Kannatti ostaa kilo espanjan mansikkaa hintaan 3,98e
Kommentit (38)
En ikinä osta muuta kuin kotimaista.
Hollantilaiset on sentäs punaisia. Prismassa katsoin tänään, halpoja mutta paljon oli valkoista mansikoissa. En ostanut. Ehkä lauantaina CM:stä.
noita saa aina liitelin kahen euron hävikkikasseissa.
Mä en muuta syökään kuin ulkomaalaisia mansikoita. Ihan hyviä ovat. Ei oo varaa suomalaisiin mansikoihin. En ole syönyt niitä viiteen vuoteen.
Edellinen satsi oli epäkypsiä. Tää oli iloinen ylläri. Voi ne marjat huuhdella.
Ap
Prismasta ostin puulaatikollisen 900g manskuja hintaan 3,89€. En oo vielä maistanut.
Eihän ne laatikot ole kilon pakkauksia. Yleensä 800-900g. Mistä ostit?
Ja kilo jotain myrkkyä pinnassa, että pysyvät koossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuta syökään kuin ulkomaalaisia mansikoita. Ihan hyviä ovat. Ei oo varaa suomalaisiin mansikoihin. En ole syönyt niitä viiteen vuoteen.
Olen köyhä ja silti investoin suomalaisiin mansikoihin. Säästän muusta. Esim. olen absolutisti, se säästää mulle paljon rahaa.
Nam. En kyllä melkein malta odottaa kotimaisia. Tänä kesänä kauhon niitä suuhuni kyllä urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Minähän en suomalaista ahnetta marjaparonia tue😤😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja silti investoin suomalaisiin mansikoihin. Säästän muusta. Esim. olen absolutisti, se säästää mulle paljon rahaa.
Jokainen tyylillään. Pärjään vallan hyvin ilman suomalaisia mansikoita. Itsekin olen suht absolutisti. Juon tosi harvoin alkoholia. 1-3 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän en suomalaista ahnetta marjaparonia tue😤😤
Tuskin ne sen rehellisempiä ovat muuallakaan. Mansikka nyt kuitenkin on hyvää.
Usein olen syönyt ja parempia kuin kotimaiset
Korjaus, 900g laatikko, prismasta. Ja itselle sopuhintaan. Mietin mikä tulee suomalaisuudelle hinnaksi, jos kasvukausi on kylmä.
Ap
Liian kalliita sekä koti- että ulkomaiset.
Vetisiä on espanjalaiset. Eivät ole oikeaa mansikkaa nähneetkään.
Yök! Syön vain Suomessa viljeltyä mansikkaa.