Vain Suomessa näkee naisia kaupungilla PIPO PÄÄSSÄ
Keski- ja Itä-Euroopassa naisille on tärkeää näyttää tyylikkäältä, vaikka olisikin vähän viileämpi keli. Vain Suomessa näkee kaupungin keskustassa muuten suht koht tyylikkäästi pukeutuneita naisia PIPOT päässä. Ei hyvää päivää..
Kommentit (51)
Tuodaan ne keskieuroopan tyylikkäät naiset tänne, ni saa nähdä kuinka kauan selviää ilman pipoa.
Ehkä sinunkin olisi kannattanut käyttää ;-)
Huivikin on vaihtoehto tai lippis ,jos ei haluu sitä pipoo.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinunkin olisi kannattanut käyttää ;-)
...ai ettei olis ne vähätkin aivot ehtiny paleltua pilalle ?
Eli ilmeisesti ap ja minä olemme ketjun ainoita, joiden mielestä nainen voi käyttää muunkinlaista talvipäähinettä kuin pipo.... :D
Olen tainnut sitten nähdä näkyjä Yhdysvalloissa kun pipo päässä olevia naisia käveli talvella vastaan vaikka kuinka ja monta. Jännä juttu että niitä talvipipoja myydään myös Espanjassa js Italiassa. Asiakkaina kaiketi vain suomalaiset turistit. On ne vaan ihanan ajattelevaisia tuolla etelän kaupoissa..❤
Welcome to New York, beanie capital of the world.
Minä olen tosi iloinen, että nykyään pipon käyttäminen on trendikästä Suomessa. Minun nuoruudessa olimme niin tyhmiä, että kuljettiin usein pakkasella ilman pipoa, mukamas ulkonäkösyistä (hiukset menee huonosti). Nykyisin pidän katukuvassa näkyviä pipopäisiä naisia upeina, söpöinä, trendikkäinä, rentoina, tyylikkäinä kaunottarina. Myös pipomuoti on parantunut huomattavasti ja pipot on todella "katu-uskottavia". Jokainen varmasti löytää itselleen sopivan mallin ja värin. Puhumattakaan siitä, että pipon käyttö on fiksua ja tärkeää terveydellisistä syistä. Hyvä Suomen naiset! :)
- Nainan vm.-82 -
Vierailija kirjoitti:
Eli ilmeisesti ap ja minä olemme ketjun ainoita, joiden mielestä nainen voi käyttää muunkinlaista talvipäähinettä kuin pipo.... :D
Ei siinäkään mitään vikaa ole, jos elätte vielä Bula-lakkien aikakaudella. Kohta nekin tulee taas muotiin! ;)
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi sellaista otsapantaa tai korvaläppiä. Ah miten tyylikkäitä. Tai sitten lierihattua, ei jäädy korvat! Huraa huraa.
Onko se H taas linjoilla?
kirjoita asiasta blogipostaus, siellä saat varmaan enemmän kannatusta mielipiteellesi, lassukoita pyörii täällä kuitenkin melko vähän.
PS: mun mielestä on muuten järkyttävää, että helteellä näkee miehiä kaupungilla shortseissa. Tyylitöntä. Suorat housut kertovat sivistyksestä!
Vierailija kirjoitti:
Keski- ja Itä-Euroopassa naisille on tärkeää näyttää tyylikkäältä, vaikka olisikin vähän viileämpi keli. Vain Suomessa näkee kaupungin keskustassa muuten suht koht tyylikkäästi pukeutuneita naisia PIPOT päässä. Ei hyvää päivää..
Hih, mä asuin n.9kk Coloradossa ja siellä oli kaikilla pipot päässä miltei joka paikassa.
Tottahan se on, että pipo on urheiluvaate ja sopii niiden kanssa. Siistin takin kanssa käytetään esim. villahattua, huivia ja karvahattua, sopivat paremin kokonaisuuteen. On talveen muitakin päähineitä kuin pipot!
Mulle on ihan sama mitä kukin tykkää käyttää ja miten pukeutua.
Pipokin voi olla tyylikäs. Joku törkeä huumoripipo on vähän eri juttu kuin tyylikäs villapipo.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkei vähä-älysimmät käyttää kesälläkin jotai Bad hair day -pipoa. Jo siinä aivot nuutuu ja kärsimys on kova, kun hellettä piisaa ja tekis mieli olla ilman pipoa, mutta muoti velvoittaa.
Täytyy olla ettei tuu kylmä kun käy lahden takana tuulisessa satamassa pulsuja nussimassa.
80-luvulla olin teini ja silloin ei voinut käyttää pipoa. Ja oli ne 30-asteen pitkät pakkaset. Onneksi on tapahtunut henkistä kehitystä niistä päivistä.
Ap puhuu täyttä paskaa. Matskustelen paljon Euroopassa syksy- ja talviaikaan, ja pipoja pidetään kyllä kaikkialla missä sattuu olemaan kylmä.
Ai kamala. Mä pidän pipoa ympäri vuoden arkisissa jutuissa koska en omista hiuksia syövän takia. Miten tyylitajuton voinkaan olla.
On joillain taas niin isot murheet elämässä...