Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?
Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?
Kommentit (1265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee hauska ketju :D
Juoppojen mielestä.
Jankuti jankuti. Ottaisit sinäkin niin et olisi noin negatiivinen
En ole onneksi kokenut mitään, millä voisi leveillä tässä yhteydessä. Mutta hyviä kertomuksia, merkkaan ketjun muistiin pyhälukemiseksi. Kiitos kaikille kirjoittajille, ja hyvää joulun odottelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppojen mielestä.
Juopon puhetta
Yhtä kännissä kuin poliitikot Ruisrockissa kesällä. Joku yrjöö ja joulukuusi kaatuu.
Poliitikkojen pikkujoulu.
Tip tap tip tap tipe tipetip tap tip tip tap. Alusta taashh 🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppojen mielestä.
Teinipissiksen puhetta, aikuiset keski ikäiset ei juo överikännejä vaan sivistyneesti, jos juo on alkoholiongelma.
Sovitusti pidettiin pikkujoulut... Varasimme työpaikkamme kokoushuoneen ja tilasimme artisaanipizzat (omakustanteisesti) jotka ei maistuneet kenellekkään. Kukaan ei ollut pukeutunut. Ei valaistusta, koristusta tai musiikkia.
Päälle joimme mukillisen glögiä suklaakakkua ja piparin.
Yritin jossain kohtaa laittaa joulumusiikkia, mutta sitä ei saatu kuin puhelimen kaiuttimista ja korvia särki!
Olisin mielummin kotisohvalla hörppinyt sen glögin kynttilänvalossa...
Pikkujoulut ! Työpaikan pikkujoulut klo 8.00 aamulla , tarjottu riisipuuroa ... ja kahvit .
Vierailija kirjoitti: Meillä kävi silleen, että pomo kuukauden päivät hehkutti, että pikkujoulut 1.12. Sitten pidetään hauskaa! No, pikkujoulupäivä koitti. Tehtiin duunit pitkin viikkoa jo osa etukäteen, että perjantaina kello 14.00 ollaan nätteinä, kun pomo tulee. H-hetki koitti ja pomo tuli nolona paikalle. Siinä ruoes kahvinkeitto puuhiin ja tarjosi meille neljään pekkaan fazerin sinisen levyn. Siinä kauniina natusteltiin suklaata ja kuunneltiin häpeän pomon selityksiä. Hän oli viimeiseen saakka yrittänyt saada rahaa juhliin, kuten ennenkin vaan ei. Itse tuumasin, että mikäs hätä tässä, vieressä on alepa eikun ostoksille tai mennään syömään edes yhdessä - omakustanteisesti. Ei kelvannut vanhemmalle väelle, kun kusetetuksi tultiin. Hirveen älämölön kanssa hävisivät pois ja me pomon kanssa kaksin käytiin syömässä. Miehemme ja muutamia kavereita tuli myöhemmin ja hemmetin hauska ilta siitä tulikin. Naurattaahan tuo nyt. Työpaikan pikkujoulut ja
Pikkujoulut ! Aamulla klo 8.00 , tarjottiin riisipuuroa ja kahvit ....
Jaaha. Alkoholistien lempi ketju on tämä.
Join vettä ravintolan lasista ilmaiseksi.
Skumppapullon korkki osui silmääni ja jouduin jäämään työkyvyttömyys eläkkeelle.
Luin sanomalehteä yökerhossa, kun muut dokasivat ja sekoilivat tyhmyyksiään kännissä. Oli kyllä hupia seurata välillä toisella silmällä muiden touhuja. Esim periviholliset harrasti pettingiä, jotkut suuteli himokkaasti kaikkien nähden. Joku oksensi toisen päälle. Onpa hauskaa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Luin sanomalehteä yökerhossa, kun muut dokasivat ja sekoilivat tyhmyyksiään kännissä. Oli kyllä hupia seurata välillä toisella silmällä muiden touhuja. Esim periviholliset harrasti pettingiä, jotkut suuteli himokkaasti kaikkien nähden. Joku oksensi toisen päälle. Onpa hauskaa. 🤔
Keksin tämän xD
Vierailija kirjoitti:
Olin kukkakaupassa töissä yksinäni, join viinaa ja aloin tanssimaan kaktusten kanssa, ja sitten sammuin niiden kaktusten päälle, aamulla heräsin prse täynnä piikkejä ja viereeni oli jostain mystisesti ilmestynyt lähialueen kuntosalin personal trainer, olikohan hän miten ilmestynyt viereeni?
Oliko kukkakauppa töölöntorin kupeessa?
Humalainen pomoni toisteli koko illan, että olen homohuora. Luonnollisesti vaihdoin työpaikkaa omaksi edukseni nopeasti. Ei ole kaduttanut työpaikan vaihdos.
Ennen pikkujouluja työkaverini kyselivät, että olenko tulossa ja maanittelivat osallistumaan pikkujouluihin. En yleensä osallistunut, mutta päätin, että ehkä se voisi olla ihan hauskaa. Olen työyhteisömme vanhin; 40-vuotias, kun suurin osa työkavereistani on jotakin 18-30 ikävuoden välillä. Arjessa koen olevani ihan pidetty osa työyhteisöä eikä ikäero sinänsä vaikuta mihinkään tai näy missään.
Pikkujoulu-ohjelmaan kuului keikka, jonka yhteydessä oli ruokailu. Yritin pysyä porukan mukana ja jutella kaikille, minulle vastattiin kyllä ystävällisesti, mutta sitten kaikki menivät menojaan omien klikkiensä kanssa. Söin yksin paikallani, kun muut juoksentelivat ympäri tilaa, nauroivat ja lauloivat railakkaasti. Kun keikka alkoi, niin eteeni ja viereeni muodostui kasa laukkuja evästyksellä "voiksä kattoo näitä sen aikaa, kun käydään joraamassa".
Minulla oli niin ulkopuolinen ja säälittävä olo, että lähdin kesken illan kotiin kaikessa hiljaisuudessa.
Seuraavana maanantaina minulta kyseltiin, että miksen tullut pikkujouluihin.
Ei ole mitään sekoiluja, toki olen rakennusteollisuudessa, niin kaikki ovat muutenkin alkoholisteja. Yhdessä firmassa eräs vanhempi, hento nainen piti laittaa taksilla kotiin, kun oli aina niin kännissä, mutta se nyt ei ole kiellettyä.
jokainen kohtaamani korkeasuhdanteinen kohtaaminen on kerrottu lyhyesti-enää en ole paluumatkalla
Hengitin sisään ja ulos.