Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä proput tulevat?

Vierailija

Itse löysin sellaisen eilen ekaa kertaa ja tänään sain pois ja tajusin, että mulla on niitä ollut aikaisemmin useamminkin. En vain ole koskaan katsonut kurkkuuni ja tämä oli tuntunut jo päiväkausia. 

Nyt mietin, että mulla on vuosia ollut nenä tukossa eikä mikään auta siihen ja parin kuukauden aikana alkanut kuola valumaan aivan törkeän paljon ja teen vahingossa sellaisia kuorsausääniä. Ensin nukahtaessa ja nyt välillä ihan hereillä ollessanikin. 

Voiko noi proput aiheuttaa sen jotenkin vai onko tuo kaikki jonkun muun asian syytä?

Kommentit (6)

Vierailija

Löysin ensimmäiset proppuni viikonloppuna ja olin kauhuissani. Kurkku oli todella kipeä ja proppujen puolelta oli palan tunnetta kurkussa.

Hyi hemmetti mikä vaiva ja kyökkäys oli kaivaa tops-puikolla ne proput pois :(

Vierailija

Oli kyllä kieltämättä ällöttävä yllätys. Mulle riitti yökkäysrefleksi saamaan sen pois. 

Itse leikkauttaisin mieluusti nielurisat pois, jos sen avulla nuo jäävät tulematta, mutta tuskin se helpolla käy, kun yksityiseen ei ole varaa. 

Ap. 

Vierailija

Hiilarit aiheuttavat niitä, ainakin minulla. Jätin leivän, pastan ja perunan eikä proppuja ole enää lainkaan. Silloin kun vielä hiilaria puputin niin kaivelin iltaisin parin millin palleroita sieltä onteloista. Haisivat kuvottavalle. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat