Lapsen kaveri ei päässyt koulun halloweendiscoon, koska oli treenit.
Kyse on siis tokaluokkalaisista. Lapsi itki ja huusi kun kuuli ettei pääse illalla koulun discoon koska samaan aikaa on harkat, mutta armoa ei annettu.
Onko tämä nykypäivänä ihan normaalia touhua? Omat lapseni eivät harrasta mitään "menestys-lajia", vaan ihan itse päättävät mitä haluavat harrastaa ja treeneistä ollaan pois jos on jotain muuta silloin. Siksi kuulostaa surulliselta jos tämä on ihan normaalia nykyään.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä TOKALUOKKALAISILLE pitää järjestää discoja?
NIINPÄ! Mihin tokaluokkalainen muka tarvitsee hauskoja juhlia, musiikkia, leikkiä, kilpailuja ja ystävien kanssa vietettävää aikaa?! Olen järkyttynyt mihin tämä maailma on menossa! Hauskanpito ja ilo on synti, opettaa nyt sellaista pienelle lapselle jonka kuuluisi istua pyhäkoulussa tai pianotunnilla korkeintaan!!!
En tosiaan ymmärrä sitä että lapsi uuvutetaan jokapäiväisillä treeneillä koulun jälkeen. Aikuisen pitäisi auttaa lasta elämään mukava ja tasapainoinen lapsuus, opettaa elämän arvoja. Sen sijaan jotkut katsoo oikeudekseen elää omaa elämäänsä lapsen kautta, eikä ymmärretä ollenkaan että lapsi on lapsi eikä aikuinen. Pakotetaan heidät kantamaan vastuuta pienellä iällä. Sitten ihmetellään kun lapsi ei ymmärrä mitään luonnosta tai eläimistä, luulee että liha kauppaan tulee "jostakin". Ymmärtää muut ihmiset pelkkinä kilpailijoina. Mieletäni yksi tai kaksi kertaa harrastusta viikossa on ok. Ja lapsen pitäisi itse saada päättää mitä harrastaa. Kyllä se mieluinen löytyy, uskokaa vaan.