Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies osoittaa kiinnostustaan

Vierailija
29.10.2015 |

Kertokaa.. voisiko hipaisu tai kosketus ja asia kieliä siitä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Kosketteleeko miehet "vahingossa" toisiaan? Ei. t mies

Vierailija
2/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkun kovetus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kontakti ja hymyily??

Vierailija
4/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUHOAA ruoan

Vierailija
5/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
6/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee seuraasi niin kyllä se voi siitä hyvin kertoa, ainakin jos tekee sitä toistuvasti.

Vierailija
7/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei sitten anna numeroaan

Vierailija
8/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Itse otan naiseen intensiivisen katseen ja kouraisen toisella kädellä penistä ja teen pari rytmikästä panoliikettä lantiolla ja lipaisen huuliani. Tämän jälkeen nainen on valmis otettavaksi.

Vierailija
9/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas, mun miehestä varmaan kaikki naiset sitten luulee et se on kiinnostunut, koska katsoo silmiin ja hymyilee, nauraa paljon :D

Vierailija
10/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Kosketteleeko miehet "vahingossa" toisiaan? Ei. t mies

Ai ei vai? ;)

Vierailija
11/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelee persettä, kusaisee ovenpieleen.

Vierailija
12/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistelee persettä, kusaisee ovenpieleen.

Murisee, jos toiset urokset lähestyy tätä naarasta.

Vierailija
13/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt myös tuota kosketusasiaa. Tapaan silloin tällöin työn merkeissä erään itseäni jonkin verran nuoremman miehen, joka tulee usein niin lähelle minua, että esim. käsivarret koskettavat toisiaan kun seisomme vierekkäin, ja on myös jotain asiaa selostaessaan ottanut minua olkapäästä kiinni jne. Puhuessaan tuijottaa tiiviisti silmiin, välillä vaikuttaa hieman hermostuneelta, ja sekoilee sanoissaan. Välillä on saattanut sanoa jopa jonkun pienen kohteliaisuuden.

Sitä en tiedä käyttäytyykö kaikkien naisten seurassa samalla lailla, vaan vain minun. Haluaisin kuvitella, että saattaisi olla hieman ihastunut minuun, mutta en voi sanoa varmaksi.

Vierailija
14/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ainakin naisena pyrin "vahingossa" koskettamaan ihastustani, ehkä toimii samalla tavalla myös toisinpäin?

Vierailija
15/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi "tähtihetkeni" oli kun mies-ihastukseni hipaisi mua (vahingossa / tarkoituksella?) takapuolesta, pienen pieni kosketus sähköisti ilmapiirin aika hyvin. Tosin vieläkään mitään flirttiä ihmeellisempää ei ole tapahtunut, sääli.

Vierailija
16/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten kommentteja?

Vierailija
17/20 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt myös tuota kosketusasiaa. Tapaan silloin tällöin työn merkeissä erään itseäni jonkin verran nuoremman miehen, joka tulee usein niin lähelle minua, että esim. käsivarret koskettavat toisiaan kun seisomme vierekkäin, ja on myös jotain asiaa selostaessaan ottanut minua olkapäästä kiinni jne. Puhuessaan tuijottaa tiiviisti silmiin, välillä vaikuttaa hieman hermostuneelta, ja sekoilee sanoissaan. Välillä on saattanut sanoa jopa jonkun pienen kohteliaisuuden.

Sitä en tiedä käyttäytyykö kaikkien naisten seurassa samalla lailla, vaan vain minun. Haluaisin kuvitella, että saattaisi olla hieman ihastunut minuun, mutta en voi sanoa varmaksi.

Hahah tein tätä yhden milfin kanssa johon olin tavallaan ihastunut. Olkapäästä kiinni muuten vaan ja aina papereita ojentaessa pidin huolen että kosketettiin toisiamme. Ei se mihinkään johtanut mutta olisin kyllä ollut valmis vaikka mihin.

Vierailija
18/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah tein tätä yhden milfin kanssa johon olin tavallaan ihastunut. Olkapäästä kiinni muuten vaan ja aina papereita ojentaessa pidin huolen että kosketettiin toisiamme. Ei se mihinkään johtanut mutta olisin kyllä ollut valmis vaikka mihin.

Voi, jos olisitkin mun nuori adonikseni. (mäkin olisin valmis aikalailla kaikkeen kanssasi)

Vierailija
19/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
20/20 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa on ilmeisesti paljon ihmisiä, jotka koskettelevat toisiaan "vahingossa", pääsemättä kuitenkaan koskaan itse asiaan. Pitänee siirtyä suorempiin pelin avauksiin.