Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies osoittaa kiinnostustaan

Vierailija

Kertokaa.. voisiko hipaisu tai kosketus ja asia kieliä siitä

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Entä kontakti ja hymyily??

Jos tulee seuraasi niin kyllä se voi siitä hyvin kertoa, ainakin jos tekee sitä toistuvasti.

Vierailija

Tuskin. Itse otan naiseen intensiivisen katseen ja kouraisen toisella kädellä penistä ja teen pari rytmikästä panoliikettä lantiolla ja lipaisen huuliani. Tämän jälkeen nainen on valmis otettavaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Entä kontakti ja hymyily??

Herran jestas, mun miehestä varmaan kaikki naiset sitten luulee et se on kiinnostunut, koska katsoo silmiin ja hymyilee, nauraa paljon :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haistelee persettä, kusaisee ovenpieleen.

Murisee, jos toiset urokset lähestyy tätä naarasta.

Vierailija

Minä olen miettinyt myös tuota kosketusasiaa. Tapaan silloin tällöin työn merkeissä erään itseäni jonkin verran nuoremman miehen, joka tulee usein niin lähelle minua, että esim. käsivarret koskettavat toisiaan kun seisomme vierekkäin, ja on myös jotain asiaa selostaessaan ottanut minua olkapäästä kiinni jne. Puhuessaan tuijottaa tiiviisti silmiin, välillä vaikuttaa hieman hermostuneelta, ja sekoilee sanoissaan. Välillä on saattanut sanoa jopa jonkun pienen kohteliaisuuden.

Sitä en tiedä käyttäytyykö kaikkien naisten seurassa samalla lailla, vaan vain minun. Haluaisin kuvitella, että saattaisi olla hieman ihastunut minuun, mutta en voi sanoa varmaksi.

Vierailija

Mun yksi "tähtihetkeni" oli kun mies-ihastukseni hipaisi mua (vahingossa / tarkoituksella?) takapuolesta, pienen pieni kosketus sähköisti ilmapiirin aika hyvin. Tosin vieläkään mitään flirttiä ihmeellisempää ei ole tapahtunut, sääli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat