Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekikö mies oikein vai väärin

Vierailija
29.10.2015 |

Miehellä kuukauden loma töistä.

Koulukiusattu, kutosen oppilas, tyttömme tuli eilen klo 14 kotiin. Oli tarkoitus olla kotona  ennen harrastukseen lähtöä 1.5 tuntia ja lukea kokeisiin. 

Mies lähti samalla oven avauksella salille. 

Jäi siis lapsen kanssa juttelu. Kokeisiin auttaminen. Ruuan laitto. 

Miehellä oli/on koko päivä aikaa käydä salilla, mutta lähtee usein 3-4 krt viikko,  vasta kun lapset tulevat koulusta tai illalla kun minä tulen töistä. 

Tästä tuli eilen riitaa ja jatkui vielä aamulla kun mies pitää minua idioottina meuhkaajana jota ihan turhasta tämä ärsyttää. 

Minä taas pidän miestä itsekkäänä vain lihaksiaan ajattelevana urpona.

Mikä on av:n mielipide?  

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi lukurauhan niin kuin pitääkin.

Vierailija
2/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuvitellut että lapset osaa itse  lukea omiin kokeisiinsa. En muista että kertaakaan itse olisin siihen vanhempia tarvinnut, lapsen työtähän se opiskelu on eikä vanhemman. Ruoan suhteen taas riippuu mitä on sovittu / ollut tapana, että onko lapsilla valmis ruoka kun tulevat koulusta vai tekevätkö itse välipalaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vika , tottakai. Miesvihapalstalla useamman miesvihalaloituksen tehneenä tiedät sen itsekin.

Vierailija
4/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä pitää osata lukea itsenäisesti kokeisiin. Ainakin oma lapseni, joka on 3. luokalla lukee. Lukemisen jälkeen tenttaan läpi, jotta näen että on kunnolla luettu.

Toki kannattaa auttaa ja osallistua lapsen koulunkäyntiin, mutta lapsen on opittava myös itse ottamaan vastuuta asiasta.

m37

Vierailija
5/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas vaan, JSSAP-korttia ei ole vedetty :)

Ehkä kannattaa nukkua yön yli ja miettiä, oliko miehen teko niin kauhea kuin tunnet.

Itse tekisin samoin, jos minua ottaisi päähän kotiasiat ja menisin mieluummin salille. Silloin pitää keskittyä juttelemaan siitä, miksi kotona on ankeaa.

Vierailija
6/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpå välttelee perhe-elämää, päivät runkkailee/chattailee rauhassa. Jssap.

Vierailija
7/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pitää osata lukea itsenäisesti kokeisiin. Ainakin oma lapseni, joka on 3. luokalla lukee. Lukemisen jälkeen tenttaan läpi, jotta näen että on kunnolla luettu.

Toki kannattaa auttaa ja osallistua lapsen koulunkäyntiin, mutta lapsen on opittava myös itse ottamaan vastuuta asiasta.

m37

Ei tuossa lapsen ikää mainittu. Kutosen oppilas = saa kokeista kutosia.

Vierailija
8/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ihmettele ettei lapsellakaan mene koulussa hyvin, jos vanhemmat käyttäytyy noin.

Vierailija
9/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m37

Ei tuossa lapsen ikää mainittu. Kutosen oppilas = saa kokeista kutosia.

Totta, mutta mikäli saa arvosanoja, on 3 luokalla tai vanhempi?

m37

Vierailija
10/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi aikuinen kotona riitä? 

Miksi ihmeessä miehesikin olisi kotona pitänyt olla? Mitä kuningatarta oikein yrität kasvattaa, että koko hovi pitää ympärillä pyöriä. 

Kutoset tuskin sillä paranevat, että hyöritte ja pyöritte siinä kumpikin jeesustelemassa. Hanki tukitoimenpiteitä tytöllesi koulusta. 

Vierailija
11/11 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea aloitusta, mutta miehesi on oikeassa.