Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?

Vierailija
28.10.2015 |

Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?

Kommentit (1197)

Vierailija
981/1197 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuonna 1900 ja jotain: pikkujoulut n.10km kaupungista mökissä. Osa työkavereista eri paikkakunnilta kertyi kaupungin hotelliin. Lupasin (N25) kyydin niille hotellilta mökille. Ja tsiisus, että niitä miehiä sai odottaa. Tunteja myöhässä mentiin mökille. Kaikki muut naiset oli saunonu, tällingeissään pikku hiprakassa olivat aloittelemassa ruokailua. No kiireesti saunaan- kiskoin kai 3 saunakaljaa- mekko ylle ja hätäinen meikki. Kaljaa, glögiä hörps hörps. Juhlissa mukana suuri ihastukseni! Miehet tuli saunasta n. 3 tuntia myöhässä, ruoat oli jähtyny, naiset tuhannen tuitereessa, minäkin jo siinä vaiheessa. Juomat oli loppu ja ei kun taksia tilaamaan. Johonkin yökerhoon ehdittiin... kuka muhinoi kenenkin kanssa, yöpyi missä kukakin...

Maanantaina oli jutut vähissä ja kalpeita naamoja

Vierailija
982/1197 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vuonna 1900 ja jotain: pikkujoulut n.10km kaupungista mökissä. Osa työkavereista eri paikkakunnilta kertyi kaupungin hotelliin. Lupasin (N25) kyydin niille hotellilta mökille. Ja tsiisus, että niitä miehiä sai odottaa. Tunteja myöhässä mentiin mökille. Kaikki muut naiset oli saunonu, tällingeissään pikku hiprakassa olivat aloittelemassa ruokailua. No kiireesti saunaan- kiskoin kai 3 saunakaljaa- mekko ylle ja hätäinen meikki. Kaljaa, glögiä hörps hörps. Juhlissa mukana suuri ihastukseni! Miehet tuli saunasta n. 3 tuntia myöhässä, ruoat oli jähtyny, naiset tuhannen tuitereessa, minäkin jo siinä vaiheessa. Juomat oli loppu ja ei kun taksia tilaamaan. Johonkin yökerhoon ehdittiin... kuka muhinoi kenenkin kanssa, yöpyi missä kukakin...

Maanantaina oli jutut vähissä ja kalpeita naamoja

Fiksut ymmärtää, ettei työkavereiden seurassa juoda itseään huonoon kuntoon, jolloin kontrolli katoaa. Aina noiden jälkeen saa naureskella firman pikkujouluissa sekoilleille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1197 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna "pikkulauantai". Monellakohan on firman pikkujoulut??? Beikkaa, ettei ole, baan basta perjantaina-lauantaina...

Vierailija
984/1197 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksissä pikkujouluissa olin 7. kuulla raskaana, eli hyvin näkyi vatsa ja kaikki tiesi raskaudestani. Silti eteeni tuotiin jatkuvasti punaviiniglögiä, viiniä, olutta, lonkeroa... "Ei pari drinkkiä varmasti haittaa!" sanoi juhlia järjestänyt vanhempi naiskollegani. Enpä tiedä minkälaiset suositukset olivat hänen raskausaikanaan, mutta minä kohteliaasti kieltäydyin alkoholista. Olin vesilinjalla koko illan, joka oli muuten oikein hauska.

Olen kokenut saman, mutta alkoholia tarjoili ravintolan henkilökunta. Pöytäämme tarjoili kaksi tarjoilijaa ja molemmille sanoin ei kiitos, olen raskaana (sen kyllä myös näki), mutta sitkeästi taas seuraavalla kierroksella olivat kaatamassa lasiin. Noh, olihan meitä iso seurue, kolmisenkymmentä henkilöä, mutta silti ihmetytti, että eikö nyt se yksi ainoa raskaana oleva jää mieleen. 😄 Varsinkin kun istuttiin koko ilta samoilla paikoilla.

Vierailija
985/1197 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palvelutalon hoitajat pyöri strippitangossa.

Ai kamala että repesin tälle!!! Ihan huippu ketju :D

...ja  palvelutalon asukkaat  pyöri strippitangossa  sillä aikaa omissa pikkujouluissaan.  Einarin ratiomankasta kajahti  T.Jonesin "Sexbomb" .  "Hyvä Alliina, jee, vilauta flanellia!" 

Vierailija
986/1197 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestän nykyään aika harvoin juhlia kun tytärkään ei niiden synttärijuhlien perään enää teininä ole, mutta niissä ei koskaan tarjota alkoholia. Toki todella isoihin juhliin voisi ehkä jotain harkita, mutta meidän kotona ei juoda. Kaikille tämä on ollut ok.

Tekopyhintä ******, mitä olen lukenut. "MEIDÄN kotona ei juoda." Kuvitteletko kenties perheinesi olevanne jotain parempia tai mallikansalaisia, kun TEILLÄ ei juoda?

Suosittelen edellisen kirjoittanutta hakemaan pikaisesti apua alkoholiongelmaansa. Jos toisen, tuntemattoman, henkilön alkoholiton elämäntapa aiheuttaa tuollaisen alemmuuskompleksin ja raivon, niin oikeesti. Hae apua. Heti.

Joidenkin on näemmä pakko purkaa paha olonsa tuolla tavoin. Toivottavasti hänellä ovat nyt asiat paremmin 😊

Itselläni ei muuten tähänkään mennessä ole huonoja pikkujouluja tullut vastaan. Juuri oli yhdet mukavat, jossa osa porukasta joi, mutta meillä kaikilla oli hillittömän hauskaa - myös minulla absolutistilla, ja parilla muulla vesilinjalla olevalla 😃 muiden juominen ei haittaa millään tavalla, jos meininki pysyy hyvänä.

Vierailija
987/1197 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä pikaruokalassa. Juhlat pidettiin ravintolasalissa kun paikka oli mennyt kiinni. Ruokana oli salaatti (pelkkä salaatti-tomaatti-kurkku) ja pomo oli ostanut jokaiselle yhden pullon viinaa. Oli myös itse paikalla meidän teini-ikäisten-parikymppisten tyttöjen kanssa, ja heitti erikoisia setäläppiä (oli 50+ mies itse).

Vierailija
988/1197 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla olisi ollut työpaikan pikkujoulut toimistolla. Harmi vaan ei ollut maskipakkoa eikä koronapassiakaan tarvittu. Joten ei sinne ollut riskiryhmäläisillä mitään asiaa kun kuitenkin juhliin osallistui niitäkin jotka eivät ole rokotetta hankkineet. 

Vierailija
989/1197 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisen työnantajan palveluksessa oli ollut riehakkaita pikkujoulua, paljon porukkaa eri yksiköistä, hyvät tarjoilut, tanssia ja flirttiä. Siirryin julkiselle puolelle. Myöhästyin vähän pikkujouluista, jotka pidettiin työpaikan kokoushuoneessa. Odotin kuitenkin kivaa aikaa työkavereiden kanssa. Kun pääsin vihdoin paikalle odotukset korkealla, minut ohjattiin ensin vaa´ alle ja kehon koostumusmittaukseen. Muut olivat jo ilmeiseti käyneet saman läpi. Terveysintoilija esimies vahti tuloksia. Liukenin niin nopeasti, kuin kehtasin.

Haha! Oliskin vitsi, mutta meillä on tänä vuonna pikkujoulujen ohjelmassa liikkuvuusmittaus!!! Vaihtoehtona mm. luento joka käsittelee motivaatiota. 

Vierailija
990/1197 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan karseita juoppoja ja löyhämoraalisia jalkojenlevittäjämunahaukkoja!!

Jotenkin kuulostaa inselin ininältä. Unohdat, ettei niitä jalkoja yksinään levitellä vaan siinä on aina joku kikkelityyppikin osallisena. Mutta et sinä, onneksi.

Naisten häpäiseminen seksistä on naurettavaa. Mitä häpeämistä on seksissä ylipäätään?

Miksi en voi kuin kerran tykätä tästä alemmasta kommentista? Jos voisin tykkäisin tästä vaikka sata kertaa! 

Vierailija
991/1197 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että AMK, mikä tahansa, liiketalous:

Omassa ruokalassa, valot päällä:

esihenkilö sanoo parit "hauskat" sanat. Sitten jouluruokaa.

"Keskustellaan", miettien tekosyytä lähtemiseen.

Ja tätä vuodesta toiseen toistuen, koska ne esimiehet eivät vaihdu.

Vierailija
992/1197 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena töissä lestadiolais valtaisessa "ostoskeskuksessa". Pikkujoulut alkoivat ihan rauhallisissa merkeissä, aluksi syötiin hyvin ja kaikille oli juomista tarjolla, rohkeimmat uskaltautuivat jopa tanssilattialle. Pieni tietovisakin pidettiin.

/

Muutama juoma lisää, ihmiset alkavat humaltua ja samaan tahtiin tanssilattia täyttyä. Eikä aikaakaan, kun ensimäiset kiiihkeät humalaiset suudelmat vaihdettiin ja kotona odottavat puolisot unohdettiin. Tanssi alkoi muuttua toistensa hinkkaamiseksi -"kuivapanoksi"

Loppuillasta arkisin hartaimmatkin uskovaiset näyttivät lähinnä irstaan elokuvan roolihahmoilta. Suurperheiden isät ja äidit harrastivat estoitta seksiä muiden ympäröimänä, häveliäimmät löysivät sentään itselleen pimeän nurkan tai vessan.

Viikonlopun jälkeen kukaan ei katsonut toisiaan silmiin,toivottavasti kirkossa sentään olivat muistaneet käydä sunnuntaina.

Sellanen fantasia sitten tällä kertaa. :)

Vierailija
993/1197 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa.

Pomo selvästi reilukerhon jäsen, mutta 85 euroa/pää ei kyllä ole "sikamaisen kallista".

T. 250 euron lasku vähän samanlaisessa tilanteessa... ;)

Just olin sanomassa, että 85 euroa kolmen ruokalajin illallisesta juomineen kuulostaa erittäin edulliselta!

No, ehkä kirjoittaja ei ole yhtä varakas kuin te, tai hän on vaikkapa päätoiminen opiskelija.

Minulle esimerkiksi 85 euroa olisi " sikamaisen kallis" lasku pelkästään yhdestä ravintolakäynnistä, se on kuitenkin minun tuloillani koko viikon ruokabudjetti. Eli sen jälkeen saisi todellakin kiristellä vyötä.

Jos on joskus maksanut ravintolassa 3 ruokalajia juomineen, se on keskitasoisessakin paikassa helposti 150 EUR per henki, harvoin pääsee alle 200 EUR jos ottaa menun kanssa suositellut juomat. Siksi ehkä tuota summaa kummastellaan. Jos oli hyvät ruoat ja juomat, kertokaa mikä paikka?

Itseasiassa toooooodella harvassa paikassa maksaa yhdeltä hengeltä 150€.

Suomesta saattaa ehkä yksi/kaksi tälläistä löytyä.

Vierailija
994/1197 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen osuus oli jaoteltu, ja minä jouduin maksamaan Visa creditillä 85 euroa omista ruuista ja juomista, koska minulla ei ollut tilillä niin paljon käyttörahaa.

Pomo selvästi reilukerhon jäsen, mutta 85 euroa/pää ei kyllä ole "sikamaisen kallista".

T. 250 euron lasku vähän samanlaisessa tilanteessa... ;)

Just olin sanomassa, että 85 euroa kolmen ruokalajin illallisesta juomineen kuulostaa erittäin edulliselta!

tuohan on duunarin melkein 3 päivän palkka

Höpöhöpö, mä miellän itseni duunariksi ja päivä bruttopalkka on sellanen 300€.

Nettonakin sitä tulee 200€.

Vierailija
995/1197 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myymäläpäälliköllä oli pikkujouluissa aivan järkyttävän korkeakorkoiset kengät, joilla ei selvästi ollut tottunut kävelemään. Pikkujoulujen jatkoilla hyppi tanssilattialla päissään ja onnistui murtamaan nilkkansa korkojensa kanssa. Oli pitkään saikulla näiden bileiden jälkeen.

Toisen firman pikkujouluihin oli varattu kutsun mukaan yksityinen juhlatila, joka paljastui paikan päällä saunatiloiksi. En tajua miksei kutsuun voinut laittaa mainintaa saunasta. Ihan kivan näköset tilat, mutta kaikki oli juhlavaatteissa meikit ja tukat laitettuna eikä mihinkään saunaan menossa. Pari miestä kävi saunassa, juotiin tarjolla olevat juomat ja lähdettiin omakustanteisille jatkoille. Paljonkohan saunatilojen vuokra oli ollut? Olis voinu käyttää vaikka ruokaan nekin rahat.

Mikään kelpaa hienohelmaväelle koskaan. Eikö kukaan siis osannut päätellä, että varatuissa yksityisissä tiloissa todella usein on sauna? Miksi tuollaisiin kännikarnevaaleihin, kuten pikkujoulut, täytyy laittautua kuin häihin? Eikö vähän rennompi pukeutuminen ja laittautuminen riittäisi, jos tavoitteena on kuitenkin vetää ilmaista viinaa taulu turvoksiin?

Vierailija
996/1197 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pikkujoulut? Ei opetusalalla ole rahaa. Ihan perusruokailu, kunta tarjoaa. Päiväsaikaan.

Vierailija
997/1197 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välttänyt tähän mennessä kaikki pikkujoulut, yksiin olin jo valmiina lähdössä. Mutta soitin pomolle, että olen flunssassa. Läpi Meni!

Yksissä tosin olen ollut, kun oli niin mukavia ja erikoisia työkavereita. Ja nekin oli n. 20 vuotta sitten, ammattiosaston järjestämät. 

TV:sta katson joka joulun alla Kätevän Emännän Pikkujoulut, se riittää minulle.

Hyvää Joulua kaikkille!

Vierailija
998/1197 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään karmeaa kokemusta.

Aina on assaritytöiltä irronu pikkujoulupimpsaa.

Vierailija
999/1197 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myymäläpäälliköllä oli pikkujouluissa aivan järkyttävän korkeakorkoiset kengät, joilla ei selvästi ollut tottunut kävelemään. Pikkujoulujen jatkoilla hyppi tanssilattialla päissään ja onnistui murtamaan nilkkansa korkojensa kanssa. Oli pitkään saikulla näiden bileiden jälkeen.

Toisen firman pikkujouluihin oli varattu kutsun mukaan yksityinen juhlatila, joka paljastui paikan päällä saunatiloiksi. En tajua miksei kutsuun voinut laittaa mainintaa saunasta. Ihan kivan näköset tilat, mutta kaikki oli juhlavaatteissa meikit ja tukat laitettuna eikä mihinkään saunaan menossa. Pari miestä kävi saunassa, juotiin tarjolla olevat juomat ja lähdettiin omakustanteisille jatkoille. Paljonkohan saunatilojen vuokra oli ollut? Olis voinu käyttää vaikka ruokaan nekin rahat.

Mikään kelpaa hienohelmaväelle koskaan. Eikö kukaan siis osannut päätellä, että varatuissa yksityisissä tiloissa todella usein on sauna? Miksi tuollaisiin kännikarnevaaleihin, kuten pikkujoulut, täytyy laittautua kuin häihin? Eikö vähän rennompi pukeutuminen ja laittautuminen riittäisi, jos tavoitteena on kuitenkin vetää ilmaista viinaa taulu turvoksiin?

Juhlatila on juhlatila, sauna on sauna. Ne on eri asiaa.

Eikä kaikkien tarkoitus ole juoda itseään sekaisin.

Vierailija
1000/1197 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kaikkien tarkoitus ole juoda itseään sekaisin.

Miten niin?