Olen todella pettynyt tän vuoden Putouksen sketsihahmoihin!

Vierailija

Tiedän että lähetyksiä on tullut vasta yksi, ja mielipiteeni saattaa muuttua, mutta hahmoja esiteltäessä kukaan ei säväyttänyt, niin kuin joka kerta ennen on käynyt!

Viime vuosina olen ollut ensimmäisestä lähetyksestä asti varma, mistä hahmosta tulen pitämään. Edellisessä Putouksessa Kissin sisääntulo oli todella näyttävä ja hulvaton, samoin Svetlana oli alusta asti loistava!

Sitä ennen taisi olla kaikista paras kausi, kun oli Karim, Veli, Antsku ja Raipe, jos en nyt ihan väärin muista. Etenkin Rikun hahmoista olen yleensä pitänyt ja paljon, tämän kauden hahmo oli pettymys. En saanut siitä mitään irti.

Toivon todella että hahmot muuttuvat hauskemmiksi. Mielestäni ne on Putouksen paras osa. Onneksi pidin edes vähän Kokanderin hahmosta (Hän on mielestäni muutenkin hyvä ja huumori luistaa) sekä siitä tanssijasta, joka hoki jöötä.

Mitä mieltä te muut olitte?

Kommentit (8)

Vierailija

Eikö Putouksesta löydy keskusteltavaa vai onko tämä puitu jo jossain toisessa keskustelussa? En joutanut heti Putouksen jälkeen palstalle, taidan olla vähän jäljessä?

Vierailija

Eräs Espoosta kotoisin oleva italialaisessa autoteollisuuden yrityksessä työskentelevä ja yrityksen punaisessa työasussa ympäri maailman hölmöilevä suomalainen mies on hyvä sketsihahmo.

Vierailija

Ap: Putouksesta oli tosiaan aika pitkä live-seurantaketju silloin lauantaina.

Olen samaa mieltä, tosi huonoja hahmoja tänä vuonna. Itse petyin eniten Rikuun. En löytänyt hahmosta yhtään mitään hauskaa (muuta kuin sen surkeuden ja ehkä halun tippua ekana?) Haastatteluissa kuitenkin kävi ilmi, että Rikun hahmoa oli hiottu pitkään ja hokemia testattu kaveripiirissä ja todettu toimiviksi. En ymmärrä...

Villen hahmossa parasta oli pakarat, mutta muuten hahmo jäi tyhjäksi. Liian Jormamainen. Ja nuo Jorma Uotinen -imitaatiot ja -sketsit on jo liian kuluneita.

Kokanderin hahmossa on potentiaalia. Tykkäsin ehkä eniten Joonas Nordmanin hahmosta, vaikka noita lapsihahmojakin on nähty jo tarpeeksi.

Putous-näyttelijöitä on nyt yksi vähemmän kuin aiempina kausina ja se vaikutti heti hahmodynamiikkaankin. Ehkä olisi tarvittu juuri se yksi räjäyttämään potin?

Vierailija

Rikun hahmo oli tehty " haista paska'-asenteella, vaikutti kyllästyneen koko touhuun.
Jennin hahmo oli hauska, mutta miksi ihmeessä taas Rönkkö?!
Hauskin oli se Pikkuvanhanen, näyttelijää en muista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat