Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeimmat työpaikan pikkujoulut?

Vierailija
28.10.2015 |

Jaa pahin pikkujoulumuistosi. Mikä meni pieleen, itsellä tai muilla tai järjestelyissä?

Kommentit (1197)

Vierailija
581/1197 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työyhteisössä sekä vuokratyöntekijöitä että firman palkkalistoilla olevia. Kaikki tehdään samassa porukassa samoja hommia, mutta pari vuotta sitten tehtiin päätös, että pikkujoulut on ainoastaan firman "oikeille" työntekijöille. Itseäni ketuttaa sen verran, että solidaarisuuden nimissä jään pois, vaikka tarjoilut ja ohjelma olisivat suht yltäkylläiset.

Vierailija
582/1197 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulureissu laivalle. Yksi työkaveri hävisi, vain reppu löytyi. Repussa oli puhelimet jne., naiset itkivät kun olettivat kaverin pudonneen mereen. No oli kuitenkin vain ollut niin umpikännissä, että eksyi muusta seurueesta eikä selvinnyt bussiin. Otti sitten kännissä taksin ja ajoi sillä kotikaupunkiin 300km.

On muuten kamala tilanne laivalla huomata että kaveri on kateissa... En yhtään ihmettele että itketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1197 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin pikkujouluissa selvinpäin ja kaikki meni hyvin, kunnes lähdin kävelemään kotiin. Olin muutaman sadan metrin päässä asunnostani, kun viereen pysähtyi taksi ja sieltä viittoi/huuteli firman erittäin korkeassa asemassa oleva pomo, jonka kanssa en normaalisti ole edes tekemisissä ja jonka kanssa en ole koskaan edes jutellut (meillä on oma lähiesimies tiimissämme). No tämä mies-johtaja yritti kännissä väkisin houkutella mua taksiin että "saattaisi mut kotiin", vaikka sanoin että asun tuossa korttelin päässä ja voin hyvin kävellä. Ei uskonut, kunnes taksikuski tokaisi että nyt lähdetään. Tyyppi suuttui ja jotain kiroili siinä ja ilmeisesti haukkui mua. Jäi tosi ahdistava olo tilanteesta :/

Ällöttävä pomo! Ja jos on joku kunnon herra isoherra kyseessä, tuollaista voi olla vaikea viedä eteenpäin... siis vaikka olisi pahempaakin ahdistelua.

Vierailija
584/1197 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oli aika karmeat pikkujoulut, kun koko syksyn jatkunut lähentyminen ihanan kollegamiehen kanssa eteni pusuasteelle. Molemmat olemme tietenkin varattuja. Se pussailu ei tietenkään ollut yhtään karmeaa, mutta nyt meinaa olla elämä vaikeaa, kun tuo mies täyttää kaikki ajatukset. Toki pussailulle oli myös silminnäkijöitä, mikä myös vähän ahdistaa. Itse olisin valmis vaikka etenemään, mutta en oikein uskalla kysellä miehen tunteista mitään, etten pety.

Vierailija
585/1197 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelutalon hoitajat pyöri strippitangossa.

Ai kamala että repesin tälle!!! Ihan huippu ketju :D

Vierailija
586/1197 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulureissu laivalle. Yksi työkaveri hävisi, vain reppu löytyi. Repussa oli puhelimet jne., naiset itkivät kun olettivat kaverin pudonneen mereen. No oli kuitenkin vain ollut niin umpikännissä, että eksyi muusta seurueesta eikä selvinnyt bussiin. Otti sitten kännissä taksin ja ajoi sillä kotikaupunkiin 300km.

On muuten kamala tilanne laivalla huomata että kaveri on kateissa... En yhtään ihmettele että itketti.

Nuo työporukoiden laivareissut ovat usein muutenkin ihan kamalia. Meillä oli kerran pikkujoulut laivalla ja jäi ainoaksi kerraksi. Porukka tietysti alkoi ottaa viinaa jo menomatkalla bussissa sillä seurauksella, että yksi työkaveri oksensi bussiin ja firma joutui maksamaan extraa sen siivoamisesta. Taisi siinä joku porttikieltokin tulla kyseiselle bussiyhtiölle...

Vierailija
587/1197 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on työyhteisössä sekä vuokratyöntekijöitä että firman palkkalistoilla olevia. Kaikki tehdään samassa porukassa samoja hommia, mutta pari vuotta sitten tehtiin päätös, että pikkujoulut on ainoastaan firman "oikeille" työntekijöille. Itseäni ketuttaa sen verran, että solidaarisuuden nimissä jään pois, vaikka tarjoilut ja ohjelma olisivat suht yltäkylläiset.

Eikä voida sitten noista yltäkylläisistä tarjoiluista ja ohjelmasta leikata sen verran, että kaikki pääsisivät mukaan :-/

Vierailija
588/1197 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan uutta matskua pikkujouluketjuun?

Meidän työpaikan pikkujouluissa tapahtui tämä perinteinen, että eräs varattu kahden pienen lapsen äiti lähentyi erään sinkkumies-kollegan kanssa ja poistuivat lopulta yhdessä paikalta. Yrittivät kai tuon tehdä salassa, mutta kaikki sen näkivät. Mielenkiintoista mennä töihin huomenna :-)

Vierailija
589/1197 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilökohtainen avustaja isossa firmassa. Meille on tänä vuonna järjestetty pipari + glögitarjoilu, tietenkin keskellä viikkoa. Viime vuonna ei ollut mitään. Matkaa glögitarjoiluun olisi 50 km suunta. Onneksi olen töissä.

Vierailija
590/1197 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kamalinta on vuosittaiset pikkujoulut aina. Lähinnä siksi, että työkaverit eivät ymmärrä, että en halua juoda alkoholia. Vihaan sitä oloa, mikä tulee kun pää on sekaisin eikä ajatus kulje kunnolla. Tai sitä, kun seuraavana päivänä ei saa mitään aikaiseksi väsymyksen ja krapulan vuoksi. Itseä ei muiden juominen haittaa mutta todellakin haittaa se, kun kaksikymmentä ihmistä tulee kukin kolme kertaa illan aikana kysymään, että miksi etä juo, onko mies kieltänyt juomasta, ota nyt huikka, tässä ois vähän jallua otas nyt tästä. Uskokaa jo ihmiset, että jotku osaa pitää hauskaa ilman alkoholia. 

Tuo on ärsyttävää. Itsekin juon melko hillitysti ja HITAASTI - sama olut saattaa olla kädessäni tunnin pari. Minuakin ihmiset usein hoputtavat juomaan lisää ja viimeksi kuukausi sitten olin bileissä, joissa join jälleen yhtä samaa juomaa melko pitkään. Muuan puolituttuni tuli kettuilemaan "älä vaan sano että toi on se sama juoma joka sulla oli kaksi tuntia sitten, mä menen ostamaan sulle toisen!"

Rasittavaa! Mitä kenenkään juomiset toisille kuuluvat?

Miksi tuollaiset raivoraittiit uskovaiset tulevat normaalien ihmisten bileisiin nyrpistelemään norsunvttunaamaansa alkoholijuomien edessä?? Pysykää niissä raamattukekkereissänne!

Mä en ole naama norsunveellä, vaikka olisin selvänä. Juttu lentää ilman viinaakin. Mitä sen sun napaas kaivelee, jos toinen ei juo? Sen kun juot ite vaan, kyllä sun toilailujas kattelee ja naureksii selvinkin päin.

En ole uskiskaan, vaan kirkosta eronnut. Ei vaan alko maistu enää enkä kaipaa krapulaa.

No tulihan se sieltä. Mulle ei ole mikään ongelma, jos joku ei juo, ikinä en tuputa tai edes kysele, mutta olen kyllä huomannut tuon ylemmyyden tunteen täysin selvinpäin pysyttelevien taholta. 

Älä viitsi. "Mulle ei ole mikään ongelma". Ja kuitenkin - mikäli olet sama henkilö - sanot näin: "Miksi tuollaiset raivoraittiit uskovaiset tulevat normaalien ihmisten bileisiin nyrpistelemään norsunvttunaamaansa alkoholijuomien edessä?? Pysykää niissä raamattukekkereissänne!" Joo, ei selvästikään ole sulle mikään ongelma. 

Mullekaan ei lähtökohtaisesti ole mikään ongelma muiden juominen tai se kuinka paljon kukakin päättää ottaa alkoa, mutta mun ongelma siitä tulee siinä vaiheessa, kun mun täytyy alkaa pitää huolta jostakusta toisesta, joka ei ymmärrä omia rajojaan, ja uhrata mun oma ilta siinä samalla. Helvetti sentään.

Puhumattakaan siitä, että vähintään 10 kertaa illassa saa selittää ja itseä puolustella, että miksi juo pelkkää Coca Colaa. Seuraavan kerran sanon, että ei kuulu sinulle, kuten minullekaan ei kuulu mitenkään tuo tyyppi joka ei pääse enää kävelemään omin jaloin.

Yhdyn tähän. Mullekin tyrkytetään joissain paikoissa alkoholia ja jos en ota, olen heidän logiikkansa mukaan alkoholisti, raskaana, autolla liikenteessä tai kursaileva. Joskus olen käyttänyt autovalhetta, mutta silloinkin olisi pitänyt juoda ainakin pari.

Järjestän nykyään aika harvoin juhlia kun tytärkään ei niiden synttärijuhlien perään enää teininä ole, mutta niissä ei koskaan tarjota alkoholia. Toki todella isoihin juhliin voisi ehkä jotain harkita, mutta meidän kotona ei juoda. Kaikille tämä on ollut ok.

Vierailija
591/1197 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tarinoita kun lukee, niin ymmärtää, miten sairas ja kieroutunut ihmiskunta todella on.

Vierailija
592/1197 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun sitten toisissa ketjuissa ihmisten pikkujouluissa ei muka koskaan tapahdu mitään, eikä ketkään lääpi toisiaan.

Vierailija
593/1197 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli firman pikkujoulujen jatkot baarissa.

Melko tuhdissa humalassa olin.

Sain kuningasidean mennä yhteen gaymestaan, ajatuksena gangbang tuntemattomien miesten kanssa. Luonnollisesti olen perheellinen heteromies.

Mestan ovella ei päästetty sisään, sanottiin että "ei susta olis täällä iloa kellekään".

Yritin vielä legendaarista "ladon seteleitä sun käteen, sano kun riittää"-kikkaa.

Rahat meni, ovi ei auennut.

Aamulla herätessäni kotoa, kiittelin mielessäni portsaria jämäkkyydestä.

Vierailija
594/1197 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kaatui korkkareilla kännissä tanssilattialla ja hampaat meni poikki. Kiva siinä sitten päivystyksessä päivystää, kimallemekko päällä, täydessä tällingissä. Onneksi hän sai hampaat myöhemmin kuntoon, mutta kallis oli kaatuminen :-(

Vierailija
595/1197 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän nykyään aika harvoin juhlia kun tytärkään ei niiden synttärijuhlien perään enää teininä ole, mutta niissä ei koskaan tarjota alkoholia. Toki todella isoihin juhliin voisi ehkä jotain harkita, mutta meidän kotona ei juoda. Kaikille tämä on ollut ok.

Tekopyhintä ******, mitä olen lukenut. "MEIDÄN kotona ei juoda." Kuvitteletko kenties perheinesi olevanne jotain parempia tai mallikansalaisia, kun TEILLÄ ei juoda?

Vierailija
596/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeimmat oli kivat

Vierailija
597/1197 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas tämä ketju joulukuun kunniaksi :)

Vierailija
598/1197 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
599/1197 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiston pikkujoulut pomon kotona. Isännillä pitkät iltapuvut mutta pukukoodista unohdettiin mainita työntekijöille, jotka saapuivat farkuissa. Juhlien aikana syntyi painiottelu työntekjöiden välille. Yksi työntekijöistä uhkasi tappaa pomon ja sen jälkeen itsensä. Vieraiden kengät ja saappaat heitettiin ulos kuraan ja lopussa pomon vaimo sammui lattialle sohvien väliin. Juhlien jälkeen kahlasin sukkasillani ulkona kurassa etsimässä saappaitani ja ne löydettyäni lähdin vähin äänin kotiin toipumaan.

Seuraavana päivänä toimistolla kaksi työkavereistani ei muistanut olivatko he irtisanoutuneet vai eivät.

Toinen näistä ilmeisesti oli koska sai potkut ja toinenkin poistui firmasta vähän myöhemmin.

Vierailija
600/1197 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki kirotut "hauskat" seuraleikit ovat hirveitä ja eräissä pikkujouluissa tätä herkkua oli taas tarjolla. Ilmoitin kiitos, mutta ei kiitos. Yleisen painostuksen alaisena nyt sitten kuitenkin yhteiskuntarauhan säilyttämiseksi osallistuin johonkin pareittain tehtävään nauhan läpi tehtävään pujottautumisleikkiin. Tämä leikki päättyi siihen kun naispuolisen henkilön alaspäin menossa oleva leuka ja minun ylöspäin menossa oleva polveni kohtasivat. Naiselta tolkku pois ja minulle hirveä ylenkatsonta, luulivat että tein sen tahallani. No en tietenkään tehnyt, mutta leikkeihin minun ei enää tarvinnut osallistua jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan