Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?

Vierailija
28.10.2015 |

Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?

Kommentit (1197)

Vierailija
1181/1197 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joihin ex-mieheni osallistui ja palasi kotiin tyhjä kortsupaketti taskussaan, eli jäi kiinni pettämisestä. 

kortsupaketissa vähimmillään 5 kondomia (onko näin, en ole aikoihin enää ostanut). Aika kova sonni.

Kaksi on jo repässyt rikki avatessa? Yksi on pudonnut lattialle, eikä löydy ja yksi poksahti pannessa. Siinä sulle sonnia, olen tuommoisessakin ollut mukana.

Mitäs väliä jos poksahtaa rikki naidessa? mällit sisälle ja baanalle. Se on menoks sano Annie Lenox. Ei jäädä murehtimaan asioita joille ei voi mitään

Vierailija
1182/1197 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin pomia ja se sai sytärin ja kuoli :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1197 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut pillua vaikka mieli teki.

Vierailija
1184/1197 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:  

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa.

Pomo selvästi reilukerhon jäsen, mutta 85 euroa/pää ei kyllä ole "sikamaisen kallista". 

T. 250 euron lasku vähän samanlaisessa tilanteessa... ;)

Repesin ääneen tälle. Yksi viinipullollinen on aika tarkkaan kolme lasillista. Saa olla aika aidosti dorka jos pitää tuota määrää kolmen ruokalajin illallisella isona. Anna kun arvaan; olet yksi niitä, jotka tilaavat koko illan lasillisia, vaikka kerron pullon olevan halvempi. Mutta kun se on ihan Pullollinen, voi hui.

T. Baarimestari

Saisit potkut kyllä heti jos kaataisit 25 cl viinilasillisia. Kukaan ei kaada tuollaisia, edes kotona. Viinipullossa on 75 cl ja siitä tulee 5-6 lasillista.

Vierailija
1185/1197 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söimme ravintolassa ja jostain olin saanut käsityksen, että talo tarjoaa. Ei tarjonnutkaan ja minun ruokani + juomani tekivät 60e kun tililläni oli vain 40, e, olin joutunut hakemaan kissalleni kalliit lääkkeet ja siksikin iloitsin ilmaisesta ateriasta. Hitto että olin nolo ! Pomo maksoi nihkeänä ja minä luikin vessaa itkemään huolella tekemäni meikit pitkin poskia, sitten luikin kotiin.

Kai otit pomolta myöhemmin suihin kiitokseksi? vähin mitä voit tehdä

Vierailija
1186/1197 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikanaan valokuvausalan tukkuliikkeessä töissä.

Olin aloittanut 15.1.

Pikkujouluissa kaikki muut työntekijät saivat lahjapaketin omistajilta. Minulle ilmoitettiin, että olisi epäreilua muita kohtaan antaa myös minulle paketti, koska en ollut ollut töissä koko vuotta.

Muita työntekijöitä hävetti niin paljon, että jokainen kantoi varastosta kassillisen tavaraa minulle.

Ja kyllä, irtisanouduin seuraavana keväänä.

Vierailija
1187/1197 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtori. Työpaikkanakin kiistatta perseestä ja naamatkin piti vetää omaan piikkiin,

Vierailija
1188/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluissa parikymppisenä joskus 90-luvun alussa. Olin pukeutunut ihan kivaan ja salonkikelpoiseen minimekkoon, mutta vanhoillinen pomo erään eläköityneen (eläköityneet saivat aina kutsun juhliin) rouvan kanssa tuumasivat, että minulta on tainnut jäädä alaosa kotiin. 

Maksulliset pukeutuvat minimekkoihin, että ei todellakaan ollut mikään salonkikelpoinen valinta.

Vierailija
1189/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin pikkujouluissa infotädit oli pukeutuneet lyhyemmistä lyhyempiin hamosiin ja illan kuluessa vielä menivät pöydälle ja nostelivat jalkojaan ilmaan. Toinen ainakin sai herraseuraa.

Vierailija
1190/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kolme vaihetta. Ensin juodaan ja otetaan selfieitä. Sitten isketään. Kolmannessa vaiheessa  tulee itku ja oksennus.

Vierailija
1191/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olivatko pikkujoulut vai muut juhlat mutta Tampereen Stockmann oli järjestänyt ne parkkihallissa! Ja ruoka loppui kesken, niinkuin aina tekee vaikkei mitään kallista olekaan, muistaakseni oli salaattia ja uuniperunoita. Ja talo tarjosi ruhtinaalliset 3 kaljaa per lärvi. Tällä kertaa ei sentään kerätty pääsymaksua, sitäkin on tapahtunut. Eipä ole juurikaan tullut käytyä;)

Vierailija
1192/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tulee ihan mieleen itänaapurin meininki näistä tarinoista.

Vierailija
1193/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli muuten yhdet pikkujoulut Rossossa, tuli mieleen tuosta kommentista ravintolahintoihin. Hirveä tuisku, räntää tuli taivaan täydeltä ja niitä saakelin pitsoja odotettiin varmaan 1,5 tuntia, koska ravintola oli ihan täynnä. Vaikka oli tehty pöytävaraus, oli jokin ravintolan moka ja osa porukasta (jotka tuli myöhässä), joutuivat odottamaan vapautuvaa pöytää. Ei siis päästy edes puhe-etäisyydelle koko sakki. Paikka oli Hakaniemen Rosso.

Ihan oikein että myöhästelijät kärsii. Kukaan ei kestä myöhästelijöitä ja ne on aina ne samat ihmiset!

Vierailija
1194/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan karseita juoppoja ja löyhämoraalisia jalkojenlevittäjämunahaukkoja!!

Jotenkin kuulostaa inselin ininältä. Unohdat, ettei niitä jalkoja yksinään levitellä vaan siinä on aina joku kikkelityyppikin osallisena. Mutta et sinä, onneksi.

Naisten häpäiseminen seksistä on naurettavaa. Mitä häpeämistä on seksissä ylipäätään?

Koska nainen saa seksiä milloin haluaa, mies saa seksiä jos omaa hyvät geenit ja muut jutut eli pituus, komeus, varakkuus, valta, status jne. Miehen pitää olla jotain hyvää ja haluttavaa, naisen pitää olla vain halukas. "A key that opens any lock is a master key, a lock that's opened by any key is a shitty lock." - vanha viidakon sananlasku

Vierailija
1195/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla olisi ollut työpaikan pikkujoulut toimistolla. Harmi vaan ei ollut maskipakkoa eikä koronapassiakaan tarvittu. Joten ei sinne ollut riskiryhmäläisillä mitään asiaa kun kuitenkin juhliin osallistui niitäkin jotka eivät ole rokotetta hankkineet. 

Rokote ei suojannut taudin levittämiseltä, vaan sen vakavalta sairastumiselta. Hyvin puri propaganda ja suoranaiset valheet. Itse tutkijat jotka ne rokotteen kehitti ei koskaan väittänyt että ne estää taudin leviämistä. Sama myös niissä maskeissa, ne ei suojaa tartunnalta (koska ne viruspartikkelit sujahtaa sen läpi kuin vettä vaan) vaan muiden tartuttamiselta ainakin osittain koska estävät suurimpien köhäklimppien leviämisen ilmaan.

Vierailija
1196/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa toooooodella harvassa paikassa maksaa yhdeltä hengeltä 150€.

Suomesta saattaa ehkä yksi/kaksi tälläistä löytyä.

Kaskis, Olo, Palace, Grön, Savoy, Smör, Vår, Demo jne. Onhan noita, lisääkin varmasti olisi jos jaksaisi miettiä. Olen syönyt noista jokaisessa. Et selvästikään käy paremmissa ravintoloissa kovin useasti saati seuraa Suomen ravintolakenttää. Pysy niissä Amarilloissa, ei ole köyhälle liian kallista.

Vierailija
1197/1197 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin nuoren Pertin töissä ja ihastuimme todella. No hän ei tullut joulujuhliin ,joten hän meni kotiini sievästi odottamaan kunnes saavuin. Miten nolo siitä yöstä tuli. 

En vaan ikinä unohda. 

Sen pituinen se. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän