Huh huh! Katri Sorsan lastenvaunut viilleltiin, niihin jätetty lappu
jossa kirjoitettiin ettet tarvitse näitä, lapsi pois raiskaajilta.. Viitaten seksiä perhepedissä - keskusteluun. Aika rajua "palautetta" jo :0
Kommentit (62)
Olisipa mielenkiintoista nähdä millainen henkilö kykenee tuollaiseen tekoon? Kaikkia hulluja sitä vapaana liikkuukin. En tosin usko, että tuon tason tempaus liittyy mihinkään muuhun kuin jonkun syvään henkilökohtaiseen vihaan tätä Katria kohtaan.
Pahaa pelkään, että tästä tulee taas poliisille yksi näitä "ei niin ensisijaisia" rikosilmoituksia tutkittavaksi.
Pelottavinta on että joku pystyy tuollaiseen niin mikä on tälläisen henkilön seuraava teko
Minua ihmetyttää, miksi joku/jotkut vihaa tuota Katria niin paljon. Siinä jossain "äitien sota" -ohjelmassa kun häntä näin, oli mielestäni tosi positiivinen yllätys verrattuna ennakkokäsitykseeni silikonibimbosta/tosi-tv-tyrkystä. Hirmu herttainen ja rakastavan oloinen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää, miksi joku/jotkut vihaa tuota Katria niin paljon. Siinä jossain "äitien sota" -ohjelmassa kun häntä näin, oli mielestäni tosi positiivinen yllätys verrattuna ennakkokäsitykseeni silikonibimbosta/tosi-tv-tyrkystä. Hirmu herttainen ja rakastavan oloinen äiti.
Nussii perhepedissä?
Apua mikä hullu. Kuulostaa sairaalta yksilöltä. Tsemppiä Katri Sorsa, olet varmasti hyvä äiti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussii perhepedissä?
Ja jonkun ihan ulkopuolisen elämään se vaikuttaa niin paljon että käy viiltelemässä heidän rattaansa. Eiköhän tuohon sossut tmv ole puuttuneet jos puuttumista on kun ihan julkisesti on asiasta kertonut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussii perhepedissä?
Luulen että aika monet muutkin ovat joskus nussineet. Varsinkin lapsen ollessa pieni. Eipä siitä vaan puhuta.
Tuo Katri vaikuttaa äärettömän ihanalta äidiltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussii perhepedissä?
Ja sitten? En ole nyt siis kuullut Katri itsensä kertomusta asiasta, mutta seksiäkin voi harrastaa aika monella tavalla. Että jos taapero nukkuu siinä vieressä niin tuskinpa rynkyttävät menemään ketarat levällään niin että naapuriinkin kuuluu. Voivathan puuhailla peiton alla hiljaa niin ettei kukaan edes huomaa. Ja mitäs pahaa siinä on?
Toivottavasti tällä rattaiden viiltelijällä ei itsellään ole lapsia. "Jostain" syystä olisin hänen jälkikasvustaan enemmän huolissani kuin tuon Sorsan muksusta.
Alapeukuista päätellen viiltäjämamma löysi keskustelun ;D
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista päätellen viiltäjämamma löysi keskustelun ;D
Just olin tulossa samaa kirjottamaan! :D ikävää että näitä avohoitopotilaita annetaan liikkua vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussii perhepedissä?
No mitä siitä, jos vauva ei edes huomaa koko asiaa. Eivät varmastikaan mitään kiksejä saa siitä, että vauva on lähellä, todennäköisesti päinvastoin.
No on se kyllä kuitenkin kuvottavaa nussia vauvan vieressä, olkoonkin kuinka hienovaraista työntelyä tahansa. En itse ainakaan todellakaan pystyisi panna menemään sängyssä jossa on vauva. En pystyisi edes katsoa lemmikkiä samalla kun olen jossain orgasmin aalloilla. Hyi. Ja minulla ei edes ole lapsia.
Nyt meni kyllä pahasti yli tällä vihaajalla. Toivottavasti jää kiinni. Tuohan on aivan hirveä teko oikeasti jos miettii omalle kohdalle. :( Todella julmaa henkistä väkivaltaa (fyysisen ilkivallan lisäksi siis).
Samaa mieltä kuin nro 17. En itse pystyisi enkä haluaisi.
Mitä väliä nukkuuko vauva vieressä leveässä parisängyssä vai puolen metrin päässä pinnasängyssä? Joka tapauksessa vanhemmat puuhailevat lapsiperheessä makuuhuoneessa, mutta vain silloin kun lapset nukkuu. Luulenpa, että meistä jokainen on ollut pienenä samassa huoneessa kauniilla unilla sillä aikaa, kun vanhempamme ovat hoitaneet toisiaan.
Ei oo todellista. Tuo on jo pelottavaa.