Miksi te muut ette rekisteröidy?
Rekisteröidyin juuri ja se oli helppoa kuin mikä, tekaistut sähköpostit ja nimimerkit, miksi te muut ette vaivaudu? En malta lopettaa jo klo 11, ei kai rekisteröitymisestä mitään haittaakaan ole.
Kommentit (42)
Täällä on niin hiljaista iltaisin ja se on sääli, kun silloin meillä mammaihmisillä olisi aikaa kirjoitella kun lapset nukkuvat. Juttua riittäisi ja tekisi mieli tehdä 10 aloitusta mutten kehtaa. Noloa kun kaikki viestit tulevat samalta av-mammalta. En halua profiloitua. Joku stalkkaaja vielä tunnistaa käsialasta xD
t a l i t i a i n e n kirjoitti:
Kyömyniska kirjoitti:
xD
Hatunnoston arvoinen suoritus muuten tuo sun 12v:n palstailu. :)
Kiitos kiitos, on tässä vuosien saatossa kyllä perslihakset ja sormet kokeneet kovia. Mutta on ollut niin antoisat keskustelut! Harmi että tuntuu tyssäävän näihin palstauudistuksiin.
Rekkaripakko on vienyt av:n hengen. Meitä taitaa täällä jokunen olla yrittämässä hätäensiapua. Hyvä niin, itse olen toivottavasti paikalla av:n viimoseen hengenvetoon..
Minäkin pysyn täällä ihan viime hetkiin saakka. Rakas av. Olet niin paljon antanut mutta myös niin monet vuodet olen täällä elämästäni tuhlannut. Oi rakas av. Elämäni ilo.
Ikävä kaikkia kivoja av-mammoja! Täällä on niin tylsää öisin ja minulla on vain öisin aikaa kirjoitella :( Koko palsta on ihan pilalla!
No mä sain vihdoin rekkauduttua. Että terve vaan :)
No on tää rekisteröitymispakko ihan sukasta. Palsta hiljenee aivan täysin ja varsinkin sellaisina öinä, kun ei nukuta, tää rekkautumispakko vituttaa erityisesti
Sen haluan lisätä, että kavahdan nimimerkkeilyä siksi, kun sen perusteella voi stigmasoitua.
Tämä nimimerkki on onneksi tarpeeksi yleinen, mutta kuinkas kun ensin kyselee tyhmiä tai noloja ja sitten yrittää kommentoida jotakin kauhean fiksua toisaalla? Kuka suhtautuu vakavasti jos kysyn neuvoa peräaukon verenvuotoon ja sitten kommentoin heti perään jotakin tärkeää asiaa, josta jopa tietäisin?
Tiedän, voihan nimimerkkejä tehdä useamman mutta se on liian vaivalloista.
Olenhan mä rekisteröitynyt, mutta ei ole tullut mitään kirjoiteltua sen jälkeen, kun se anonyymi-ruksi hävisi.
Haluan olla huomaamaton, nyyh.
Täällä ollaan muttei kauheasti kiinnosta mammailla.
Nukun 22-06 joten en näe tarpeelliseksi.
- useimmiten nukun öisin
- jos kerran pari viikossa herään keskellä yötä ja haluaisin palstailla, ei täällä kuitenkaan ole mitään elämää
- en halua, että kirjoittamissani viesteissä olevia tietoja voi yhdistää: jos yhdessä viestissä mainitsen ikäni, toisessa asuinpaikan ja kolmannessa ammatin, niin äkkiä olenkin tunnistettavissa
Hei missä olette kaikki? Täällä on niin tylsää yksin.
Kaipaan edelleen kovasti sitä nappia mistä saa piilotettua nimimerkkinsä.
Mä oon täällä, mitä kuuluu? Kuuntelen Maaret Kallion haastattelua.
http://www.radionova.fi/ajankohtaista/uutiset/Psykoterapeutti-Maaret-Ka…
Pinja91 kirjoitti:
Rekisteröidyin juuri ja se oli helppoa kuin mikä, tekaistut sähköpostit ja nimimerkit, miksi te muut ette vaivaudu? En malta lopettaa jo klo 11, ei kai rekisteröitymisestä mitään haittaakaan ole.
No, onneksi tänne saa nyyminä kirjoittaa klo 23 asti, eli klo 11 on vielä 12 tuntia hyvää postailuaikaa jäljellä.
Itse olen paikalla av,n viimeiseen hengenvetoon..............
AP.
Voin hyvin olla 23.00 jälkeen pois palstalta. Siinä syy.
up