Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni valheesta, tekisi mieli rikkoa hänen stereonsa

Vierailija
28.10.2015 |

Oli valehdellut isosta asiasta. Olen niin vihainen että tekisi mieli laittaa hänen stereonsa palasiksi vasaralla. Teenkö sen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä

Vierailija
2/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet psykonarttu. Todennäköisesti valhe ei ollut iso. Todennäköisesti se ei ollut edes valhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
4/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu sekopää hoitoon.

Vierailija
5/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, mielestäni oli iso valhe koska oli väittänyt että nyt lomaviikollaan menee "jätkäporukalla" mökillemme. Kysyin pääsenkö mukaan ja hän sanoi ettei muidenkaan naisystävät tule. Oletin sitten että menivät keskenään miesten kanssa.

Nyt sain selville että siellä oli ollut muiden naisystävät mukana. Mies puolusteli tätä sillä, että "kuitenkin olisit vaan nalkuttanut koko illan niinkuin aina niin siksi en sanonut"

Onko se nalkuttamista, etten anna pilata kiuastamme sillä että kännissään kusevat sinne ja kaatavat kaljaa??

Muiden naisystävät on kuulemma mukavia ja rentoja, minä olen nalkuttava akka.

ap

Vierailija
6/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se siitä pilalle mene. Kalja tuoksuu hyvälle kun sitä heittää kiukaalle.

Vierailija
7/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi ap murra tuolla suunnittelemallasi toiminnalla käyttäydyt juuri niin miten mies olettikin

Vierailija
8/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te edes ootte yhessä, jos olet miehesi mielestä nalkuttava akka, joka pilaisi mökkireissun?

Vierailija
9/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2, mielestäni oli iso valhe koska oli väittänyt että nyt lomaviikollaan menee "jätkäporukalla" mökillemme. Kysyin pääsenkö mukaan ja hän sanoi ettei muidenkaan naisystävät tule. Oletin sitten että menivät keskenään miesten kanssa.

Nyt sain selville että siellä oli ollut muiden naisystävät mukana. Mies puolusteli tätä sillä, että "kuitenkin olisit vaan nalkuttanut koko illan niinkuin aina niin siksi en sanonut"

Onko se nalkuttamista, etten anna pilata kiuastamme sillä että kännissään kusevat sinne ja kaatavat kaljaa??

ap

Mukava ja rento ei suunnittele säpälöivänsä stereoita.

Vierailija
10/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kannattaako olla sellainen ettei kukaan viihdy seurassasi? Kamojen hajottaminen ei ainakaan paranna kilariakan mainettasi.

Vierailija
11/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paukkua. Ota töpselit ensin irti.

Vierailija
12/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alennu siihen. Teet itsestäsi vain vieläkin hirveämmän. Miehen teko oli kyllä todella todella epäreilu ja varmasti miettisin haluanko jakaa loppuelämäni tuollaisen kanssa. Itse seuraavissa bileissä tälläytyisin oikein kunnolla, kertoisin miehen kavereille naisiensa kuullen että mies valehteli sinulle reissusta ja olet siitä pahoillasi koska olisit todella halunnut mukaan. 

Vierailija
13/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIKO PASKAKSI VAAN!kyllä, tee niin, hajota samaan syssyyn puhelin, tv, tietokonekin. Tekee muuten höpöä! Ahh

Vierailija
14/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikki paskaksi vaan! Ja paskot vielä päälle! Kusta ja paskaa heität seinille kanssa! Oksennat sen suuhun kun se nukkuu! Tapat oravan ja pistät sen uuniin! Leikkaat puukolla oman mahasi auki, kaivat oman ohutsuolesi ja kiedot siitä hirttosilmukan johon hirttäydyt! Kuvaat sen suorana johonkin netin videopalveluun! Kun miehesi löytää sinut alkaa hän katumaan ja miettimään että sinä olit aina niin rauhallinen ja kiva nainen, et mikään raivotar etkä tiukkis valittaja!!!

Vierailija
15/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko mitään, vaan mieti, että haluatko jakaa elämäsi sellaisen henkilön kanssa, joka jopa valehtelee vain siksi, ettet tulisi paikalle. Se on kyllä todella suuri loukkaus.

Vierailija
16/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. On se mies tiennyt, mihin ryhtyy sinun kanssasi. Moni mies haluaa nartun, vaikka puhuvatkin muuta.

Vierailija
17/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmaan ole kovin mukavaa seuraa...

18/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos keskustelisitte keskenänne suhteenne ongelmista ja siitä, miten niitä pitäisi ratkoa. Yksi ratkaisu on se, että eroatte. Tällöin suhteenne ei enää aiheuta teille ongelmia. Jos keskusteleminen ei enää ole mahdollista niin sekin itsessään kertoo sinulle mikä on nykyinen tilanteenne.

Toisen omaisuuden tuhoaminen kostoksi olisi minusta selvä merkki siitä, että suhteella ei ole tulevaisuutta. Jos rikot hänen omaisuuttaan ja hän tekee asiasta rikosilmoituksen niin päädyt maksamaan aiheuttamasi vahingot omasta pussistasi. Samalla saisit varsin kyseenalaisen maineen, sillä eron syystä kysyttäessä miesystäväsi tuskin säästelisi sanojaan.

Vierailija
19/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nussimaan naapurin setää kostoksi. Sitten naapurin sedän liemet sun sisällä menet vonkaamaan mieheltä.. Ihmettelee miksi olet noin märkä.. Myöhemmin paljastat syyn.

Vierailija
20/21 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli valehdellut isosta asiasta. Olen niin vihainen että tekisi mieli laittaa hänen stereonsa palasiksi vasaralla. Teenkö sen?

Mikäs villikisu se täällä? ;)