Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkein lahja, jonka olet saanut?

Vierailija
29.10.2015 |

Ja tänne ei nyt tarvitse tulla sanomaan "jokainen lahja on arvokas!!1" vaan kertokaa ihan suoraan, mikä on surkein saamanne lahja? Kuka antoi ja mikä lahja kyseessä?

Itse sain tädiltä hänen ulkomaille muuttaneen tyttärensä (eli serkkuni) vanhoja vaatteita. Ei kai siinä muuta kun että serkku painaa reilut sata kiloa ja itse olen s-kokoa. Täti vielä sanoi "No kun te olette *Katrin kanssa suunnilleen samaa kokoa" ja hymyili vittumaisesti päälle. Että hyvää syntymäpäivää minulle vain :D

Kommentit (636)

Vierailija
121/636 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänään työmatkalta ja siippa oli kotona. Naama loisti kuin hangon keksi ja mä katoin, että mitä nyt. Kysyin sit suoraan, että annas kuulua. Ukko sanoi siivonneensa. Ei vittu, siivonneensa! Vittujoo, ihan huikeeta.

Vierailija
122/636 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain exältä koruja lahjaksi. Se oli ihan ok. Mutta ne oli aina sydämen muotosia.Siis sormukset, korvakorut, kaulakorut, kaikki! En tykännyt, mutten kehdannut moittiakaan. Tuolla ne jossakin korurasian pohjalla pyörii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/636 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain exältä koruja lahjaksi. Se oli ihan ok. Mutta ne oli aina sydämen muotosia.Siis sormukset, korvakorut, kaulakorut, kaikki! En tykännyt, mutten kehdannut moittiakaan. Tuolla ne jossakin korurasian pohjalla pyörii. 

Vierailija
124/636 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kaverilta joululahjaksi noin 50 cm korkean valko/pinkin eläinpehmolelun. ikää 24 eikä ikinä ole ollut pehmoleluja esillä. lahjoitin sen kontille.

Vierailija
125/636 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lahjani takaisin ;)

Lähetin sukulaislapsiperheelle joululahjoja (käärin ne lasteni kanssa) ja paketit palautettiin avaamattomina takaisin. Eivät kelvanneet, kun olivat minulta/perheeltäni.

Kyllä sattui! Ja niinkai oli tarkoituskin palauttajan mielestä tapahtua.

Vierailija
126/636 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6, voisin antaa tuollaiselle kirjekuoressa ruutupaperin jossa lukisi "Tänä jouluna et saa mitään, sen sijaan ostin itselleni 20 eurolla viinaa, hyvää joulua!"

Ap

:D  Otan kyllä tuon käyttöön heti tulevana jouluna. Mutta kauniimmin...

"  Aion laittaa sinulle tähän kuoreen lahjakortin. Mutta joulussa tärkein on muistaminen niin HYVÄÄ JOULUA! "

Vierailija
127/636 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paha ollenkaan.... mä sain anopilta silmäryppyvoidetta kun olin 23 vuotta ;)

Vierailija
128/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit on aika hyviä näissä. ;) Ehkä se johtuu osittain siitä, että ollaan läheisiä, mutta tietty raja läheisyydelläkin. Sain omalta anopiltani ihan ex-tempore lahjaksi alushousut. Ihan nätit, mutta kokoa 52. Olen kyllä ylipainoinen, käytän kokoa 44. Saatesanat olivat, että oli niin nätit housut alennuksessa, mutta hänelle itselleen liian suuret. Kiitos. 

Vierailija
129/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lahjani takaisin ;)

Lähetin sukulaislapsiperheelle joululahjoja (käärin ne lasteni kanssa) ja paketit palautettiin avaamattomina takaisin. Eivät kelvanneet, kun olivat minulta/perheeltäni.

Kyllä sattui! Ja niinkai oli tarkoituskin palauttajan mielestä tapahtua.

Mäkin sain! Mutta tää oli kyllä varmasti puhtaasti vahinko. Sain säläkosmetiikkaa ystävältäni, ripsarin, kajalin, luomivärin ja itse hänelle edellisenä jouluna antamani luomukasvonaamion. Ok. Ensin ajattelin, että tykkäsi niin paljon, sitten katsoin päiväystä. Sama puteli. Olen itsekin kierrättänyt pari lahjaa, mutta olen kyllä tosi tarkka ettei mene antajan lähipiiriin. 

Vierailija
130/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuori, jossa sisällä paperi, jossa antaja ilmoitti lahjoittaneensa "minun puolestani" jonnekin kehitysmaahan parikymppisen. 

Mikä tässä on tarkoitus? Kehuskella omalla hyvyydellään? Minä en saanut mitään muuta kuin tiedon, että hän on lahjoittanut johonkin kohteeseen rahaa. 

Tarkoittaa sitä, että lahjanantaja ajatteli sinulla olevan kaikki, mitä tarvitset ja sinun olevan hyväsydäminen ihminen, joka on halukas auttamaan huonompiosaisia

Kyseisen "lahjan" antaja ei oo tainnu ajatella saajaa yhtään. Jos olis, niin olis tiennyt, ettei tuo "lahja" ilahduta paskaakaan.

Vierailija
131/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja lahjoja on melko paljon, tässä muutamia:

- 14-vuotiaana sain äidiltä joululahjaksi vaaleanharmaan Leijonakuningas-collegepuvun. Olin mustaan pukeutuva rokkityttö, jäi käyttämättä.. olisi kyllä mahtunut päälle, vaikka oli lastenosastolta sen ostanutkin, sillä olin erittäin hoikka.

- sain tädiltä barbin joululahjaksi 13-vuotiaana. En ollut leikkinyt enää pariin vuoteen, se annettiin paketissa sitten eteenpäin vähän nuoremmalle tytölle..

- miesystävältä erittäin ruma koru, en käyttänyt sitä koskaan ja vein sen kirppikselle lahjoituskasassa.

- tuoksukynttilöitä kaukaisemmilta sukulaisilta yms. tutuilta.. en voi polttaa niitä, sillä hajut aiheuttavat minulle allergiaoireita ja päänsärkyä.

Vierailija
132/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan mieheltä joka vuosi jonkun pehmolelun. en oikein erityisesti pidä pehmoleluista ja olen yrittänyt vihjata lahjatoiveita tai sanonut suoran että mitäs jos jotain muuta kuin pehmolelu. mutta silti niitä tulee kahdesti vuodessa, synttäreillä ja jouluna... naurattaa kyllä vaan kun en oikein ymmärrä mitä tuon höpsön päässä liikkuu. Näitä on kyllä tätä menoa eläkkeellä aika rutosti.

Vierailija
133/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitädiltäni olen saanut ulkomailta jotain feikki-Longchampia yms. En vain ole yhtään sellainen tyyppi, jonka tyyliin sopisi kantaa edes niitä aitoja tuotteita. Täti on aivan ihana ihminen, mutta ei kyllä taida tuntea makuani :) Laukku lojuu käyttämättömänä jossain kaapissa odottelemassa, josko alkaisin joskus siitä kiinnostua.. Yritys oli hyvä ja ajatus kaunis, mutta pieleen meni. 

Vierailija
134/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksältä epilaattori.

Vierailija
135/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpentu oli minusta hieman outoa. En varmasti ollut koskaan ilmaissut haluavani kissaa. Ja vaikka oliskinkin eläimen hankinta täytyy olla oma päätös. 

Mutta tuossa se nyt makoilee.... on jo kolme vuotta. Mihin sen nyt oikein olisi muuallekaan laittanut?

Vierailija
136/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sain kaverilta joululahjaksi noin 50 cm korkean valko/pinkin eläinpehmolelun. ikää 24 eikä ikinä ole ollut pehmoleluja esillä. lahjoitin sen kontille.

Hirveästi alapeukkuja! Kertoo aika paljon millaisia ihmisiä täällä liikkuu :) t. toinen tilpehööriä ja söpöilyä inhoava

Vierailija
137/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi sanoa niin, että olen viimeksi saanut mieleisiä tai sellaisia, jotka eivät ole olleet pelkkää suoranaista vittuilua, viimeksi lapsena. Luulisi, että edes jollekin olisi tullut mieleen ostaa ulkonäöstään huolta pitävälle ja kaikkea kaunista rakastavalle esimerkiksi kosmetiikkaa tai koruja, mutta ei. En osta enää kenellekään mitään lahjoja ja ne paskanpalat jos itse saan, lentää roskiin.

Vierailija
138/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut eri ikävaiheessa (alk. 17-v.) äidiltäni plyyssioloasuja, sekä haalareita että yöpukumallisia. Usein niissä on myös rinnan päällä kirjailu, värit tyyppiä luumu tms. En tiedä missä niitä myydään, enkä tiedä ketään alle 80-vuotiasta joka käyttäisi sellaisia. Myöskään äitini oman maun mukaisia ne ei ole.

Vierailija
139/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helpompi sanoa niin, että olen viimeksi saanut mieleisiä tai sellaisia, jotka eivät ole olleet pelkkää suoranaista vittuilua, viimeksi lapsena. Luulisi, että edes jollekin olisi tullut mieleen ostaa ulkonäöstään huolta pitävälle ja kaikkea kaunista rakastavalle esimerkiksi kosmetiikkaa tai koruja, mutta ei. En osta enää kenellekään mitään lahjoja ja ne paskanpalat jos itse saan, lentää roskiin.

Kuinka pärjäilet???

Vierailija
140/636 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Franklin Mintin joulupuurolautaset; täydellinen lintusormustinsetti, käsinmaalattua, kultausta telineineen; kristallinen shampanjasetti vispilöineen erittäin varakkaalta isotädiltäni köyhälle vakavasti sairaalle yksinhuoltajalle surkeaan vuokrayksiöön jossa asuin 2 pikkulapsen kanssa heti erottuani väkivaltaisesta siipastani. Kysyi ensin puhelimella lahjatoivettamme, joka oli halvin lahjakortti S-markettiin, ja nämähän sitten tulivat kirjatussa paketissa. Hulppeasti sitten nautimme joulupäivänä riisipuuroa ja vispattua maitoa. Nykyään aikuiset lapseni viekööt hirvitykset aikanaan kirpparille, jos edes siellä huolitaan!  Jäihän todella pysyvä muisto...ja mie onneton vielä mokomat muutoissa pakkasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi