Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen koulukiusaaja

Vierailija
28.10.2015 |

Meitä on ilmeisesti tällä palstalla aika paljon.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaduttaako ollenkaan? vai onko vaan osa sun henkistä kasvamista

Vierailija
2/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaduttaako ollenkaan? vai onko vaan osa sun henkistä kasvamista

Harmittaa tietysti kiusattujen puolesta ja toivon, etten olisi kiusannut. Kyllä ihmisellä pitää olla oikeus käydä koulunsa rauhassa ilman vittuilua ja häirintää. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
4/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusasit?

Vierailija
5/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiusasit?

En osaa sanoa. -ap

Vierailija
6/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko yhtä rohkea nyt lähettämään anteeksipyynnöt kiusatuille, kun sinulla oli rohkeutta kiusata? Itse ajattelen koulukiusaajista, että vuosikymmenten jälkeenkin olisi hyvä kuulla tai lukea jonkinlainen anteeksipyyntö. Kertoisi myös siitä, että kiusaaja on kehittynyt ja joskus jos kävelisi vastaan, ei tarvitse pelätä ivallisia letkautuksia.

Vierailija
7/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko yhtä rohkea nyt lähettämään anteeksipyynnöt kiusatuille, kun sinulla oli rohkeutta kiusata? Itse ajattelen koulukiusaajista, että vuosikymmenten jälkeenkin olisi hyvä kuulla tai lukea jonkinlainen anteeksipyyntö. Kertoisi myös siitä, että kiusaaja on kehittynyt ja joskus jos kävelisi vastaan, ei tarvitse pelätä ivallisia letkautuksia.

En muista kiusaamiani ihmisiä nimeltä tai edes, kuinka monta heitä oli. En varmaankaan lähettäisi heille anteeksipyyntöjä näin vuosien jälkeen, vaikka tietäisinkin, keitä he ovat. -ap

Vierailija
8/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaan kiusaaja. Onnistuit tuhoamaan mun itsetunnon totaalisesti. En edes pysty ystävystymään kenenkään kanssa kiusatuksi tulemisen takia.

Vierailija
9/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vaan kiusaaja. Onnistuit tuhoamaan mun itsetunnon totaalisesti. En edes pysty ystävystymään kenenkään kanssa kiusatuksi tulemisen takia.

Auttaisiko sinua anteeksipyyntölappu vanhalta kiusaajaltasi? -ap

Vierailija
10/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja, käveletkö huomenna ohi, kun näet ulkona tilanteen jossa isommat lapset kiusaavat yhtä pientä?

Vierailija
11/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja, käveletkö huomenna ohi, kun näet ulkona tilanteen jossa isommat lapset kiusaavat yhtä pientä?

En. Minulla on virankin puolesta velvollisuus puuttua näkemääni kiusaamiseen. -ap

Vierailija
12/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko sinua anteeksipyyntölappu vanhalta kiusaajaltasi? -ap

ei, t.toinen kiusattu

Vierailija
13/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pohtinut, vaikuttiko kotikasvatuksesi siihen, että aikoinaan kiusasit?

Vierailija
14/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saattanut tuhota jonkun ihmisen itsetunnon. Pahimmillaan hän on menettänyt takaisi elämänhalunsa ja työkykynsä. Olet psyykkisesti sairas. Normaali ihminen ei kiusaa

Vierailija
15/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saattanut tuhota jonkun ihmisen itsetunnon. Pahimmillaan hän on menettänyt takiasi elämänhalunsa ja työkykynsä. Olet psyykkisesti sairas. Normaali ihminen ei kiusaa

Vierailija
16/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saattanut tuhota jonkun ihmisen itsetunnon. Pahimmillaan hän on menettänyt takaisi elämänhalunsa ja työkykynsä. Olet psyykkisesti sairas. Normaali ihminen ei kiusaa

Kyllä hyvin monenlaiset lapset kiusaavat, myös psyykkosesti terveet. Moraali ja empatiakyky kehittyvät hitaasti. Kiusaajalapsesta voi kasvaa aivan normaali, terve aikuinen. Ymmärrän tietysti, miksi kiusattu haluaisi ehkä ajatella muuta. -ap

Vierailija
17/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla on virankin puolesta velvollisuus puuttua näkemääni kiusaamiseen. -ap

Viran puolesta??????

Vierailija
18/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvin monenlaiset lapset kiusaavat, myös psyykkosesti terveet. Moraali ja empatiakyky kehittyvät hitaasti. Kiusaajalapsesta voi kasvaa aivan normaali, terve aikuinen. Ymmärrän tietysti, miksi kiusattu haluaisi ehkä ajatella muuta. -ap

Normaali lapsi ei kiusaa eikä hänestä voi kehittyä normaalia aikuista. Vaatii äärimmäistä julmuutta kiusata ja varsinkin kiusaaja lapset ovat aikuisena psyykkisesti erittäin harvoin terveitä.

Vierailija
19/19 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yhdestä lukiokiusaajasta tuli saksanopettaja. Nyt se on varmaan jossain oman koulunsa kiva/verso-hommelissa hymistelemässä. Rasittava eukko.