Kuinka nopeasti seksiä synnytyksen jälkeen?

Vierailija

Tämän bloggarin tekemän pienen kyselyn mukaan 3-7 viikkoa yleisin aika. Onko tämä totuus asiasta vai onko tuohon valikoitunut vastailijoiksi sellaisia, jotka ovat harrastaneet seksiä suhteellisen ajoissa? Kommenteissa on joitakin pidempäänkin odottaneita silti.

http://ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi/2015/10/seksi-synnytyks...

Eli kuinka nopeasti sinä olit yhdynnässä synnytyksen jälkeen?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2 viikon kuluttua, eli heti, kun teki mieli.

Mulla oli vielä tikitkin sulamatta tuolloin. :-D Jälkivuodosta nyt puhumattakaan.

Eikä halujakaan siis ollut, mutta jo fyysiset syyt yhdynnän esti.

Vierailija

7 viikkoa. Sain 2. asteen repeämät ja syvimpien tikkien sulamiseen meni n. 5 vkoa. Sitten ongelmana oli vielä yhteen tikinpaikkaan tullut granulaatiokudos välilihassa. Se oli kuin nahka olisi ollut vereslihalla, sitä kirveli ja hankaus sattui...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jokaisen kolmen kohdalla mennyt suunnilleen vuosi.

Mikäs syynä?

Jaa-a, vaimo vain päätti niin. Sama tahti nykyään, ehkä halusi sillä kertoa että tätä se tahti ukkoseni tulevaisuudessa on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 viikon kuluttua, eli heti, kun teki mieli.

Mulla oli vielä tikitkin sulamatta tuolloin. :-D Jälkivuodosta nyt puhumattakaan.

Eikä halujakaan siis ollut, mutta jo fyysiset syyt yhdynnän esti.

Ei mulla oo tullu repeämiä,  jotka vaatia tikkejä.  Lapsia olen alateitse synnyttänyt viisi ja aina olemme mieheni kanssa aloittaneet seksielämän noin kahden viikon kuluttua synnytyksestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo tullu repeämiä,  jotka vaatia tikkejä.  Lapsia olen alateitse synnyttänyt viisi ja aina olemme mieheni kanssa aloittaneet seksielämän noin kahden viikon kuluttua synnytyksestä.

Ei kaikille tietenkään tulekaan, mutta onhan se alapää silti aika hellänä...

Mikä sinulla sitten jälkivuodon pituus on ollut? Vuosin ainakin itse paljon vielä kahden viikon kohdalla.

Vierailija

Mulla oli vielä istukkaki sisällä kahen viikon jäläkeen ja koko toosa pahasti irvalla. Ei sinne ollu mitään asiaa mulukulla mennä sorkkimaan, niin hellänä oli. Alun kolomatta kuukautta kesti ennenku annoin ukon naija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille tietenkään tulekaan, mutta onhan se alapää silti aika hellänä...

Mikä sinulla sitten jälkivuodon pituus on ollut? Vuosin ainakin itse paljon vielä kahden viikon kohdalla.

En edes enää muista Jälkivuodon kestoa. Viimeisestä synnytyksestäni on aikaa 8 vuotta. Joku kysyi ehkäisystä. Synnytyksen jälkeen olemme käyttäneet kortsua. Se estää pöpöjen pääsyn eteenpäin, jos on vielä jälkivuotoa.  

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat