Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti seksiä synnytyksen jälkeen?

Vierailija
28.10.2015 |

Tämän bloggarin tekemän pienen kyselyn mukaan 3-7 viikkoa yleisin aika. Onko tämä totuus asiasta vai onko tuohon valikoitunut vastailijoiksi sellaisia, jotka ovat harrastaneet seksiä suhteellisen ajoissa? Kommenteissa on joitakin pidempäänkin odottaneita silti.

http://ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi/2015/10/seksi-synnytyk…

Eli kuinka nopeasti sinä olit yhdynnässä synnytyksen jälkeen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon kuluttua, eli heti, kun teki mieli.

Vierailija
2/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vielä tikitkin sulamatta tuolloin. :-D Jälkivuodosta nyt puhumattakaan.

Eikä halujakaan siis ollut, mutta jo fyysiset syyt yhdynnän esti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jokaisen kolmen kohdalla mennyt suunnilleen vuosi.

Vierailija
4/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs syynä?

Vierailija
5/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 viikkoa. Sain 2. asteen repeämät ja syvimpien tikkien sulamiseen meni n. 5 vkoa. Sitten ongelmana oli vielä yhteen tikinpaikkaan tullut granulaatiokudos välilihassa. Se oli kuin nahka olisi ollut vereslihalla, sitä kirveli ja hankaus sattui...

Vierailija
6/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs syynä?

Jaa-a, vaimo vain päätti niin. Sama tahti nykyään, ehkä halusi sillä kertoa että tätä se tahti ukkoseni tulevaisuudessa on.

Vierailija
7/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vielä tikitkin sulamatta tuolloin. :-D Jälkivuodosta nyt puhumattakaan.

Eikä halujakaan siis ollut, mutta jo fyysiset syyt yhdynnän esti.

Ei mulla oo tullu repeämiä,  jotka vaatia tikkejä.  Lapsia olen alateitse synnyttänyt viisi ja aina olemme mieheni kanssa aloittaneet seksielämän noin kahden viikon kuluttua synnytyksestä.

Vierailija
8/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo tullu repeämiä,  jotka vaatia tikkejä.  Lapsia olen alateitse synnyttänyt viisi ja aina olemme mieheni kanssa aloittaneet seksielämän noin kahden viikon kuluttua synnytyksestä.

Ei kaikille tietenkään tulekaan, mutta onhan se alapää silti aika hellänä...

Mikä sinulla sitten jälkivuodon pituus on ollut? Vuosin ainakin itse paljon vielä kahden viikon kohdalla.

Vierailija
9/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jälkitarkastuksesta pari viikkoa. ja sen jälkeen kuukausi ja sitten kaksi. 

Vierailija
10/18 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä istukkaki sisällä kahen viikon jäläkeen ja koko toosa pahasti irvalla. Ei sinne ollu mitään asiaa mulukulla mennä sorkkimaan, niin hellänä oli. Alun kolomatta kuukautta kesti ennenku annoin ukon naija.

Vierailija
11/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys 7/10 vastanneelle: Millaista ehkäisyä olet käyttänyt synnytyksien jälkeen?  Luotatko imetykseen ehkäisykeinona?

Vierailija
12/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia.

Vierailija
13/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille tietenkään tulekaan, mutta onhan se alapää silti aika hellänä...

Mikä sinulla sitten jälkivuodon pituus on ollut? Vuosin ainakin itse paljon vielä kahden viikon kohdalla.

En edes enää muista Jälkivuodon kestoa. Viimeisestä synnytyksestäni on aikaa 8 vuotta. Joku kysyi ehkäisystä. Synnytyksen jälkeen olemme käyttäneet kortsua. Se estää pöpöjen pääsyn eteenpäin, jos on vielä jälkivuotoa.  

Vierailija
14/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää vielä, etten ole koskaan luottanut imetykseen ehkäisykeinona.

Vierailija
15/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen meni noin 3 viikkoa ja toisen jälkeen puuhasteltiin jo viikon päästä synnytyksestä.

Vierailija
16/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jälkeen 2 kk, tokan ja kolmannen 6 vk. Muistan hyvin, kun niin jo odotin rakastelua, mutta siihen aikaan kun minä lapsia sain, oli ohje, että seksielämän saa aloittaa vasta jälkitarkastuksen jälkeen. Joten kiltisti odoteltiin. Ekan jälkeen kävi vähän kipeää vielä tuon 2 kk:n jälkeenkin, tokan ja kolmannen jälkeen ei mitään ongelmia ja olis voinut vaikka viikon kuluttua synnytyksestä rakastella. Paremmaksi paikat muuttuivat synnytysten myötä mulla.

Vierailija
17/18 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmaksi paikat muuttuivat synnytysten myötä mulla.

Minunkin mielestäni näin on.

Tai sanotaan nyt näin, että ensimmäinen puolisen vuotta tai vuoden oli ehkä alapää löysempi, mutta sitten paikat tuntuivat aiempaa paremmilta. En tiedä, oliko merkitystä sillä(kin) sitten, että harrastin lantionpohjalihasten vahvistamista synnytyksen jälkeen.

Vierailija
18/18 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 jälkeen noin 2vk 4 jälkeen 4vk ja 5 jälkeen 3vk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme