Huh huh! Katri Sorsan lastenvaunut viilleltiin, niihin jätetty lappu

Vierailija

jossa kirjoitettiin ettet tarvitse näitä, lapsi pois raiskaajilta.. Viitaten seksiä perhepedissä - keskusteluun. Aika rajua "palautetta" jo :0

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015102820571809_vi.shtml

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Olisipa mielenkiintoista nähdä millainen henkilö kykenee tuollaiseen tekoon? Kaikkia hulluja sitä vapaana liikkuukin. En tosin usko, että tuon tason tempaus liittyy mihinkään muuhun kuin jonkun syvään henkilökohtaiseen vihaan tätä Katria kohtaan.

Vierailija

Minua ihmetyttää, miksi joku/jotkut vihaa tuota Katria niin paljon. Siinä jossain "äitien sota" -ohjelmassa kun häntä näin, oli mielestäni tosi positiivinen yllätys verrattuna ennakkokäsitykseeni silikonibimbosta/tosi-tv-tyrkystä. Hirmu herttainen ja rakastavan oloinen äiti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, miksi joku/jotkut vihaa tuota Katria niin paljon. Siinä jossain "äitien sota" -ohjelmassa kun häntä näin, oli mielestäni tosi positiivinen yllätys verrattuna ennakkokäsitykseeni silikonibimbosta/tosi-tv-tyrkystä. Hirmu herttainen ja rakastavan oloinen äiti.

Nussii perhepedissä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussii perhepedissä?

Ja jonkun ihan ulkopuolisen elämään se vaikuttaa niin paljon että käy viiltelemässä heidän rattaansa. Eiköhän tuohon sossut tmv ole puuttuneet jos puuttumista on kun ihan julkisesti on asiasta kertonut..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussii perhepedissä?

Luulen että aika monet muutkin ovat joskus nussineet. Varsinkin lapsen ollessa pieni. Eipä siitä vaan puhuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussii perhepedissä?

Ja sitten? En ole nyt siis kuullut Katri itsensä kertomusta asiasta, mutta seksiäkin voi harrastaa aika monella tavalla. Että jos taapero nukkuu siinä vieressä niin tuskinpa rynkyttävät menemään ketarat levällään niin että naapuriinkin kuuluu. Voivathan puuhailla peiton alla hiljaa niin ettei kukaan edes huomaa. Ja mitäs pahaa siinä on?

Vierailija

Toivottavasti tällä rattaiden viiltelijällä ei itsellään ole lapsia. "Jostain" syystä olisin hänen jälkikasvustaan enemmän huolissani kuin tuon Sorsan muksusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuista päätellen viiltäjämamma löysi keskustelun ;D

Just olin tulossa samaa kirjottamaan! :D ikävää että näitä avohoitopotilaita annetaan liikkua vapaasti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat