Mies jäi kiinni valheesta, tekisi mieli rikkoa hänen stereonsa

Vierailija

Oli valehdellut isosta asiasta. Olen niin vihainen että tekisi mieli laittaa hänen stereonsa palasiksi vasaralla. Teenkö sen?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

2, mielestäni oli iso valhe koska oli väittänyt että nyt lomaviikollaan menee "jätkäporukalla" mökillemme. Kysyin pääsenkö mukaan ja hän sanoi ettei muidenkaan naisystävät tule. Oletin sitten että menivät keskenään miesten kanssa.

Nyt sain selville että siellä oli ollut muiden naisystävät mukana. Mies puolusteli tätä sillä, että "kuitenkin olisit vaan nalkuttanut koko illan niinkuin aina niin siksi en sanonut"

Onko se nalkuttamista, etten anna pilata kiuastamme sillä että kännissään kusevat sinne ja kaatavat kaljaa??

Muiden naisystävät on kuulemma mukavia ja rentoja, minä olen nalkuttava akka.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2, mielestäni oli iso valhe koska oli väittänyt että nyt lomaviikollaan menee "jätkäporukalla" mökillemme. Kysyin pääsenkö mukaan ja hän sanoi ettei muidenkaan naisystävät tule. Oletin sitten että menivät keskenään miesten kanssa.

Nyt sain selville että siellä oli ollut muiden naisystävät mukana. Mies puolusteli tätä sillä, että "kuitenkin olisit vaan nalkuttanut koko illan niinkuin aina niin siksi en sanonut"

Onko se nalkuttamista, etten anna pilata kiuastamme sillä että kännissään kusevat sinne ja kaatavat kaljaa??

ap

Mukava ja rento ei suunnittele säpälöivänsä stereoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ap

Kannattaako olla sellainen ettei kukaan viihdy seurassasi? Kamojen hajottaminen ei ainakaan paranna kilariakan mainettasi.

Vierailija

Älä alennu siihen. Teet itsestäsi vain vieläkin hirveämmän. Miehen teko oli kyllä todella todella epäreilu ja varmasti miettisin haluanko jakaa loppuelämäni tuollaisen kanssa. Itse seuraavissa bileissä tälläytyisin oikein kunnolla, kertoisin miehen kavereille naisiensa kuullen että mies valehteli sinulle reissusta ja olet siitä pahoillasi koska olisit todella halunnut mukaan. 

Vierailija

Kikki paskaksi vaan! Ja paskot vielä päälle! Kusta ja paskaa heität seinille kanssa! Oksennat sen suuhun kun se nukkuu! Tapat oravan ja pistät sen uuniin! Leikkaat puukolla oman mahasi auki, kaivat oman ohutsuolesi ja kiedot siitä hirttosilmukan johon hirttäydyt! Kuvaat sen suorana johonkin netin videopalveluun! Kun miehesi löytää sinut alkaa hän katumaan ja miettimään että sinä olit aina niin rauhallinen ja kiva nainen, et mikään raivotar etkä tiukkis valittaja!!!

Vierailija

Älä riko mitään, vaan mieti, että haluatko jakaa elämäsi sellaisen henkilön kanssa, joka jopa valehtelee vain siksi, ettet tulisi paikalle. Se on kyllä todella suuri loukkaus.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat