Hormonikierukka ja orgasmi

Vierailija

Onko teillä muilla joilla hormonikierukka nii orgasmit huonontuneet sen laiton jälkeen? Minusta jotenkin tuntuu että tunto ei oo enää ihan sama tuolla alhaalla ja orgasmit jäävät jotenkin kesken, ei tuu enää niin vahvoina kun ennen.. Oon miettiny ett johtuuki kierukasta vai onko vika joku muu..

Kommentit (6)

Vierailija

Mielenkiintoista. Onko vastaavia kokemuksia? Itse olen ajatellut laittaa kuparikierukan toisen lapsen synnyttyä. Voisihan tuo ap myös johtua hormonikierukan hormoneista? Kyllähän esim. jotkut e-pilleritkin vaikuttavat emättimen kosteuteuteen ja seksihaluihin (suuntaan ja toiseen), miksei hormonikierukkakin? Vainea uskoa, että itse kierukka häiritsisi fyysisesti jotenkin, tosin kokemusta ei ole. Kertokaa myös muut kierukalliset kokemuksianne! :)

Vierailija

Hormonit voivat todellakin vaikuttaa. Keltarauhashormoni on aina tehnyt minulle vastaavanlaisia oireita, mutta pahempia. Orgasmin saanti oli mahdotonta enkä oikeastaan tuntenut nautintoa enää lainkaan. En tuntenut mitään kun minua koski. Siis ihan outoa miten voi tunto kadota alakerrasta!

Olen ollut hormonittomana yli vuoden ja mietin kuparikierukan hankkimista, YTHS:n gyne ei vaan tunnu myöntyvän kuin hormoniseen :/

Vierailija

E-pillereiden kanssa ei halut ainakaan hävinny ja oikeen tuntu semmonen kunnon panetus, mutta ne kuitenkin tuhosi limakalvot niin pahasti että jouduin vaihtamaan ehkäsyä.. Gyne laitto kuparikierukan ja se oli niin tuskaa sen ajan kun oli, kuukautiset oli aivan hirveät! Jouduin hakemaan lääkkeet jotka hillitsevät vuotoa, mutta orgasmit kyllä tuli voimalla.. Jouduin sit vaihtamaan tähän hormonikierukkaan just vuotojen takia, seksihalut oli jonkin aikaa hukassa, mutta kyllä sit alko seksi taas kiinnostamaan kun sitä alko harrastaa.. Ainut vaan että harmittaa että sitä oikeen kunnon panetuksen tunnetta ei tule ja orgasmit niin heikkoja ja just tuntuu että kesken jäävät.. Oon myös miettiny että vikaa saattaa löytyä myös korvien välistä koska en vaan osaa tyhjentää päätäni ja nauttia, ajatukset harhailee ihan miten sattuu... Haluaisin kuitenkin ehkäisyn olevan kunnossa mutta harmittaa jos se pilaa nautinnon kokonaan :/ Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat