen biisiksi. Mies on samaa mieltä, hänkin pitää Adelesta.
Mitäänsanomaton kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ilmeisesti tuli.
Ei tosiaan tullut. Mutta se en ollutkaan minä joka kysyy vauva-palstalla miksi muut hehkuttavat jotain biisiä.
Kerran ei tullut, miksi provosoiduit ap:n mielipiteestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ilmeisesti tuli.
En provosoitunut hänen mielipiteestään, vaan kysymyksestä jonka vastaus on ilmiselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ilmeisesti tuli.
En provosoitunut hänen mielipiteestään, vaan kysymyksestä jonka vastaus on ilmiselvä.
Ja ap tiedosti tämän: "Makuasioitahan nämä toki on :)"
Tästä huolimatta provosoiduit. Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ilmeisesti tuli.
Rauhoitu. :) Nauratti vain hölmö kysymys. Näyttää moni muukin täällä vastanneen ap:n hölmöön kysymykseen samalla levelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ilmeisesti tuli.
Ap täällä vastaa muka ei itsenään. :D
Mietin samaa!
Olin vähän pettynyt, koska odotin jotain tosi mahtavaa biisiä. Kertosäkeestä en tykännyt, mutta olihan tuo muuten ihan kiva.
Heh. Tällaisina hetkinä toivon, että olisi rekkauspakko päivälläkin. Olen ap ja aloituksen jälkeen tämä on ensimmäinen viestini. Uskoo ken tahtoo :)
Kuuntelin tosiaan tuon kappaleen sen jälkeen kun luin uutisen, johon oli koottu Rihannan, Beyoncen ja muiden julkkisten kommentteja sekä itkukuvia (kyyneleet kasvoilla ja tyynyssä). Sen perusteella ehkä odotin jotain suurempaa ja siksi hieman petyin. Kuten aloituksessani sanoin, kappale on hieno, muttei ehkä täysin vastannut hehkutuksia ja omia odotuksiani. Minusta Adelella on koskettavampiakin singlejä.
Ja mitä tulee "tyhmään" kysymykseen, niin joo, olihan aloitus vähän hölmö. Mutta on täällä turhempiakin kysytty (esim. "tuleeko anaalista kakkaa" tms). :D Ja mielestäni ihan ok ihmetellä miksi jokin henkilö, asia tai ilmiö on suosittu. Esim. Cheekinkin suosiota olen ihmetellyt, vaikka tiedän siihenkin vastauksen olevan sama kuin täällä minulle kerrottu: "koska ne ihmiset tykkää siitä". :)
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ilmeisesti tuli.
Ap täällä vastaa muka ei itsenään. :D
Niin, pakkohan sen on näin mennä. Ei ole muita vaihtoehtoja.
-muka-ap
Mikään ei enää tunnu miltään, kaikki on jo kuultu. Minkälaista biisiä oikein odotitte? Musta tuntuu, että mikä tahansa biisi olisi ollut yhtä tylsä, koska olette jo kyynistyneet ja musiikkia suorastaan tulvii ovista ja ikkunoista.
Adelella on hyvä ääni ja biisit ovat ihan laadukkaasti tehtyjä, mutta siinäpä se. Musiikki on niin miellyttävää ja helppoa, että uppoaa moniin, siksi se edellinenkin levy on keikkunut listoilla vuosikaudet.