Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikeasti tavoiteltavan esittäminen - mitä keksin syyksi etten ehdi tavata?

Vierailija

Olen tavannut ihanan miehen ja menneistä suhteista oppineena en halua olla liian helppo eli aina saatavilla. Nyt pitäisi siis keksiä joku railakas harrastus tai muuta menoa minkä takia voin kieltäytyä aina välillä kun se ehdottaa tapaamista! Oikeastihan makaan kotona sohvalla ja katson saippuasarjoja. Mutta en halua miehen tietävän sitä, haluan että se pitää mua kiinnostavana!

Sivut

Kommentit (16)

Janiina
Seuraa 
Liittynyt27.10.2015

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota, että esitetään jotain muuta kuin on. Itselle tulee vain sellainen olo ettei toista kiinnosta, jos on aina jotain muuta menoa.

Vierailija

Janiina kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota, että esitetään jotain muuta kuin on. Itselle tulee vain sellainen olo ettei toista kiinnosta, jos on aina jotain muuta menoa.

Ei aina, vaan esim. 1/3 kerrasta kun ehdottaa.

Vierailija

Miehillä on aina paljon harrastuksia niin olisi hyvä että naisellakin olisi muutakin kuin sohvalla makaaminen.

Vierailija

Ole salaperäinen, ja sano vaan että huomenna et sitten ehdi tavata. Miehen kiinnostus kasvaa entisestään ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aina paljon harrastuksia niin olisi hyvä että naisellakin olisi muutakin kuin sohvalla makaaminen.

Ei todellakaan ole.

Vierailija

Jos mies ehdottaisi tapaamista tiistaina, kertoisin että minulla on vaikka ylitöitä, tai tapaaminen muun ystävän kanssa ja ehdottaisin sitten vaikka torstaita. Itse näkisin tämän parempana kuin vain tyrmää näkemisen, siis että ehdottaa sitten jotain muuta päivää. Antaa ymmärtää että en peru sinun takiasi menojani, mutta olen kiinnostunut ja voin tavata tänä päivänä kun minulla ei ole tekemistä. Vaikkei sitä tekemistä sitten ole jos ei halua että toinen saa tietää että ei oikein ole muuta elämää. Ei saa olla liian tylykään, ettei mies kuvittele että sinua ei kiinnosta. Ja jos ei keksi mitään tekemistä, voi sanoa että minulla on menoja, tarvitseeko sitä kaikkia yksityiskohtia olla kertomassa. Minusta ei tarvitse olla täysin avoin kirja, vaan joitakin asioita saa jättää väähn itselleenkin :D

Vierailija

Kai Cosmopolitanissa on vinkkejä tuollaiseenkin. Muista olla ottamatta yhteyttä tapaamista seuraavana päivänä.  Annathan pillua kolmansilla treffeillä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaisi tapaamista tiistaina, kertoisin että minulla on vaikka ylitöitä, tai tapaaminen muun ystävän kanssa ja ehdottaisin sitten vaikka torstaita. Itse näkisin tämän parempana kuin vain tyrmää näkemisen, siis että ehdottaa sitten jotain muuta päivää. Antaa ymmärtää että en peru sinun takiasi menojani, mutta olen kiinnostunut ja voin tavata tänä päivänä kun minulla ei ole tekemistä. Vaikkei sitä tekemistä sitten ole jos ei halua että toinen saa tietää että ei oikein ole muuta elämää. Ei saa olla liian tylykään, ettei mies kuvittele että sinua ei kiinnosta. Ja jos ei keksi mitään tekemistä, voi sanoa että minulla on menoja, tarvitseeko sitä kaikkia yksityiskohtia olla kertomassa. Minusta ei tarvitse olla täysin avoin kirja, vaan joitakin asioita saa jättää väähn itselleenkin :D

Nyt en enää yhtään ihmettele, miksi naisten elämä on niin vaikeaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehet helposti olettaa että naisen menot on shoppailua. Haluan vaikuttaa kiinnostavalta.. eli jotain räväkkää menoa jonka voin sanoa ja mies ihailee!

Vierailija

Haluat siis, että mies kiinnostuu jostain asiasta sinussa, jota ei ole edes olemassa? Silmät kirkkainako valehtelet, kun mies kysyy miten meni ym? Ehh, en ymmärrä yhtään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet helposti olettaa että naisen menot on shoppailua. Haluan vaikuttaa kiinnostavalta.. eli jotain räväkkää menoa jonka voin sanoa ja mies ihailee!

lol. Sitten kun lähennytte niin se jättää sut kun näkee minkälainen tylsimys todellisuudessa olet.

Vierailija

Nro 12 lisää vielä, että mitäs sitten kun tutustutte enemmän ja mies saa tietää, ettet oikeasti teekään mitään? En ymmärrä tällaista kikkailua ollenkaan, itse haluan olla rehellinen ihan suhteen alusta asti. Ole vain oma itsesi. Jos miestä ei kiinnosta kotonamakailija, niin miten suhteenne voisi yhtään pidemmälle kehittyä? Jos ihastuukin sinussa juuri siihen hektisyyteen esim.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat