Tekikö mies oikein vai väärin

Vierailija

Miehellä kuukauden loma töistä.

Koulukiusattu, kutosen oppilas, tyttömme tuli eilen klo 14 kotiin. Oli tarkoitus olla kotona  ennen harrastukseen lähtöä 1.5 tuntia ja lukea kokeisiin. 

Mies lähti samalla oven avauksella salille. 

Jäi siis lapsen kanssa juttelu. Kokeisiin auttaminen. Ruuan laitto. 

Miehellä oli/on koko päivä aikaa käydä salilla, mutta lähtee usein 3-4 krt viikko,  vasta kun lapset tulevat koulusta tai illalla kun minä tulen töistä. 

Tästä tuli eilen riitaa ja jatkui vielä aamulla kun mies pitää minua idioottina meuhkaajana jota ihan turhasta tämä ärsyttää. 

Minä taas pidän miestä itsekkäänä vain lihaksiaan ajattelevana urpona.

Mikä on av:n mielipide?  

Kommentit (11)

Vierailija

Mä oon kuvitellut että lapset osaa itse  lukea omiin kokeisiinsa. En muista että kertaakaan itse olisin siihen vanhempia tarvinnut, lapsen työtähän se opiskelu on eikä vanhemman. Ruoan suhteen taas riippuu mitä on sovittu / ollut tapana, että onko lapsilla valmis ruoka kun tulevat koulusta vai tekevätkö itse välipalaa. 

Uuno#1

Tuossa iässä pitää osata lukea itsenäisesti kokeisiin. Ainakin oma lapseni, joka on 3. luokalla lukee. Lukemisen jälkeen tenttaan läpi, jotta näen että on kunnolla luettu.

Toki kannattaa auttaa ja osallistua lapsen koulunkäyntiin, mutta lapsen on opittava myös itse ottamaan vastuuta asiasta.

m37

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Kas vaan, JSSAP-korttia ei ole vedetty :)

Ehkä kannattaa nukkua yön yli ja miettiä, oliko miehen teko niin kauhea kuin tunnet.

Itse tekisin samoin, jos minua ottaisi päähän kotiasiat ja menisin mieluummin salille. Silloin pitää keskittyä juttelemaan siitä, miksi kotona on ankeaa.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä pitää osata lukea itsenäisesti kokeisiin. Ainakin oma lapseni, joka on 3. luokalla lukee. Lukemisen jälkeen tenttaan läpi, jotta näen että on kunnolla luettu.

Toki kannattaa auttaa ja osallistua lapsen koulunkäyntiin, mutta lapsen on opittava myös itse ottamaan vastuuta asiasta.

m37

Ei tuossa lapsen ikää mainittu. Kutosen oppilas = saa kokeista kutosia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m37

Ei tuossa lapsen ikää mainittu. Kutosen oppilas = saa kokeista kutosia.

Totta, mutta mikäli saa arvosanoja, on 3 luokalla tai vanhempi?

m37

Vierailija

Eikö yksi aikuinen kotona riitä? 

Miksi ihmeessä miehesikin olisi kotona pitänyt olla? Mitä kuningatarta oikein yrität kasvattaa, että koko hovi pitää ympärillä pyöriä. 

Kutoset tuskin sillä paranevat, että hyöritte ja pyöritte siinä kumpikin jeesustelemassa. Hanki tukitoimenpiteitä tytöllesi koulusta. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat