Ehdotin naimisiinmenoa, eukko suuttui

Vierailija

Ehdotin avokilleni että voisimme mennä naimisiin pian, mutta sitten niin salaa että läheiset vanhempamme ja sisaremme saavat tietää asiasta lehdistä lukemalla, koska en halua mitään juhlia tms. häslinkiä. Ilmoitin että menen naimisiin yhteisten etujemme takia, onhan meillä lapsiakin... Mutta siitähän eukko kilarit veti, ei kuulemma kelpaa... Miksei? Mies 30v

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Nokun sun pitäis pistää vähintään 50 000 euroa prinsessaharhoihin, tai ottaa ainakin lainaa häitä varten jos ei muuten ole varaa.

Koko helvetin häähumu on niin naurettavaa. Loisiiko muutoinkin sun lompakolla?

Vierailija

Hmm.. mäkin tuntisin syyllisyyttä jos menisin naimisiin perheeni tietämättä mutta toisaalta taas jos joku perheenjäseneni menisi naimisiin mun tietämättä miettisin vaan että ai jaa..

Vierailija

Mietin että miksi naiselle se iso hääjuhla on niin tärkeää että siitä ei voi joustaa edes kompromissiin? Tuntuu että se mikä naimisiinmenossa on oleellisinta ei naisen silmissä olisikaan tärkeintä... ap

Vierailija

Minä menin ensimmäisen kerran avioliittoon lasteni isän kanssa vain todistajien läsnäollessa ja se oli silloin hyvä ratkaisu. Suku sai sitten tietää ajan päästä..olivat tietysti nyreissään, mutta me olimme helpottuneita. 

Nyt olen jo eronnut tuosta liitosta, mutta kesti kuitenkin sen 20 vuotta. Seurustelen jälleen, mutta jos tämä johtaisi avioliitto suunnitelmiin, niin jonkinlaiset häät todennäköisesti järjestettäisiin, koska minun lapsetkin jo aikuisia, enkä heiltä sitä tahtoisi salata. 

Jos päälimmäinen ajatus on virallistaa suhde, ei siihen juhlia tarvita, ne rahat voi käyttää vaikka kahdenkeskiseen lomaan tai muuhun tärkeään.

Vierailija

Onko juhlan pakko olla iso? Kutsutte perheenne vain, ja kakkukahvit kotona. Kakunkaan ei tarvitse olla iso, kääretorttukin maistuu varmasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mietin että miksi naiselle se iso hääjuhla on niin tärkeää että siitä ei voi joustaa edes kompromissiin? Tuntuu että se mikä naimisiinmenossa on oleellisinta ei naisen silmissä olisikaan tärkeintä... ap

Tuleva vaimosi kunnioittaa perinteitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kysy avovaimoltasi. Hän varmasti haluaa viettää hääjuhlaa myös.ja lakkaa kutsumasta häntä eukoksi.

No anteeksi, en oikein osaa sanoa itseäni monta vuotta vanhempaa naistani ja lasteni äitiä tyttöystäväksikään enkä avovaimoksi. Itse hän sanoo olevansa mun eukko joten käytän sitä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteitä? Prinsessaharhat ovat kyllä ihan parin viime vuosikymmenen juttuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko juhlan pakko olla iso? Kutsutte perheenne vain, ja kakkukahvit kotona. Kakunkaan ei tarvitse olla iso, kääretorttukin maistuu varmasti.

Voi, niitä kakkukahveja ei kyllä kokemuksesta pysty välttämään vaikka haluais. Nehän järjestävät varmasti ja juhlakalu vaikka kannetaan paikalle jos ei muuten. 30 henkilöä niitä kahveja nauttimaan löytyy jo omista sisaruksistamme puolisoineen ja tietenkin vanhemmat. Minusta kun siinä olis jo tarpeeksi juhlaa, mutta kun ei... Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, kyllähän ne häät ennenkin vietettiin rempsakasti, kestivät vielä monta päivää ja oli myrttikruunu morsiamella, ja ties mitä killutinta. Samoiten ruokaa ja viinaa oli ihan ähkyksi saakka. Morsiuspuku toki oli perinteisesti musta, siitä tuli sitten loppuiän kirkkoklenninki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tartte olla prinsessahäät vaan tapana on kutsua suku ja ystävät koolle. Mitä sulla on prinsessoja vastaan, kun jauhat niistä joka toisessa ketjussa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat