Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdotin naimisiinmenoa, eukko suuttui

Vierailija
28.10.2015 |

Ehdotin avokilleni että voisimme mennä naimisiin pian, mutta sitten niin salaa että läheiset vanhempamme ja sisaremme saavat tietää asiasta lehdistä lukemalla, koska en halua mitään juhlia tms. häslinkiä. Ilmoitin että menen naimisiin yhteisten etujemme takia, onhan meillä lapsiakin... Mutta siitähän eukko kilarit veti, ei kuulemma kelpaa... Miksei? Mies 30v

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että miksi naiselle se iso hääjuhla on niin tärkeää että siitä ei voi joustaa edes kompromissiin? Tuntuu että se mikä naimisiinmenossa on oleellisinta ei naisen silmissä olisikaan tärkeintä... ap

Ehdotitko kompromissia? Vai onko sun mielestä kompromissi se, että tehdään kuten sä haluat? Miksi oletat että avokkisi haluaa isot häät? Onko hän näin kertonut? Ehkä hän haluaisi häät mutta pienetkin riittäis. Lisäksi olihan toi kosinta aika arkinen. Ehkä hän halusi kuulla, että haluat hänen kanssaan naimisiin koska rakastat eikä vaan siksi että se on yhteinen etu. 

Eli mitäpä jos kyselet siltä avokilta mitä hän haluaisi ja kerrot mitä itse haluat. Sitten sorvaatte sen kompromissin. Jos avokki joustaa niin sinäkin joustat. Ja kannattaa ehkä se kosintakin uusia, vähän silleen romanttisemmin. Vaikka mä itse en moisia korulauseita tarvitse ja ihan itse aikanaan ukkoani kosin, tyyliin mentäskö naimisiin kun noita lapsiakin on niin ymmärrän että kaikki naiset (eikä miehet) ei ajattele samoin. Sama naimisiinmenon kanssa. Me mentiin maistraatissa koruttomasti ja sukulaisille ilmoitettiin jälkikäteen. Mutta kaikki ei näin halua.

Joten nyt palstalla ihmettelyn sijaan sitä keskustelua sen oman puolison kanssa!

Vierailija
22/22 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että miksi naiselle se iso hääjuhla on niin tärkeää että siitä ei voi joustaa edes kompromissiin? Tuntuu että se mikä naimisiinmenossa on oleellisinta ei naisen silmissä olisikaan tärkeintä... ap

älä jaksa provota. 

1. Ehdotat että ei häitä ollenkaan
2. myöhemmin puhut kompromissista. Et kuitenkaan selitä tätä mitenkään kunhan valitat ja koitat olla ärsyttävä 

3. kysyt foorumilta mitä kumppanisi ajattelee. 
4. kutsut kumppaniasi eukoksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla