Mille alalle kannattaa suuntautua saadakseen pesää...

Vierailija

Kaikilla on varmaan jokin mielipide, mutta kuka tietää mihin hommiin/opintoihin parikymppisen kyrvänjatkeen oikeasti kannattaa hakeutua tästä näkökulmasta katsottuna.

Kommentit (10)

Vierailija

Lahkosaarnaajaksi tai ev.lut. papiksi, edelliset saavat montaa pesää yhtä aikaa, jälkimmäiset yhtä kerrallaan. Ja kaikki naimattomat papit ovat homoja 99 % varmuudella..

Jotain nähnyt

Tämä nyt ei mitään ydinfysiikkaa tarvi.

Muusikko, lekuri, jonninjoutava julkkis, baarimikko jne..

Itse olen yksi edellä mainituista ja tarjontaa on riittänyt yli järjellisen tarpeen. Panovuosina oli mukavaa, mutta tällä ikää jo hieman rasittavaa.

Mainittakoon vielä, että jos olet mulkku, niin ammattien määrä muuttuu rajallisemmaksi osittain iän myötä.

Kehoitan voimakkaasti sinua kasvamaan hienoksi mieheksi(mikäli mahdollista) ja että etsit itsellesi hyvän YHDEN naisen.

Jokainen aasi osaa panna, mutta naisen tyydyttäminen on sitten vallan eri juttu.

Hyvää opiskelua elämän pyörteissä ja älä satuta typeryydelläsi viattomia.

fiw009

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei mitään ydinfysiikkaa tarvi.

Muusikko, lekuri, jonninjoutava julkkis, baarimikko jne..

Itse olen yksi edellä mainituista ja tarjontaa on riittänyt yli järjellisen tarpeen. Panovuosina oli mukavaa, mutta tällä ikää jo hieman rasittavaa.

Mainittakoon vielä, että jos olet mulkku, niin ammattien määrä muuttuu rajallisemmaksi osittain iän myötä.

Kehoitan voimakkaasti sinua kasvamaan hienoksi mieheksi(mikäli mahdollista) ja että etsit itsellesi hyvän YHDEN naisen.

Jokainen aasi osaa panna, mutta naisen tyydyttäminen on sitten vallan eri juttu.

Hyvää opiskelua elämän pyörteissä ja älä satuta typeryydelläsi viattomia.

voisko sano portaan korkeammalle jokainen osaa naida mutta vain osa tehdä jälkeläisii

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kyllä riittää että75% työpaikasta on naisia riittää. sihteerit ja muuta kaupan alan ihmiset samoin sosiaalialan.

Hyvin sanottu ja pitää paikkansa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat